Çözüldü Extra yüzük slotu oluştururken görsel hata

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

damador

MT Üye
MT Üye
Mesaj
163
Çözümler
7
Beğeni
47
Puan
489
Ticaret Puanı
0
Yüzük slotu eklemek için konudaki işlemi yaptım yalnız 9 soket açınca simyalar kostum ekranına ve envantere kaydı :D
7. sokete kadar sorun yok ama 8 ve 9 sokette ve kemerle tılsım soketine simyalar takılı ıken boyle bir gorsel sorun var konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirmisiniz


görsel hata.jpg
 
Çözüm
Vaktimin olmadığı bir gün yapmıştım yorumu, yanlış hatırlamışım değer DWORD. Vakit bulmuşken, üstün körü kısaca özetleyeyim;

Clientteki ItemData.h dosyası ile Server tarafındaki lenght.h dosyasının içinde " EWearPositions " isimli bir enum var, öncelikle burayı kontrol edip iki tarafta da birebir aynı olacak şekilde düzenlendiğinden emin olun, daha sonra Clientteki GameType.h dosyanızı açın.

Bu dosyada c_Inventory_Page_Size ve c_Inventory_Page_Count mevcut, sizde 4 envanter sistemi olduğuna göre 5 * 9 = 45, 45 * 4 = 180 eder, bunların altında c_Wear_Max isimli bir başka tanımlama var, Marty'de bu 32'dir muhtemelen şimdi burası önemli, üstte baktığınız EWearPositions enumunun son satırında göreceğiniz max_num değerine kadar kaç...
Çok fazla slot eklemişsiniz ve 4 Envanter mevcut, envanter slotları için orijinal veri tipi unsigned char diye hatırlıyorum (teyit etmelisiniz, tam olarak hatırlayamadım şuan) bu da maksimum 255 slot destekler, eklediklerinizin toplamı 255'i aşıyorsa eğer, bu veri tipini değiştirmezseniz bu sıkıntıdan kurtulamazsınız, saygılar.
 
Islerimden dolayi biraz gec donus yaptim
çok fazla bilgim yok ama ornek alabilecegim bir files var elimde
Tam olarak hangi bolumde degisiklik yapmam gerektigini bilsem deneme yanilmayla bisiler yapabilirim
Kullandigim alt yapi martysama 5.4
 
Vaktimin olmadığı bir gün yapmıştım yorumu, yanlış hatırlamışım değer DWORD. Vakit bulmuşken, üstün körü kısaca özetleyeyim;

Clientteki ItemData.h dosyası ile Server tarafındaki lenght.h dosyasının içinde " EWearPositions " isimli bir enum var, öncelikle burayı kontrol edip iki tarafta da birebir aynı olacak şekilde düzenlendiğinden emin olun, daha sonra Clientteki GameType.h dosyanızı açın.

Bu dosyada c_Inventory_Page_Size ve c_Inventory_Page_Count mevcut, sizde 4 envanter sistemi olduğuna göre 5 * 9 = 45, 45 * 4 = 180 eder, bunların altında c_Wear_Max isimli bir başka tanımlama var, Marty'de bu 32'dir muhtemelen şimdi burası önemli, üstte baktığınız EWearPositions enumunun son satırında göreceğiniz max_num değerine kadar kaç tanımlama ekli hesaplayın, eklentisiz bir altyapıda bu sayı 24'dür, sayı 24'ken Ymir c_Wear_Max değerini 32 ayarlamış, aslında CItemData::WEAR_MAX_NUM ile çektirmek yeterli olurdu neden böyle bir şey yaptılar bilmiyorum neyse kafanızı karıştırmayayım, max_numu hesapladınız, örneğin sizin srcnizde bu sayı 34 diyelim, c_Wear_Max değerinizi Ymir gibi +8 ekleyerek 42 yaptınız, eklediğiniz sistemlerde bir eksiklik yoksa bu aşamadan sonra sıkıntı yaratmaması gerekir. Bu dosyaların içerisindeki değerler hakkında daha detaylı bilgi edinmek isterseniz de
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
göz atmanızı tavsiye ederim, saygılar.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst