Çözüldü event questi için item düşürme oranı ayarlama

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

OnurKAH

Üye
Üye
Mesaj
8
Beğeni
7
Puan
405
Ticaret Puanı
0
Şu şekilde bir quest yazdım fakat itemin örneğin %10 oranıyla düşmesini istiyoru bunu bu questde nasıl ayarlayabilirim? şimdiden teşekkürler.

quest:
quest eventd begin
    state start begin
        when kill with game.get_event_flag("eventd") == 1 and not npc.is_pc() begin
            kill_prozent = 50
            local s=number(1, 101-kill_prozent)
            if s==1 then
            elseif pc.get_level() <= npc.get_level() then
            game.drop_item_with_ownership(159, 1)
            end
        end
    end
end
 
Çözüm
Sizin dediğinizi şu şekilde denedim yine aynı şekilde %100 atıyor itemi
Lua (Quest):
quest eventd begin
    state start begin
        when kill with game.get_event_flag("eventd") == 1 and not npc.is_pc() begin
            local sans = number(1,101)
            if sans <= 1 then
            elseif pc.get_level() <= npc.get_level() then
            game.drop_item_with_ownership(159, 1)
            end
        end
    end
end
Şu şekilde dener misin?
Bu yeni denenen kodda 99 olan kısım ne kadar yüksekse o kadar düşme şansı düşer
Lua (Quest):
quest eventd begin
    state start begin
        when kill with game.get_event_flag("eventd") == 1 and not npc.is_pc() begin
            local sans = number(1,100)
            if sans <= 99 then...
Bunu denesene
Lua (Quest):
local sans = number(1,100)
if sans <= 10 then
    game.drop_item_with_ownership(159, 1)
end
 
Sizin dediğinizi şu şekilde denedim yine aynı şekilde %100 atıyor itemi
Lua (Quest):
quest eventd begin
    state start begin
        when kill with game.get_event_flag("eventd") == 1 and not npc.is_pc() begin
            local sans = number(1,101)
            if sans <= 1 then
            elseif pc.get_level() <= npc.get_level() then
            game.drop_item_with_ownership(159, 1)
            end
        end
    end
end
Bunu denesene
Lua (Quest):
local sans = number(1,100)
if sans <= 10 then
    game.drop_item_with_ownership(159, 1)
end
 
C++:
quest eventd begin
    state start begin
        when kill with game.get_event_flag("eventd") == 1 and not npc.is_pc() begin
            if pc.get_level() <= npc.get_level() then
                local sans = number(1,100)
                if sans <= 10 then
                    game.drop_item_with_ownership(159, 1)
                end
            end
        end
    end
end
 
Ama bu şekilde yaparsan oyuncunun levelinden büyük her slottan düşer düşer.
 
Sizin dediğinizi şu şekilde denedim yine aynı şekilde %100 atıyor itemi
Lua (Quest):
quest eventd begin
    state start begin
        when kill with game.get_event_flag("eventd") == 1 and not npc.is_pc() begin
            local sans = number(1,101)
            if sans <= 1 then
            elseif pc.get_level() <= npc.get_level() then
            game.drop_item_with_ownership(159, 1)
            end
        end
    end
end
Şu şekilde dener misin?
Bu yeni denenen kodda 99 olan kısım ne kadar yüksekse o kadar düşme şansı düşer
Lua (Quest):
quest eventd begin
    state start begin
        when kill with game.get_event_flag("eventd") == 1 and not npc.is_pc() begin
            local sans = number(1,100)
            if sans <= 99 then
            elseif pc.get_level() <= npc.get_level() then
            game.drop_item_with_ownership(159, 1)
            end
        end
    end
end
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst