Yardım Eşyaya Eklenmesi Gereken Efsun Eklenmiyor

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

coskun66

Üye
Üye
Mesaj
105
Çözümler
4
Beğeni
30
Puan
699
Ticaret Puanı
0
Lua (Quest):
quest efsanevisandik begin
    state start begin
        when 40005.use begin
        local types = number(1,49)
        if types == 26 then
        local types = 27
        end
        if types == 42 then
        local types = 43
        end
        if types == 40 then
        local types = 41
        end
        if types == 46 or types == 47 then
        local types = 48
        end
       
        if types == 1 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {500},
                [1] = {1000},
                [2] = {1500},
                [3] = {2000},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,1)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 2 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {500},
                [1] = {1000},
                [2] = {1500},
                [3] = {2000},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,2)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 3 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {6},
                [1] = {6},
                [2] = {9},
                [3] = {12},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,3)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 4 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {6},
                [1] = {6},
                [2] = {9},
                [3] = {12},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,4)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 5 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {6},
                [1] = {6},
                [2] = {9},
                [3] = {12},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,5)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 6 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {6},
                [1] = {6},
                [2] = {9},
                [3] = {12},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,6)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 7 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {5},
                [1] = {5},
                [2] = {8},
                [3] = {8},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 8 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {15},
                [1] = {15},
                [2] = {20},
                [3] = {20},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 9 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {15},
                [1] = {15},
                [2] = {20},
                [3] = {20},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 10 or types == 11 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {15},
                [1] = {15},
                [2] = {30},
                [3] = {30},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 12 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {5},
                [1] = {5},
                [2] = {8},
                [3] = {8},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 13 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {5},
                [1] = {5},
                [2] = {8},
                [3] = {8},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 14 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {5},
                [1] = {5},
                [2] = {8},
                [3] = {8},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 15 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {5},
                [1] = {8},
                [2] = {10},
                [3] = {10},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 16 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {5},
                [1] = {8},
                [2] = {10},
                [3] = {10},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 17 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {5},
                [1] = {8},
                [2] = {10},
                [3] = {10},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
   
        if types >= 18 and types <= 22 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {15},
                [1] = {15},
                [2] = {20},
                [3] = {20},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 23 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {8},
                [1] = {8},
                [2] = {10},
                [3] = {10},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 24 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {8},
                [1] = {8},
                [2] = {10},
                [3] = {10},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 25 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {8},
                [1] = {8},
                [2] = {10},
                [3] = {10},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 27 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {10},
                [1] = {10},
                [2] = {15},
                [3] = {15},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 28 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {10},
                [1] = {10},
                [2] = {15},
                [3] = {15},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types >= 29 and types <= 39 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {10},
                [1] = {10},
                [2] = {15},
                [3] = {15},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 41 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {5},
                [1] = {5},
                [2] = {10},
                [3] = {10},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 43 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {15},
                [1] = {15},
                [2] = {20},
                [3] = {20},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 44 or types == 45 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {10},
                [1] = {10},
                [2] = {15},
                [3] = {15},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
        if types == 48 or types == 49 then
            local oran = 
            { 
                [0] = {1},
                [1] = {1},
                [2] = {1},
                [3] = {1},   
            }
            local oransayi = number(0,3)
            local atilacak = oran [oransayi][1]
            pc.give_item2_select ( 71152 )
            item.set_socket(0,types)
            item.set_socket(1,atilacak)
        end
       
            pc.remove_item(40005,1)
        end
    end
end

evet admın baya bı ugrastım fakat cozemedım sımdı burdakı cogu kod calısıyor fakat bırtek 48-49 olan kod yanı sersemlık ve yavaslatma olan normal gelıyor ayarladıgım ıteme atınca boyle yazıyor
Rr7OQn.png


ben bu kodlarlar baska bı quest olusturdum ve baska bı sandıgıda ıtem protodan ıtem_queste donusturdum.
sonra bu sayfadan 2 tanesını alıp ortalama ve becerı yaptım oda oldu fakat aynı hatayı aldım sılaha atmadı neler denedım neler olmadı sebebı nedır

Rr7O0Z.png
pbZG0J.png
 
Genel konu açmanız güzel bir şey fakat başlıkla içeriği aynı çerçevede tutarsanız daha hızlı sonuç alırsınız diye düşünüyorum.Tabi @Whistle daha iyi bilir. Saygılar... :)
 
Genel konu açmanız güzel bir şey fakat başlıkla içeriği aynı çerçevede tutarsanız daha hızlı sonuç alırsınız diye düşünüyorum.Tabi @Whistle daha iyi bilir. Saygılar... :)
Kurallarla ilgili hatırlatmanız için teşekkür ederim.

bıraz zor bı konu o yuzden o sekılde yazdım. bılen pek cıkacanı zannetmem admın bılıyorsa bılıyordur bılmıyorsa zor yanı
Foruma kayıt olurken en alt kısımda sözleşmeyi kabul ediyorum diye bir seçenek var. İnternet ortamında bu şöyle bilinir bi yere kayıt olurken oranın kurallarını kabul etmiş sayılırsınız.
Bu yüzden nedeni her ne olursa olsun eğer kurallarımızda bi istisna bulunmuyorsa böyle yapılmaması uygundur.
Sitedeki içeriklerimizin okunaklı ve anlaşılabilir olması için bazı kurallar koyduk. Bunlar başlıca şunlar; temel yazım kuralları, ileti içeriğinin düzgünlüğü, başlığın içeriği özetlemesi vs. Tüm bu kuralları topladığımızda hem sitemizdeki içerikler anlaşılır oluyor hemde arama motorları tarafından doğru bi şekilde indexleniyor.
Hizmet Sözleşmesi ve Kurallar | MMO Tutkunları Burada 12. Madde 3. fıkrasında zaten belirtilmiş. Aynı maddenin 4. fıkrasında da detaylı kuralların yayınlanacağı belirtilmiş.
4. maddede belirtilende şu konudur: Forum İç Mevzuatı ve Yazım Kuralları

Bunların yanı sıra bazı bölümler çok farklı olduğu için ayrı bi kurallarımız var bu bölüm içinde şudur: Metin2 PvP Soru-Cevap & Destek & Yardım Bölüm Kuralları

Sitemiz zaten aktif bir site olmadığı için açılan tüm konular ve mesajları okumaya yetişiyorum gene de dikkatimi çekmek için şu şekilde adımı etiketleyebilirsiniz: @Whistle

Gelelim konu içindeki sorunuza;
Oyundaki efsun numarası ile questteki efsun numarası aynı mı? Farklı olduğu içinde olabilir. :)
Bu sistemi sanki başka bi yerde gördüğümü hatırlıyorum ama incelememiştim.

Questleri okuduğumdan anladığıma göre Efsun sandığını açtığınızda 71152 numaralı (efsanevi efsun) socket değerlerine efsun tipi ve oranını ekliyor. Ve daha sonra bu efsunu bi eşyaya sürüklediğimiz zaman sockete tanımlanan değerleri iteme ekliyor.

Sorunu anlayabilmemiz için sistemin char_item.cpp'deki kodları paylaşma imkanınız var mı?
Questlerde bi sorun bulamadım çünkü. :)
 
Son düzenleme:
Source dosyaları elimde değil ama illa ki alacam ücretle. Sattıklarından gerek görmemiştim. Kurallar için kusura bakmayın. Bilmiyordum.
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Source dosyaları elimde değil ama illa ki alacam ücretle. Sattıklarından gerek görmemiştim. Kurallar için kusura bakmayın. Bilmiyordum.
Bu zamanda eğer metin2 pvp serveri işinde adınızı duyurabilecek bir proje için uğraşıyorsanız kaynak kodlarının elinizde olması gerekiyor. Kaynak kodları olmadan sistem geliştirmek veya sorunları düzenlemek neredeyse imkansız. Eğer kullandığınız filesin sağlam olduğunu düşünüyorsanız alabilirsiniz yada filesi satın aldığınız arkadaşa hata bildirimde de bulunabilirsiniz. Normalde ücretli satılan dosyalarda bi sorun olduğu zaman etik olarak çözmeleri gerekiyor. :)
 
Bu zamanda eğer metin2 pvp serveri işinde adınızı duyurabilecek bir proje için uğraşıyorsanız kaynak kodlarının elinizde olması gerekiyor. Kaynak kodları olmadan sistem geliştirmek veya sorunları düzenlemek neredeyse imkansız. Eğer kullandığınız filesin sağlam olduğunu düşünüyorsanız alabilirsiniz yada filesi satın aldığınız arkadaşa hata bildirimde de bulunabilirsiniz. Normalde ücretli satılan dosyalarda bi sorun olduğu zaman etik olarak çözmeleri gerekiyor. :)
Normal sartlarda evet yapmalari gerek ama ilgilenmiyorlar sorunlardan ve evet sourceyi alacam aldiktan sonra size dosyalari paylasirim insallah guzel bi projem var baya miktarda harcama yapacam bu yuzdende kaynak kodlarini almaktan kacinmamaliyim zaten tesekkur ederim size ilgi ve alakaniz icin
 
Sorunlara ne yazık ki çözüm getirmesi gerekiyor. Filesi aldığınız forumda ilgili konuda bunla ilgili başkası bir şey söylemiş mi?
 
valla herkez memnun gıbı gorunuyor
BapN5M.png

ama fıleste baya skıntı vardı ben duzelttım cogu yerını zaten daha oncedende ugrasmıstım yedeklerımde vardı attım ıcıne bır kacta ayarlama yaptım mesela hıc bır yaratıktan +basma ıtemlerı dusmuyordu kı bu cok ugrastırıcı bı ıs tek tek gereklı mob a gereklı ıtemı eklemek cok zamanımı almıstı mesela bana verdıklerı cevap ıse
r5lpGP.png
dıye yanıt verdıler bende artık onlara sormuyorum cunku aynı cevapıvereceklerını bılıyorum kotulemekde ıstemmıyorum bılısımı ama fılestekı hatalardan onlar sorumludur bugun gorustum kaynak kodları ıcın 200tl gıbı bı ucret ıstedıler. yarın alaacam ınsallah kararlıyım bu sektore gırecegım yapacam projeden reklam tanıtım yerlerınde hıc yok o yuzden bunu denemem lazım bu konuda yaptıgınız yardımlar ıcın cok tesekkur ederım.
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
+basma eşyalarınının ayarını player.mob_proto’dan yapabilirsin. Genelde çoğu pvp +basmalıkları npcye koyduğu için oradan siliyorlar. Eğitim videolarımda txt dosyalarını anlatırken bahsetmiştim bu konudan da.
Siz gene de yaşadığınız sorunu iletin. ;)

Bu arada bilişim şirketleri de files satma işine mi girişmiş. :eek:

Ek olarak kaynak kodlarını build etmeyi biliyorsanız bu işe girişin derim.
 
az bucuk anlıyorum senın ve bır cok kısının derslerını ızledım 1 senedır. :) eskıden zor dıye baktıgım seyler artık cok basıt gelıyor quest yazmayı falan baya cozdum source ıle hıc ugrasmadım ama bır cok yerde yaparlarken gordum karısık bı ıs ama ıcınden cıkacamı dusunuyorum bıraz yardımla falan fazla bısey yapmayacam zaten bu konuya bakacam bırde balık tutma suresını ındırecem bıde bk okuma suresını 30 dk falana cekecem okadar cok bısey yapmayacam yanı bunlarıda bıraz arastırma falan yapacamı dusunuyroum..
 
+basma eşyalarınının ayarını player.mob_proto’dan yapabilirsin. Genelde çoğu pvp +basmalıkları npcye koyduğu için oradan siliyorlar. Eğitim videolarımda txt dosyalarını anlatırken bahsetmiştim bu konudan da.
Siz gene de yaşadığınız sorunu iletin. ;)

Bu arada bilişim şirketleri de files satma işine mi girişmiş. :eek:

Ek olarak kaynak kodlarını build etmeyi biliyorsanız bu işe girişin derim.
Files satışı çoktan beri vardı aslında eray :) sadece büyük firmalar bu adımı atmak istemiyordu ama artık mecbur kaldılar çünkü bulunmaz hint kumaşı değildi filesleri :D Sözüm meclisten dışarı bu arada yanlış anlaşılma olmasın.
 
Geri
Üst