Çözüldü Envanter yanı açılır menü kaldırma

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Whiterose

Sanane be kardeş...
Grafiker
MT Üye
Editör
Mesaj
327
Çözümler
4
Beğeni
1.204
Puan
1.034
Ticaret Puanı
0
Merhabalar
Envanter yanında açılan 3 adet menü var ben bunların 2'sini komple kaldırmak istiyorum nasıl yapabilirim yardımcı olabilir misiniz?
3.png
 
Çözüm
Bir Tanesini Anlatayım Diğerini 'de bunu gibi kaldıra bilirsin
Root > uiinventory.py Aç Ve alttaki kodları sil:
class BeltInventoryWindow(ui.ScriptWindow):

    def __init__(self, wndInventory):
        import exception
     
        if not app.ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM:          
            exception.Abort("What do you do?")
            return

        if not wndInventory:
            exception.Abort("wndInventory parameter must be set to InventoryWindow")
            return                      
               
        ui.ScriptWindow.__init__(self)

        self.isLoaded = 0
        self.wndInventory = wndInventory;
     
        self.wndBeltInventoryLayer = None
        self.wndBeltInventorySlot = None
        self.expandBtn = None
        self.minBtn = None...
Bir Tanesini Anlatayım Diğerini 'de bunu gibi kaldıra bilirsin
Root > uiinventory.py Aç Ve alttaki kodları sil:
class BeltInventoryWindow(ui.ScriptWindow):

    def __init__(self, wndInventory):
        import exception
     
        if not app.ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM:          
            exception.Abort("What do you do?")
            return

        if not wndInventory:
            exception.Abort("wndInventory parameter must be set to InventoryWindow")
            return                      
               
        ui.ScriptWindow.__init__(self)

        self.isLoaded = 0
        self.wndInventory = wndInventory;
     
        self.wndBeltInventoryLayer = None
        self.wndBeltInventorySlot = None
        self.expandBtn = None
        self.minBtn = None

        self.__LoadWindow()

    def __del__(self):
        ui.ScriptWindow.__del__(self)

    def Show(self, openBeltSlot = False):
        self.__LoadWindow()
        self.RefreshSlot()

        ui.ScriptWindow.Show(self)
     
        if openBeltSlot:
            self.OpenInventory()
        else:
            self.CloseInventory()

    def Close(self):
        self.Hide()

    def IsOpeningInventory(self):
        return self.wndBeltInventoryLayer.IsShow()
     
    def OpenInventory(self):
        self.wndBeltInventoryLayer.Show()
        self.expandBtn.Hide()

        if localeInfo.IsARABIC() == 0:
            self.AdjustPositionAndSize()
             
    def CloseInventory(self):
        self.wndBeltInventoryLayer.Hide()
        self.expandBtn.Show()
     
        if localeInfo.IsARABIC() == 0:
            self.AdjustPositionAndSize()

    ## ÇöÀç Àκ¥Å丮 À§Ä¡¸¦ ±âÁØÀ¸·Î BASE À§Ä¡¸¦ °è»ê, ¸®ÅÏ.. ¼ıÀÚ ÇϵåÄÚµùÇϱâ Á¤¸» ½ÈÁö¸¸ ¹æ¹ıÀÌ ¾ø´Ù..
    def GetBasePosition(self):
        x, y = self.wndInventory.GetGlobalPosition()
        return x - 148, y + 241
     
    def AdjustPositionAndSize(self):
        bx, by = self.GetBasePosition()
     
        if self.IsOpeningInventory():          
            self.SetPosition(bx, by)
            self.SetSize(self.ORIGINAL_WIDTH, self.GetHeight())
         
        else:
            self.SetPosition(bx + 138, by);
            self.SetSize(10, self.GetHeight())

    def __LoadWindow(self):
        if self.isLoaded == 1:
            return

        self.isLoaded = 1

        try:
            pyScrLoader = ui.PythonScriptLoader()
            pyScrLoader.LoadScriptFile(self, "UIScript/BeltInventoryWindow.py")
        except:
            import exception
            exception.Abort("CostumeWindow.LoadWindow.LoadObject")

        try:
            self.ORIGINAL_WIDTH = self.GetWidth()
            wndBeltInventorySlot = self.GetChild("BeltInventorySlot")
            self.wndBeltInventoryLayer = self.GetChild("BeltInventoryLayer")
            self.expandBtn = self.GetChild("ExpandBtn")
            self.minBtn = self.GetChild("MinimizeBtn")
         
            self.expandBtn.SetEvent(ui.__mem_func__(self.OpenInventory))
            self.minBtn.SetEvent(ui.__mem_func__(self.CloseInventory))
         
            if localeInfo.IsARABIC() :
                self.expandBtn.SetPosition(self.expandBtn.GetWidth() - 2, 15)
                self.wndBeltInventoryLayer.SetPosition(self.wndBeltInventoryLayer.GetWidth() - 5, 0)
                self.minBtn.SetPosition(self.minBtn.GetWidth() + 3, 15)          
 
            for i in xrange(item.BELT_INVENTORY_SLOT_COUNT):
                slotNumber = item.BELT_INVENTORY_SLOT_START + i                          
                wndBeltInventorySlot.SetCoverButton(slotNumber,    "d:/ymir work/ui/game/quest/slot_button_01.sub",\
                                                "d:/ymir work/ui/game/quest/slot_button_01.sub",\
                                                "d:/ymir work/ui/game/quest/slot_button_01.sub",\
                                                "d:/ymir work/ui/game/belt_inventory/slot_disabled.tga", False, False)                                  
         
        except:
            import exception
            exception.Abort("CostumeWindow.LoadWindow.BindObject")

        ## Equipment
        wndBeltInventorySlot.SetOverInItemEvent(ui.__mem_func__(self.wndInventory.OverInItem))
        wndBeltInventorySlot.SetOverOutItemEvent(ui.__mem_func__(self.wndInventory.OverOutItem))
        wndBeltInventorySlot.SetUnselectItemSlotEvent(ui.__mem_func__(self.wndInventory.UseItemSlot))
        wndBeltInventorySlot.SetUseSlotEvent(ui.__mem_func__(self.wndInventory.UseItemSlot))                      
        wndBeltInventorySlot.SetSelectEmptySlotEvent(ui.__mem_func__(self.wndInventory.SelectEmptySlot))
        wndBeltInventorySlot.SetSelectItemSlotEvent(ui.__mem_func__(self.wndInventory.SelectItemSlot))

        self.wndBeltInventorySlot = wndBeltInventorySlot

    def RefreshSlot(self):
        getItemVNum=player.GetItemIndex
     
        for i in xrange(item.BELT_INVENTORY_SLOT_COUNT):
            slotNumber = item.BELT_INVENTORY_SLOT_START + i
            self.wndBeltInventorySlot.SetItemSlot(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), player.GetItemCount(slotNumber))
            self.wndBeltInventorySlot.SetAlwaysRenderCoverButton(slotNumber, True)
         
            avail = "0"
         
            if player.IsAvailableBeltInventoryCell(slotNumber):
                self.wndBeltInventorySlot.EnableCoverButton(slotNumber)              
            else:
                self.wndBeltInventorySlot.DisableCoverButton(slotNumber)              

        self.wndBeltInventorySlot.RefreshSlot()

Bunuda sil ::
            if app.ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM:
                self.wndBelt = BeltInventoryWindow(self)

bunu da Sil ::
        if app.ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM:
            for i in xrange(player.NEW_EQUIPMENT_SLOT_COUNT):
                slotNumber = player.NEW_EQUIPMENT_SLOT_START + i
                itemCount = getItemCount(slotNumber)
                if itemCount <= 1:
                    itemCount = 0
                setItemVNum(slotNumber, getItemVNum(slotNumber), itemCount)
                print "ENABLE_NEW_EQUIPMENT_SYSTEM", slotNumber, itemCount, getItemVNum(slotNumber)

Son olarak uiscript dosyasından BeltInventoryWindow.py Dosyasını sil ve paketle oyuna atıp dene bir bakalım
 
Çözüm
hemen deniyorum teşekkür ederim biyolog üstündeki slotu kaldırdım ama biyolog olan slotu kaldıramadım anlatımınızı deniyeceğim sağolun
 
hemen deniyorum teşekkür ederim biyolog üstündeki slotu kaldırdım ama biyolog olan slotu kaldıramadım anlatımınızı deniyeceğim sağolun
Google’da sistemi bulun. Ters işlem yaparak kaldırabilirsiniz. Hem pack tarafı hem source tarafı vardı daha önce kaldırmıştım.
 
hemen deniyorum teşekkür ederim biyolog üstündeki slotu kaldırdım ama biyolog olan slotu kaldıramadım anlatımınızı deniyeceğim sağolun
Benim Anlattığım Kemer Envanterini Kaldırır ama biyolog içinse source içeriğine girmen gerekecek python sadece gizleye bilirisin
 
Benim Anlattığım Kemer Envanterini Kaldırır ama biyolog içinse source içeriğine girmen gerekecek python sadece gizleye bilirisin
teşekkür ederim ben onu kaldırmıştım BeltInventoryWindow.py'den imgleri # leyerek ama olsun sanırım şimdi kökten kalktı :)
biyolog duruyor ya sadece envanter yanında görünmesini engellesem o da yeter teşekkür ederim tekrardan.
2113.png
 
Tamamdır halledeceğim yardımlarınız için hepinize teşekkür ederim. :)
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst