Yardım Ek Envanter Dolu Hatası

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

MaskesizVEVO

Üye
Üye
Mesaj
209
Çözümler
4
Beğeni
18
Puan
444
Ticaret Puanı
0
Eklediğim konuda;

C++:
char_item.cpp & char.h Açılır

BYTE bCell -> UINT bCell
BYTE bDestCell -> UINT bDestCell
Şöyle bir çözüm vermiş fakat işlemiyor dosyalarımı bırakıyorum. Yardımcı olabilecek varsa ne mutlu bana :)

1617561200815.png


 

Dosya Eklentileri

  • Desktop.rar
    52 KB · Gösterim: 12
asdasda.png


C++:
// Arat
        else
        {
            int iEmptyPos = ch->GetEmptyInventory(item->GetSize());

            if (iEmptyPos != -1)
            {
                item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
                LogManager::instance().ItemLog(ch, item, "GM", item->GetName());
            }
            else
            {
                M2_DESTROY_ITEM(item);
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Not enough inventory space.");
            }
        }
    }
    else
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "#%u item not exist by that vnum(%s).", dwVnum, arg1);
    }
}

// Üstüne Eklenir - https://prnt.sc/qaqmyc
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
        else if (item->IsSkillBook())
        {
            int iEmptyPos = ch->GetEmptySkillBookInventory(item->GetSize());
            
            if (iEmptyPos != -1)
            {
                item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
                LogManager::instance().ItemLog(ch, item, "GM", item->GetName());
            }
            else
            {
                M2_DESTROY_ITEM(item);
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "<Sistem> Ek envanter dolu.");
            }
        }
        else if (item->IsUpgradeItem())
        {
            int iEmptyPos = ch->GetEmptyUpgradeItemsInventory(item->GetSize());
            
            if (iEmptyPos != -1)
            {
                item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
                LogManager::instance().ItemLog(ch, item, "GM", item->GetName());
            }
            else
            {
                M2_DESTROY_ITEM(item);
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "<Sistem> Ek envanter dolu.");
            }
        }
        else if (item->IsStone())
        {
            int iEmptyPos = ch->GetEmptyStoneInventory(item->GetSize());
            
            if (iEmptyPos != -1)
            {
                item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
                LogManager::instance().ItemLog(ch, item, "GM", item->GetName());
            }
            else
            {
                M2_DESTROY_ITEM(item);
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "<Sistem> Ek envanter dolu.");
            }
        }
        else if (item->IsBox())
        {
            int iEmptyPos = ch->GetEmptyBoxInventory(item->GetSize());
            
            if (iEmptyPos != -1)
            {
                item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
                LogManager::instance().ItemLog(ch, item, "GM", item->GetName());
            }
            else
            {
                M2_DESTROY_ITEM(item);
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "<Sistem> Ek envanter dolu.");
            }
        }
        else if (item->IsEfsun())
        {
            int iEmptyPos = ch->GetEmptyEfsunInventory(item->GetSize());
            
            if (iEmptyPos != -1)
            {
                item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
                LogManager::instance().ItemLog(ch, item, "GM", item->GetName());
            }
            else
            {
                M2_DESTROY_ITEM(item);
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "<Sistem> Ek envanter dolu.");
            }
        }
        else if (item->IsCicek())
        {
            int iEmptyPos = ch->GetEmptyCicekInventory(item->GetSize());
            
            if (iEmptyPos != -1)
            {
                item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
                LogManager::instance().ItemLog(ch, item, "GM", item->GetName());
            }
            else
            {
                M2_DESTROY_ITEM(item);
                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "<Sistem> Ek envanter dolu.");
            }
        }
#endif
 
Geri
Üst