Çözüldü Efekt sorunu

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Brodway0606

Premium Üye
Premium Üye
Üye
Mesaj
34
Beğeni
4
Puan
431
Merhaba oyunda kanat ekli oyunu aşağı alıp bir süre bekledikten sonra oyunu açınca kanat çıldırıyor efekt birikiyor yani bununla ilgili bir fix varmı ?
 
Çözüm
Bu fixi uygularsan çözülecektir.
Ne işe yarar : Client arka plandayken oyundaki tüm efektlerin birikmesini önleyecektir.
Not: Alıntıdır.


PythonApplication.cpp aratırılır.

if (!canRender) Bu kodu arat

---------------------
Bunu altına ekle :

RenderSpecial();
--------------------


-------------------
Bu kodu her hangi uygun bir yere ekle :

void CPythonApplication::RenderSpecial(){
m_kEftMgr.Update();
m_kChrMgr.Render();
m_pyItem.Render();
m_FlyingManager.Render();
}

----------------------

----------------------
PythonApplication.h uygun bir yere eklenir.

void RenderSpecial();
----------------------

bckntr

ZIMBA
Geliştirici
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
681
Beğeni
552
Puan
554
Bu fixi uygularsan çözülecektir.
Ne işe yarar : Client arka plandayken oyundaki tüm efektlerin birikmesini önleyecektir.
Not: Alıntıdır.


PythonApplication.cpp aratırılır.

if (!canRender) Bu kodu arat

---------------------
Bunu altına ekle :

RenderSpecial();
--------------------


-------------------
Bu kodu her hangi uygun bir yere ekle :

void CPythonApplication::RenderSpecial(){
m_kEftMgr.Update();
m_kChrMgr.Render();
m_pyItem.Render();
m_FlyingManager.Render();
}

----------------------

----------------------
PythonApplication.h uygun bir yere eklenir.

void RenderSpecial();
----------------------
 
Çözüm

Brodway0606

Premium Üye
Premium Üye
Üye
Mesaj
34
Beğeni
4
Puan
431
Bu fixi uygularsan çözülecektir.
Ne işe yarar : Client arka plandayken oyundaki tüm efektlerin birikmesini önleyecektir.
Not: Alıntıdır.


PythonApplication.cpp aratırılır.

if (!canRender) Bu kodu arat

---------------------
Bunu altına ekle :

RenderSpecial();
--------------------


-------------------
Bu kodu her hangi uygun bir yere ekle :

void CPythonApplication::RenderSpecial(){
m_kEftMgr.Update();
m_kChrMgr.Render();
m_pyItem.Render();
m_FlyingManager.Render();
}

----------------------

----------------------
PythonApplication.h uygun bir yere eklenir.

void RenderSpecial();
----------------------
merhaba bu fix ne kadar sağlıklı yada olması gereken bumu ? bazı yerlerde araştırdım oyunu aşağı indirmene rağmen çalışıyormuş gibi gösteriyor efekt sorunu çözülüyor süsü veriliyor fakat oyun zaten çalışır vaziyette bilgisayara yine yük biniyor bu onun gibi bişeymi yoksa çözüm bumu bilmediğimden soruyorum teşekkürler.
 

yunus0399

「RcT 」YunusED
MT Üye
Mesaj
453
Beğeni
267
Puan
829
merhaba bu fix ne kadar sağlıklı yada olması gereken bumu ? bazı yerlerde araştırdım oyunu aşağı indirmene rağmen çalışıyormuş gibi gösteriyor efekt sorunu çözülüyor süsü veriliyor fakat oyun zaten çalışır vaziyette bilgisayara yine yük biniyor bu onun gibi bişeymi yoksa çözüm bumu bilmediğimden soruyorum teşekkürler.
Bu C++ kodu, bir CPythonApplication sınıfına ait bir fonksiyon olan RenderSpecial fonksiyonunu içerir. Bu fonksiyonun amacı, özel render işlemlerini gerçekleştirmektir. İşte bu fonksiyonun içeriği:

  1. m_kEftMgr.Update();: Bir efekt yöneticisi olan m_kEftMgr örneğinin Update fonksiyonunu çağırarak efekt güncellemelerini yapar.
  2. m_kChrMgr.Render();: Bir karakter yöneticisi olan m_kChrMgr örneğinin Render fonksiyonunu çağırarak karakterleri ekrana render eder.
  3. m_pyItem.Render();: Bir öğe (item) örneğinin Render fonksiyonunu çağırarak öğeleri ekrana render eder.
  4. m_FlyingManager.Render();: Bir uçan nesne yöneticisi olan m_FlyingManager örneğinin Render fonksiyonunu çağırarak uçan nesneleri ekrana render eder.
Bu kodun genel amacı, belirli özel render işlemlerini sırayla gerçekleştirmek ve oyun uygulamasının görsel bileşenlerini güncellemektir.
 

AYZER2541

Edep Altından Daha Değerlidir...
Premium Üye
MT Üye
Mesaj
425
Beğeni
153
Puan
779
Bu fixi uygularsan çözülecektir.
Ne işe yarar : Client arka plandayken oyundaki tüm efektlerin birikmesini önleyecektir.
Not: Alıntıdır.


PythonApplication.cpp aratırılır.

if (!canRender) Bu kodu arat

---------------------
Bunu altına ekle :

RenderSpecial();
--------------------


-------------------
Bu kodu her hangi uygun bir yere ekle :

void CPythonApplication::RenderSpecial(){
m_kEftMgr.Update();
m_kChrMgr.Render();
m_pyItem.Render();
m_FlyingManager.Render();
}

----------------------

----------------------
PythonApplication.h uygun bir yere eklenir.

void RenderSpecial();
----------------------
Kostüm parlamada geçerlimi bu
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst