Platoon22 Üye Üye Mesaj 61 Beğeni 4 Puan 421 Ticaret Puanı 0 23 Mart 2021 #1 dönüşüm küresi kullanınca hava kılıcı vs kapanıyor bunu nasıl duzenleyebilirim
Kaiser ⋞ 〈 ☪ 〉 ⋟ Site yetkilisi Admin Premium Üye Geliştirici Yardımsever Üye Mesaj 3.711 Çözümler 350 Beğeni 3.603 Puan 1.849 Ticaret Puanı 0 23 Mart 2021 #2 Bu bir fix aslında. Benim görüşüm bunun böyle kalması yönünde ama siz bilirsiniz. char_item.cpp içinde aratın: C++: AddAffect(AFFECT_POLYMORPH, POINT_POLYMORPH, dwVnum, AFF_POLYMORPH, iDuration, 0, true); Bulduğunuz bu satırın üstünde şuna benzer satırlar var ise silip tekrar derleyin. C++: if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG)) RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG); if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM)) RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM); Upvote 0 Downvote
Bu bir fix aslında. Benim görüşüm bunun böyle kalması yönünde ama siz bilirsiniz. char_item.cpp içinde aratın: C++: AddAffect(AFFECT_POLYMORPH, POINT_POLYMORPH, dwVnum, AFF_POLYMORPH, iDuration, 0, true); Bulduğunuz bu satırın üstünde şuna benzer satırlar var ise silip tekrar derleyin. C++: if (IsAffectFlag(AFF_GEOMGYEONG)) RemoveAffect(SKILL_GEOMKYUNG); if (IsAffectFlag(AFF_GWIGUM)) RemoveAffect(SKILL_GWIGEOM);