Dino Modunda Etkinlik yapsak mı? Önce bir size soralım dedik:)

  • Konuyu açan Konuyu açan UgurPB
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 0
  • Gösterim Gösterim 852

UgurPB

Üye
Üye
Mesaj
134
Beğeni
15
Puan
431
Ticaret Puanı
0
Dino Modunda Etkinlik yapsak mı? Önce bir size soralım dedik.
Facebook sayfamızdan konumuzu yorumlarınızla yönlendirmenizi ricaediyoruz
smile.gif



giphy.gif
 
Uyarı: Bu konu açıldığından bu yana baya zaman geçmiş.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.
Geri
Üst