Derece Meyvesi Sistemi

TheAdmin33

Ah bu şarkıların gözü kör olsun
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Editör
Mesaj
759
Çözümler
44
Beğeni
1.394
Puan
1.139
Ticaret Puanı
0
Ekran Alıntısı.PNG
Ekran Alıntısı2.PNG
Ekran Alıntısı3.PNG




Anlatım;

Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.
 

Dosya Eklentileri

  • derecemeyvesi.rar
    5,9 KB · Gösterim: 57
Son düzenleme:
içerik güncellensin mi?

0-1.000.000 arası 1. seviye derece meymesiyle arttırılsın,

1.000.000-2.000.000 arası 2. seviye derece meymesiyle arttırılsın,

2.000.000-3.000.000 arası 3. seviye derece meymesiyle arttırılsın

gibi
 
İtem protoda hata yapmışım o yüzden paylaştığın sistemde sorun yok
Güncelleme olabilir
 
paylaşım için teşekkürler gui üstünde olsa derece yükseltme ve toplu yükseltme gibi eklentiler olsa daha güzel olabilir aslında elinize sağlık iyi forumlar.
 
paylaşım için teşekkürler gui üstünde olsa derece yükseltme ve toplu yükseltme gibi eklentiler olsa daha güzel olabilir aslında elinize sağlık iyi forumlar.
gui üzerinde olmasını bende çok isterim de gui mantığı nasıl işliyor gui yapısı nasıl oluşturuluyor bilmiyorum.
 
char_item.cpp:69:8: error: expected unqualified-id before 'case'
69 | case 70180: //derece meyvesi 1
| ^~~~
char_item.cpp:102:9: error: expected unqualified-id before 'break'
102 | break;
 
Son düzenleme:
char_item.cpp yi at
 
İçerik güncellendi detayları konudaki videoyu izleyerek öğrenebilirsiniz.
 
Güncelleme;

derece meyvesini toplu okuma düzenlemesi;

uiinventory.py:
#bul;

    def __UseItem(self, slotIndex):
        ItemVNum = player.GetItemIndex(slotIndex)
        item.SelectItem(ItemVNum)
        if item.IsFlag(item.ITEM_FLAG_CONFIRM_WHEN_USE):
            self.questionDialog = uiCommon.QuestionDialog()
            self.questionDialog.SetText(localeInfo.INVENTORY_REALLY_USE_ITEM)
            self.questionDialog.SetAcceptEvent(ui.__mem_func__(self.__UseItemQuestionDialog_OnAccept))
            self.questionDialog.SetCancelEvent(ui.__mem_func__(self.__UseItemQuestionDialog_OnCancel))
            self.questionDialog.Open()
            self.questionDialog.slotIndex = slotIndex
      
            constInfo.SET_ITEM_QUESTION_DIALOG_STATUS(1)

        else:
            self.__SendUseItemPacket(slotIndex)
          
#değiştir;

    def __UseItem(self, slotIndex):
        ItemVNum = player.GetItemIndex(slotIndex)
        item.SelectItem(ItemVNum)
        if item.IsFlag(item.ITEM_FLAG_CONFIRM_WHEN_USE):
            self.questionDialog = uiCommon.QuestionDialog()
            self.questionDialog.SetText(localeInfo.INVENTORY_REALLY_USE_ITEM)
            self.questionDialog.SetAcceptEvent(ui.__mem_func__(self.__UseItemQuestionDialog_OnAccept))
            self.questionDialog.SetCancelEvent(ui.__mem_func__(self.__UseItemQuestionDialog_OnCancel))
            self.questionDialog.Open()
            self.questionDialog.slotIndex = slotIndex
      
            constInfo.SET_ITEM_QUESTION_DIALOG_STATUS(1)
        elif app.IsPressed(app.DIK_LCONTROL):
            if ItemVNum == 70102:#zen fasülyesi(ctrl+sağtık yapınca 10 tane arka arkaya kullanacak)
                for i in xrange(10):#10 sayısını çok arttırma max 20 kullan yoksa client login atabilir.
                    self.__SendUseItemPacket(slotIndex)
        else:
            self.__SendUseItemPacket(slotIndex)

Not:Bu güncellemeyi herkes yapmak zorunda değil isteyen yapsın
 
Geri
Üst