Çözüldü Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Shypoo

Üye
Üye
Mesaj
58
Çözümler
2
Beğeni
4
Puan
49
Ticaret Puanı
0
Çözmeme yardımcı olabilecek var mı?

Kod:
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (1096, "Áø»ç±Í¿Õ", "Áø»ç±Í¿Õ", 0, 4, 0,
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (1308, "Áø´©··¹ü±Í", "Elit SarıKaplan H
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (1309, "Áø´©··¹ü±Í", "Elit SarıKaplan H
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (1310, "Áø´©··¹ü±Í", "Elit SarıKaplan H
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (1904, "Áø±¸¹ÌÈ£", "Elit Dokuz Kuyruk",
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (1905, "Áø±¸¹ÌÈ£", "Elit Dokuz Kuyruk",
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (1906, "Áø±¸¹ÌÈ£", "Elit Dokuz Kuyruk",
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (2094, "Áø¿©¿Õ°Å¹Ì", "Örümcek Baronu",
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (2095, "°Å¹ÌÀÇ ¾Ë", "Örümcek Yumurtası"
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (2415, "ÁøõÀÇÀå¼ö", "Setaou Komutanı",
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (3001, "³¶Àκ´", "Gnoll Savaşçı", 0, 0,
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (3002, "³¶Àαûç", "Gnoll Okçu", 0, 1,
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (3003, "³¶ÀÎôÈĺ´", "Gnoll Savunucu",
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (3004, "³¶Àδë¹ı»ç", "Gnoll Büyücü", 0,
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (3005, "³¶Àλó±ŞÀ屺", "Gnoll General",
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (3090, "³¶ÀÎÁ· ºÎÁ·Àå", "Lord Gnoll", 0
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (3091, "³¶ÀÎÁ·Àå", "Baş Gnoll Nöbetçi",
SYSERR: Dec 31 00:16:46 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Data truncated for column 'setRaceFlag' at row 1 (query: replace into mob_proto  (vnum, name, locale_name, type, rank, battle_type, level, size, ai_flag, setRaceFlag, setImmuneFlag, on_click, empire, drop_item, resurrection_vnum, folder, st, dx, ht, iq, damage_min, damage_max, max_hp, regen_cycle, regen_percent, exp, gold_min, gold_max, def, attack_speed, move_speed, aggressive_hp_pct, aggressive_sight, attack_range, polymorph_item, enchant_curse, enchant_slow, enchant_poison, enchant_stun, enchant_critical, enchant_penetrate, resist_sword, resist_twohand, resist_dagger, resist_bell, resist_fan, resist_bow, resist_fire, resist_elect, resist_magic, resist_wind, resist_poison, dam_multiply, summon, drain_sp, skill_vnum0, skill_level0, skill_vnum1, skill_level1, skill_vnum2, skill_level2, skill_vnum3, skill_level3, skill_vnum4, skill_level4, sp_berserk, sp_stoneskin, sp_godspeed, sp_deathblow, sp_revive) values (3101, "¿Ü¾ÈÅõ±Íº´", "Tekgözlü Kavgacı
 
Son düzenleme:
Çözüm
Uzaktan bağlandıktan sonra sorunu çözdük.
setRaceFlag sütununda yeni değerler tanımlı olmadığı için hatayı vermiş.

Eklediklerimiz;
SQL:
'ANIMAL','UNDEAD','DEVIL','HUMAN','ORC','MILGYO','INSECT','FIRE','ICE','DESERT','TREE','ATT_ELEC','ATT_FIRE','ATT_ICE','ATT_WIND','ATT_EARTH','ATT_DARK'
Mob_proto.txt de, syserr de belirtilen mobların setRaceFlag sütunu boş mu ?
 
ANIMAL,HUMAN tarzında ikili üçlü tarzda yazılmışsa, bunları tek olacak şekilde ayarlamayı deneyin.
Mesela ANIMAL,HUMAN yazanı sadece ANIMAL yapın. Tabi bu değerleri mob'un türüne göre belirlemeniz daha mantıklı olur.
 
ANIMAL,HUMAN tarzında ikili üçlü tarzda yazılmışsa, bunları tek olacak şekilde ayarlamayı deneyin.
Mesela ANIMAL,HUMAN yazanı sadece ANIMAL yapın. Tabi bu değerleri mob'un türüne göre belirlemeniz daha mantıklı olur.
Hatayı ordan verdiğinden emin değilim başka birşey var gibi @Whistle hocam bir bakabilir misiniz?
 
setRaceFlag kısmını null alabilecek şekilde ayarlayın
 
Hatayı ordan verdiğinden emin değilim başka birşey var gibi @Whistle hocam bir bakabilir misiniz?
Src yükseltme sonrasında bende aynı sorunu yaşadığım için, sadece belirli moblarda böyle değişik bir sorun oluşmuştu dediğim şekilde çözülmüştü.
Sorunun kaynağı başka bir şey ise biraz kurcalamak gerekebilir.
 
Hayır sütunu silmeyin. mob_proto.txt dosyasında hepsinde raceFlag tanımlı değil. Boş olanlarda veriyor o hatayı. Vermemesi için null türüne izin vermelisiniz
 
Hayır sütunu silmeyin. mob_proto.txt dosyasında hepsinde raceFlag tanımlı değil. Boş olanlarda veriyor o hatayı. Vermemesi için null türüne izin vermelisiniz
Yaptım sorun devam etmekte Acaba bilgisayarıma bağlanıp kontrol edebilir misiniz ? günlerdir bu hata ile cebelleşiyorum o kadar forum araştırdım bir bulamadım
 
Şuan müsait değilim. Müsait olduğumda size özel mesaj gönderirim. :)
 
Uzaktan bağlandıktan sonra sorunu çözdük.
setRaceFlag sütununda yeni değerler tanımlı olmadığı için hatayı vermiş.

Eklediklerimiz;
SQL:
'ANIMAL','UNDEAD','DEVIL','HUMAN','ORC','MILGYO','INSECT','FIRE','ICE','DESERT','TREE','ATT_ELEC','ATT_FIRE','ATT_ICE','ATT_WIND','ATT_EARTH','ATT_DARK'
 
Çözüm
Rica ederim. Konu başlığını güncelledim. Çözüldü işaretleyip kilitledim.
İyi forumlar...
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst