Çözüldü Cube pencerisi item gözükmeme sorunu

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

sayar89466

Üye
Üye
Mesaj
37
Çözümler
1
Beğeni
12
Puan
414
Ticaret Puanı
0
Edit: Aşağıda belirttiğim sorunu düzeltmek için tüm forumlardaki questleri denedim syserr'de belirtilen pyhton dosyalarında oynama yapmama rağmen uzun süredir çözememiştim. Sorun game kaynaklıymış arkadaşlar cube.cpp ve cube.h'de yaptığım değişikliklerden sonra düzeldi. Anlatımını aşağıya bırakıyorum;

cube.cpp:
Arat ve sil

#include "config.h"

############################
Arat

#include <sstream>

Altına ekle

extern int test_server;

#####################
Arat

int cube_gold = cube_proto->gold;
    if (cube_gold < 0 || ch->GetGold() < cube_gold)
 
Değiştir

    if (ch->GetGold() < cube_proto->gold)
 
###########################
Arat ve başında "//" işareti varsa kaldır

const DWORD& npcVNUM = iter->first;

############################
Arat

void Cube_InformationInitialize()

Değiştir

bool Cube_InformationInitialize()

#########################
Arat

    for (size_t i = 0; i < s_cube_proto.size(); ++i)

Değiştir

    for (int i = 0; i < s_cube_proto.size(); ++i)
 
####################
Arat

TItemTable* existMaterialProto = ITEM_MANAGER::Instance().GetTable(existMaterialIter->vnum);

Altına ekle

                    if (NULL == existMaterialProto)
                    {
                        sys_err("There is no item(%u)", existMaterialIter->vnum);
                        return false;
                    }

#############################
Arat

    s_isInitializedCubeMaterialInformation = true;
 
Altına ekle

    return true;
 
########################################
Bu fix'i aratıp eğer uygulanmışsa filesinıza silelim
    if (!FN_check_valid_npc(npcVNUM)) // @fixme127
    {
        if (test_server)
            dev_log(LOG_DEB0, "cube not valid NPC");
        return;
    }
######################################
Arat

if (resultCount == 0) {    return;}

Değiştir

        resultCount = resultList.size();
 
########################
Arat

        if (resultText.size() != 0) // @fixme127
            resultText.erase(resultText.size() - 1);

Değiştir

        resultText.erase(resultText.size() - 1);
   
##########################
Arat ve yukarıdaki gibi Bu fix'i aratıp eğer uygulanmışsa filesinıza silelim

    if (!FN_check_valid_npc(npcVNUM)) // @fixme127
    {
        if (test_server)
            dev_log(LOG_DEB0, "cube not valid NPC");
        return;
    }

#############################
Arat

    if (!bCatchInfo || materialInfoText.size() == 0)
 
Değiştir

    if (false == bCatchInfo)
 
##################################
Arat

    if (materialInfoText.size() != 0) // @fixme127
        materialInfoText.erase(materialInfoText.size() - 1);
   
Değiştir

    materialInfoText.erase(materialInfoText.size() - 1);

cube.h:
Arat

void Cube_InformationInitialize();

Değiştir

bool Cube_InformationInitialize();


####
Cube penceresinde herhangi bir oynama yapmadım fakat cube.txt'de ekli olan itemler gözükmüyor maalesef. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

Cube.txt dosya eki olarak ekledim.

Syserr şu şekilde

Syserr.txt:
0601 03:33:27155 ::   File "game.py", line 1677, in BINARY_Cube_ResultList

0601 03:33:27155 :: ValueError
0601 03:33:27155 :: :
0601 03:33:27155 :: invalid literal for int() with base 10: ''
0601 03:33:27155 ::

0601 03:35:59999 :: Traceback (most recent call last):

0601 03:35:59999 ::   File "game.py", line 1638, in BINARY_Cube_Open

0601 03:35:59999 :: KeyError
0601 03:35:59999 :: :
0601 03:35:59999 :: 'materialList'
0601 03:35:59999 ::

0601 03:35:27126 :: Traceback (most recent call last):

0601 03:35:27126 ::   File "game.py", line 1638, in BINARY_Cube_Open

0601 03:35:27126 :: KeyError
0601 03:35:27127 :: :
0601 03:35:27127 :: 'materialList'
0601 03:35:27127 ::

0601 03:43:46736 ::   File "ui.py", line 1490, in OnOverInItem

0601 03:43:46737 ::   File "uiCube.py", line 139, in <lambda>

0601 03:43:46738 ::   File "uiCube.py", line 231, in __OverInCubeResultSlot

0601 03:43:46738 :: IndexError
0601 03:43:46738 :: :
0601 03:43:46738 :: list index out of range
0601 03:43:46738 ::

Şu şekilde gözüküyor:

0531_232922.jpg


@Whistle üstat bu konuda yapabileceğimiz bir şey var mıdır acaba. Syserr olmadığı için bir şey yapılmayacak durumda ise, rica etsem cube'yi baştan eklemek için gereken dosyalar elinizde mevcutsa atabilir misiniz
 

Dosya Eklentileri

  • cube.txt
    3,2 KB · Gösterim: 11
Son düzenleme:
Çözüm
Tüm forumlar 1-2 yıldır bunu arayan insanlarla dolu fakat kimse çözüm sunamamış veya cube gibi bir sistemle uğraşmak istememiş.. Çözüm uygulanan bir fixi kaldırmakla oluyor ve bazı değişiklikler ile. Anlatımı ekledim umarım bundan sonra aynı sorunu yaşayanlara yardımcı olur, iyi forumlar
Normal şartlarda veriyi cube.txt dosyasından alması lazım. Dosyayı inceledim ancak ben bir şey fark edemedim. Hangi filesi kullanıyorsunuz? Yapımcısına bunu belirttiniz mi?
 
Normal şartlarda veriyi cube.txt dosyasından alması lazım. Dosyayı inceledim ancak ben bir şey fark edemedim. Hangi filesi kullanıyorsunuz? Yapımcısına bunu belirttiniz mi?
2016 filan gibi almıştım galiba. Yapımcısıyla irtibatım yok maalesef şu an, yapımcısı Mesut Pehlivan. Çok tuhaf çalışıyor, bazen geliyor fakat geldiğinde de istenilen itemler yüklenmiyor ve aşağı doğru kaydırılmıyor. Bakın mesela geldi fakat istenilen itemler yok. İlk aldığımdan beri hiç değişiklik yapmamıştım. O zamanlar da gerek duyup bakmadım hiç. Şu an eski tarz yapmayı düşünüyorum bu yüzden Cube şart oldu fakat maalesef sorun bu şekilde.

Syserr'da geldi şu an o da şu şekilde;

Syserr.txt:
0601 03:33:19645 :: Unknown Server Command QuestDeclare hair 130 | QuestDeclare
0601 03:33:27155 :: Traceback (most recent call last):

0601 03:33:27155 ::   File "game.py", line 1677, in BINARY_Cube_ResultList

0601 03:33:27155 :: ValueError
0601 03:33:27155 :: :
0601 03:33:27155 :: invalid literal for int() with base 10: ''
0601 03:33:27155 ::

0601 03:35:59999 :: Traceback (most recent call last):

0601 03:35:59999 ::   File "game.py", line 1638, in BINARY_Cube_Open

0601 03:35:59999 :: KeyError
0601 03:35:59999 :: :
0601 03:35:59999 :: 'materialList'
0601 03:35:59999 ::

0601 03:35:27126 :: Traceback (most recent call last):

0601 03:35:27126 ::   File "game.py", line 1638, in BINARY_Cube_Open

0601 03:35:27126 :: KeyError
0601 03:35:27127 :: :
0601 03:35:27127 :: 'materialList'
0601 03:35:27127 ::

0601 03:43:46736 ::   File "ui.py", line 1490, in OnOverInItem

0601 03:43:46737 ::   File "uiCube.py", line 139, in <lambda>

0601 03:43:46738 ::   File "uiCube.py", line 231, in __OverInCubeResultSlot

0601 03:43:46738 :: IndexError
0601 03:43:46738 :: : 
0601 03:43:46738 :: list index out of range
0601 03:43:46738 ::
0601_032636.jpg
 
Son düzenleme:
Tüm forumlar 1-2 yıldır bunu arayan insanlarla dolu fakat kimse çözüm sunamamış veya cube gibi bir sistemle uğraşmak istememiş.. Çözüm uygulanan bir fixi kaldırmakla oluyor ve bazı değişiklikler ile. Anlatımı ekledim umarım bundan sonra aynı sorunu yaşayanlara yardımcı olur, iyi forumlar
 
Çözüm
Çözmenize sevindim. Bende düşünüp duruyordum dosya içeriği var neden gözükmüyor acaba diye
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst