Yardım CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 4294967295

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

tc1322

MT Üye
MT Üye
Mesaj
363
Çözümler
17
Beğeni
473
Puan
799
Ticaret Puanı
0
Render target sonrası başlıktaki syserri durmadan atıyor sebebini bilen varmı? önemsiz ise syserri bulup kapatacağım
 
Biraz bakındım da, sanırım kodlarınızda eksiklik olabilir, emin değilim. Hangi itemde ya da hangi durumda bu syserri veriyor bilmiyorum ancak buna sebep olan şeyin, race ataması null olabilir. Yani kod eksiğinden dolayı render target uçmağa varıyor olabilir :)

Mesela bende;
1 - Saçlar
2 - Zırh
3 - Silah
4 - Kuşak (varsa eğer..)

uitooltip.py de bu şekilde atamalar mevcut. Bunların her birinin numarası da rendertarget in cpp dosyalarına bağlanmış oluyor.
Sanırım standart render target sistemini kurmuşsunuz, çünkü volvoxun paylaştığında böyle bir sorun hiç yaşamadım ben. İsterseniz onu kurabilirsiniz.
 
Biraz bakındım da, sanırım kodlarınızda eksiklik olabilir, emin değilim. Hangi itemde ya da hangi durumda bu syserri veriyor bilmiyorum ancak buna sebep olan şeyin, race ataması null olabilir. Yani kod eksiğinden dolayı render target uçmağa varıyor olabilir :)

Mesela bende;
1 - Saçlar
2 - Zırh
3 - Silah
4 - Kuşak (varsa eğer..)

uitooltip.py de bu şekilde atamalar mevcut. Bunların her birinin numarası da rendertarget in cpp dosyalarına bağlanmış oluyor.
Sanırım standart render target sistemini kurmuşsunuz, çünkü volvoxun paylaştığında böyle bir sorun hiç yaşamadım ben. İsterseniz onu kurabilirsiniz.
CRenderTarget.cpp de
C++:
void CRenderTarget::SetArmor(DWORD vnum)
{
    if (!m_visible || !m_pModel)
        return;
    m_pModel->ChangeArmor(vnum, 0);
}

(vnum, 0); kısmı bu haldeyken build almıyor 0 ı sildiğimde alıyordu, sanırsam sorun burdan kaynaklanıyor. Attığı sysseri sadece o değer için kapadım şuanlık
 
CRenderTarget.cpp de
C++:
void CRenderTarget::SetArmor(DWORD vnum)
{
    if (!m_visible || !m_pModel)
        return;
    m_pModel->ChangeArmor(vnum, 0);
}

(vnum, 0); kısmı bu haldeyken build almıyor 0 ı sildiğimde alıyordu, sanırsam sorun burdan kaynaklanıyor. Attığı sysseri sadece o değer için kapadım şuanlık
Aynen muhtemelen ondan kaynaklanıyor olabilir. 0ı silip tekrar deneyin. Ayrıca o syserri kapatmanızı tavsiye etmem, önemsiz bir syserr sayılmaz.
 
Merhaba @tc1322

Sorununuz devam ediyor mu? Sorununuzu çözdüyseniz çözümünü de paylaşırsanız seviniriz
 
bende benzer syyser var npc ekledım CRaceManager::RegisterRacePath : RACE[9014] LOAD MSMFILE[d:/ymir work/guild/nopehyte_haydut/nopehyte_haydut.msm] ERROR
 
Geri
Üst