Çözüldü Client Köpek modu veya parlama efektleri gidiyor

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

okcoder1134

MT Üye
MT Üye
Mesaj
265
Çözümler
16
Beğeni
154
Puan
734
Ticaret Puanı
0
Arkadaşlar merhabalar uzun süredir üzerinde çalıştığım fileste Client tabanlı bir sorun var uzun süredir çözemedim bi danışayım dedim.
Parlama efekti gibi bir sistem var, zırha parlama verebiliyorsunuz, veya evrim sistemi var silaha parlama falan veriyorsunuz.
Bir yere ışınlanınca parlama gidiyor, itemi çıkar tak yapınca parlama geri geliyor. Buna benzer bir sorunun fixini çok önceden görmüştüm bir yerde ama bulamadım.

Bir de Köpek modu ekledim. Modu aktif edince slotlar köpeğe dönüşüyor fakat deaktif edince eski hallerine dönmüyorlar. Karakter atınca veya yine bir yere ışınlanınca eski hallerine döndüklerini görüyorum.
Sorun tahminimce client tabanlı, anlık olarak efektler değişimler gerçekleşmiyor. Bir fikri veya önerisi olan var mı?
 
Çözüm
@Reached @Yenicerii
Sorunu hallettim başka bir filesten sökerek kurdum stabil çalıştı fakat,
Nedense köpek modunu kapat veya aç yapınca şöyle bir syserr veriyor :
C++:
0205 09:45:20373 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12243] ALREADY EXIST
0205 09:45:20373 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12244] ALREADY EXIST
0205 09:45:20373 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12245] ALREADY EXIST
0205 09:45:20373 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12246] ALREADY EXIST
0205 09:45:20373 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12247] ALREADY EXIST
0205 09:45:20374 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12248] ALREADY EXIST
0205 09:45:20374 :: CInstanceBase::AttachTextTail - VID [12255] ALREADY EXIST
0205 09:45:20374 ...
Bu syserr dokularla alakalı oluyor genellikle. Çözümü için kan kusturan bir hata olsa da, bir zamanlar bununla ilgili çözümün şu olduğunu okumuştum. Fix olarak paylaşılmıştı ancak o an bu sorunu yaşamadığım için deneme fırsatım da olmadı maalesef.

Pack içinde script kodları içeren dosyaların bir tanesinde(artık bu hata hangi durumda alınıyorsa onunla ilgili script dosyası) tek bir boşluk karakterinin buna sebep olduğunu ve o boşluğu düzeltince hatanında gittiğini okumuştum. Fix olarak paylaşan kişi, aynı hatayı oyun içinde atı çağırdığında alıyordu. Ve çözüm için de at ile alakalı olan script dosyasını ele alarak anlatmıştı.

Dolayısıyla, bu köpek moduna ait bir script dosyası vs. varsa büyük bir dikkatle kontrol etmeniz gerekebilir. Veya packteki başka bir script ile çakışmadığından emin olun. Çünkü bahsettiğim boşluk karakteri, bulunduğu yerdeki kod bloklarını tekrar çalıştırmaya çalıştığı için bu hata düşüyor.
Anladım ama köpek modunun her hangi bir script dosyası yok :D Oyun ayarlarının guisine ekledim. Önceki sorunlu çalışan sistemin butonlarını kullanıyorum çok saçma :D bir zararı yok gibi görünüyor, tersi birşey söylenmezse Syserri kapatacağım?
 
Anladım ama köpek modunun her hangi bir script dosyası yok :D Oyun ayarlarının guisine ekledim. Önceki sorunlu çalışan sistemin butonlarını kullanıyorum çok saçma :D bir zararı yok gibi görünüyor, tersi birşey söylenmezse Syserri kapatacağım?
O zaman şu an için başka çare yok gibi görünüyor :)
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst