Çözüldü Client Build Hk.

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

CalvinGiorgio

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Üye
Mesaj
665
Çözümler
14
Beğeni
85
Puan
539
Ticaret Puanı
0
Merhabalar. Client build alabiliyordum sorunsuz şekilde fakat visual studio'yu yeniden başlattığımda karşıma SDK güncellemesi geldi bende son sürümüne yükselttim. Yükseltme yapıldıktan sonra build alırken hata oluştu. Bana son yaptığın işlemden dolayı felan olmuştur da diyebilirsiniz ama ben hiç bir değişiklik yaptım. SDK sonrasında build almak istedim ip değişikliği için sorun oldu.

İçerik çıktısı

1660665803387.png

İçerik çıktısı::
Derleme başladı...
1>------ Derleme başladı: Proje: CWebBrowser, Yapılandırma: Release Win32 ------
2>------ Derleme başladı: Proje: EffectLib, Yapılandırma: Release Win32 ------
3>------ Derleme başladı: Proje: EterBase, Yapılandırma: Release Win32 ------
4>------ Derleme başladı: Proje: EterGrnLib, Yapılandırma: Release Win32 ------
5>------ Derleme başladı: Proje: EterImageLib, Yapılandırma: Release Win32 ------
6>------ Derleme başladı: Proje: EterLib, Yapılandırma: Release Win32 ------
7>------ Derleme başladı: Proje: EterLocale, Yapılandırma: Release Win32 ------
8>------ Derleme başladı: Proje: EterPythonLib, Yapılandırma: Release Win32 ------
9>------ Derleme başladı: Proje: GameLib, Yapılandırma: Release Win32 ------
10>------ Derleme başladı: Proje: MilesLib, Yapılandırma: Release Win32 ------
11>------ Derleme başladı: Proje: ScriptLib, Yapılandırma: Release Win32 ------
12>------ Derleme başladı: Proje: SpeedTreeLib, Yapılandırma: Release Win32 ------
4>StdAfx.cpp
1>CWebBrowser.c
3>StdAfx.cpp
2>StdAfx.cpp
10>Stdafx.cpp
6>StdAfx.cpp
7>StdAfx.cpp
12>StdAfx.cpp
8>StdAfx.cpp
9>StdAfx.cpp
5>EterImageLib.vcxproj -> C:\Users\yenim\OneDrive\Masaüstü\MarioMin-ServerFiles\.sources\Client\extern\projects\EterImageLib\Release\EterImageLib.lib
13>------ Derleme başladı: Proje: SphereLib, Yapılandırma: Release Win32 ------
1>CWebBrowser.vcxproj -> C:\Users\yenim\OneDrive\Masaüstü\MarioMin-ServerFiles\.sources\Client\extern\projects\CWebBrowser\Release\CWebBrowser.lib
14>------ Derleme başladı: Proje: PRTerrainLib, Yapılandırma: Release Win32 ------
7>Arabic.cpp
13>StdAfx.cpp
11>StdAfx.cpp
7>StringCodec.cpp
7>StringCodec_Vietnamese.cpp
10>SoundBase.cpp
4>LODController.cpp
6>AttributeData.cpp
14>StdAfx.cpp
7>EterLocale.vcxproj -> C:\Users\yenim\OneDrive\Masaüstü\MarioMin-ServerFiles\.sources\Client\extern\projects\EterLocale\Release\EterLocale.lib
3>cipher.cpp
15>------ Derleme başladı: Proje: EterPack, Yapılandırma: Release Win32 ------
6>AttributeInstance.cpp
4>Material.cpp
6>BlockTexture.cpp
2>EffectData.cpp
15>StdAfx.cpp
4>Mesh.cpp
12>SpeedTreeForest.cpp
4>Model.cpp
6>Camera.cpp
2>EffectElementBase.cpp
2>EffectElementBaseInstance.cpp
8>PythonGraphic.cpp
4>ModelInstance.cpp
2>EffectInstance.cpp
10>SoundData.cpp
6>CollisionData.cpp
15>Archive.cpp
8>PythonGraphicImageModule.cpp
8>PythonGraphicModule.cpp
6>ColorTransitionHelper.cpp
4>ModelInstanceCollisionDetection.cpp
6>CRenderTarget.cpp
4>ModelInstanceModel.cpp
13>frustum.cpp
12>SpeedTreeForestDirectX8.cpp
9>ActorInstance.cpp
2>EffectManager.cpp
3>CPostIt.cpp
13>sphere.cpp
8>PythonGraphicTextModule.cpp
12>SpeedTreeWrapper.cpp
4>ModelInstanceMotion.cpp
13>spherepack.cpp
8>PythonGraphicThingModule.cpp
8>PythonGridSlotWindow.cpp
4>ModelInstanceRender.cpp
8>PythonSlotWindow.cpp
4>ModelInstanceUpdate.cpp
13>SphereLib.vcxproj -> C:\Users\yenim\OneDrive\Masaüstü\MarioMin-ServerFiles\.sources\Client\extern\projects\SphereLib\Release\SphereLib.lib
16>------ Derleme başladı: Proje: EterCythonLib, Yapılandırma: Release Win32 ------
8>PythonWindow.cpp
16>STARTING THE CYTHONIZER!
4>Motion.cpp
2>EffectMesh.cpp
4>Thing.cpp
14>Terrain.cpp
12>SpeedTreeLib.vcxproj -> C:\Users\yenim\OneDrive\Masaüstü\MarioMin-ServerFiles\.sources\Client\extern\projects\SpeedTreeLib\Release\SpeedTreeLib.lib
11>PythonDebugModule.cpp
8>PythonWindowManager.cpp
11>PythonLauncher.cpp
17>------ Derleme başladı: Proje: _Lz4ForFox, Yapılandırma: Release Win32 ------
4>ThingInstance.cpp
10>SoundInstance2D.cpp
8>PythonWindowManagerModule.cpp
14>TextureSet.cpp
11>PythonMarshal.cpp
17>lz4.c
11>PythonUtils.cpp
17>lz4frame.c
17>lz4hc.c
11>Resource.cpp
9>ActorInstanceAttach.cpp
17>xxhash.c
3>CRC32.cpp
6>CRenderTargetManager.cpp
2>EffectMeshInstance.cpp
15>EterPack.cpp
4>Util.cpp
6>CullingManager.cpp
6>CWikiRenderTarget.cpp
2>EffectUpdateDecorator.cpp
10>SoundInstance3D.cpp
16>WARNING:  C:\Users\yenim\OneDrive\Masa³st³\MarioMin-ServerFiles
16>Traceback (most recent call last):
16>  File "conv/root_process.py", line 75, in <module>
16>    Main(*sys.argv[1:])
16>  File "conv/root_process.py", line 72, in Main
16>    __CythonizeSources(3)
16>  File "conv/root_process.py", line 30, in __CythonizeSources
16>    exts = cythonize("source/cyTemp/*.pyx", nthreads=nthreads, language="c++", **options)
16>  File "C:\Users\yenim\OneDrive\Masa³st³\MarioMin-ServerFiles\_CYTHONIZER_\extern\include\Cython\Cython\Build\Dependencies.py", line 749, in cythonize
16>    ctx = c_options.create_context()
16>  File "C:\Users\yenim\OneDrive\Masa³st³\MarioMin-ServerFiles\_CYTHONIZER_\extern\include\Cython\Cython\Compiler\Main.py", line 577, in create_context
16>    self.cplus, self.language_level, options=self)
16>  File "C:\Users\yenim\OneDrive\Masa³st³\MarioMin-ServerFiles\_CYTHONIZER_\extern\include\Cython\Cython\Compiler\Main.py", line 75, in __init__
16>    from . import Builtin, CythonScope
16>  File "C:\Users\yenim\OneDrive\Masa³st³\MarioMin-ServerFiles\_CYTHONIZER_\extern\include\Cython\Cython\Compiler\Builtin.py", line 182, in <module>
16>    utility_code=UtilityCode.load_cached("object_ord", "Builtins.c"),
16>  File "C:\Users\yenim\OneDrive\Masa³st³\MarioMin-ServerFiles\_CYTHONIZER_\extern\include\Cython\Cython\Compiler\Code.py", line 298, in load_cached
16>    code = __cache[key] = cls.load(utility_code_name, from_file)
16>  File "C:\Users\yenim\OneDrive\Masa³st³\MarioMin-ServerFiles\_CYTHONIZER_\extern\include\Cython\Cython\Compiler\Code.py", line 269, in load
16>    for dep in sorted(values)]
16>  File "C:\Users\yenim\OneDrive\Masa³st³\MarioMin-ServerFiles\_CYTHONIZER_\extern\include\Cython\Cython\Compiler\Code.py", line 298, in load_cached
16>    code = __cache[key] = cls.load(utility_code_name, from_file)
16>  File "C:\Users\yenim\OneDrive\Masa³st³\MarioMin-ServerFiles\_CYTHONIZER_\extern\include\Cython\Cython\Compiler\Code.py", line 253, in load
16>    utilities = cls.load_utilities_from_file(from_file)
16>  File "C:\Users\yenim\OneDrive\Masa³st³\MarioMin-ServerFiles\_CYTHONIZER_\extern\include\Cython\Cython\Compiler\Code.py", line 161, in load_utilities_from_file
16>    filename = os.path.join(get_utility_dir(), path)
16>  File "C:\Python27\lib\ntpath.py", line 108, in join
16>    path += "\\" + b
16>UnicodeDecodeError: 'ascii' codec can't decode byte 0xfc in position 28: ordinal not in range(128)
8>EterPythonLib.vcxproj -> C:\Users\yenim\OneDrive\Masaüstü\MarioMin-ServerFiles\.sources\Client\extern\projects\EterPythonLib\Release\EterPythonLib.lib
14>TerrainLib.vcxproj -> C:\Users\yenim\OneDrive\Masaüstü\MarioMin-ServerFiles\.sources\Client\extern\projects\TerrainLib\Release\PRTerrainLib.lib
16>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio\2019\Community\MSBuild\Microsoft\VC\v160\Microsoft.CppCommon.targets(145,5): error MSB3073: "cd ..\..\..\..\..\_CYTHONIZER_\_PackFiles
16>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio\2019\Community\MSBuild\Microsoft\VC\v160\Microsoft.CppCommon.targets(145,5): error MSB3073:
16>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio\2019\Community\MSBuild\Microsoft\VC\v160\Microsoft.CppCommon.targets(145,5): error MSB3073: C:\Python27\python conv/root_process.py cython
16>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio\2019\Community\MSBuild\Microsoft\VC\v160\Microsoft.CppCommon.targets(145,5): error MSB3073:
16>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio\2019\Community\MSBuild\Microsoft\VC\v160\Microsoft.CppCommon.targets(145,5): error MSB3073: :VCEnd" komutundan 1 koduyla çıkıldı.
16>"EterCythonLib.vcxproj" projesini oluşturma tamamlandı -- BAŞARISIZ OLDU.
2>EmitterProperty.cpp
2>FrameController.cpp
2>ParticleInstance.cpp
4>EterGrnLib.vcxproj -> C:\Users\yenim\OneDrive\Masaüstü\MarioMin-ServerFiles\.sources\Client\extern\projects\EterGrnLib\Release\EterGrnLib.lib
9>ActorInstanceBattle.cpp
17>_LibLz4.vcxproj -> C:\Users\yenim\OneDrive\Masaüstü\MarioMin-ServerFiles\.sources\Client\extern\lib\for_fox\release\_Lz4ForFox.lib
15>EterPackManager.cpp
2>ParticleProperty.cpp
3>Debug.cpp
2>ParticleSystemData.cpp
11>ScriptLib.vcxproj -> C:\Users\yenim\OneDrive\Masaüstü\MarioMin-ServerFiles\.sources\Client\extern\projects\ScriptLib\Release\ScriptLib.lib
10>SoundInstanceStream.cpp
2>ParticleSystemInstance.cpp
9>ActorInstanceBlend.cpp
6>CWikiRenderTargetManager.cpp
2>SimpleLightData.cpp
2>SimpleLightInstance.cpp
6>Decal.cpp
2>Type.cpp
6>emoticon.cpp
10>SoundManager.cpp
15>FileSystem.cpp
3>error.cpp
9>ActorInstanceCollisionDetection.cpp
2>EffectLib.vcxproj -> C:\Users\yenim\OneDrive\Masaüstü\MarioMin-ServerFiles\.sources\Client\extern\projects\EffectLib\Release\EffectLib.lib
6>EnvironmentMap.cpp
6>DibBar.cpp
10>SoundManager2D.cpp
6>FileLoaderThread.cpp
3>FileBase.cpp
6>GrpBase.cpp
10>SoundManager3D.cpp
9>ActorInstanceData.cpp
6>GrpCollisionObject.cpp
15>EterPack.vcxproj -> C:\Users\yenim\OneDrive\Masaüstü\MarioMin-ServerFiles\.sources\Client\extern\projects\EterPack\Release\EterPack.lib
6>GrpColor.cpp
6>GrpColorInstance.cpp
6>Derleniyor...
6>GrpD3DXBuffer.cpp
3>FileDir.cpp
6>GrpDetector.cpp
6>GrpDevice.cpp
10>SoundManagerStream.cpp
9>ActorInstanceEvent.cpp
6>GrpDIB.cpp
6>GrpDummyFrameBuffer.cpp
6>GrpExpandedImageInstance.cpp
6>GrpFontTexture.cpp
3>FileLoader.cpp
10>Type.cpp
6>GrpImage.cpp
9>ActorInstanceFly.cpp
6>GrpImageInstance.cpp
6>GrpImageTexture.cpp
6>GrpIndexBuffer.cpp
10>MilesLib.vcxproj -> C:\Users\yenim\OneDrive\Masaüstü\MarioMin-ServerFiles\.sources\Client\extern\projects\MilesLib\Release\MilesLib.lib
9>ActorInstanceMotion.cpp
6>GrpLightManager.cpp
3>Log.cpp
6>GrpMarkInstance.cpp
6>GrpMath.cpp
6>GrpObjectInstance.cpp
9>ActorInstanceMotionEvent.cpp
3>lzo.cpp
6>GrpPixelShader.cpp
6>GrpRatioInstance.cpp
6>GrpRenderTargetTexture.cpp
6>GrpScreen.cpp
6>GrpShadowTexture.cpp
6>Derleniyor...
6>GrpSubImage.cpp
9>ActorInstancePosition.cpp
6>GrpText.cpp
3>MappedFile.cpp
6>GrpTextInstance.cpp
6>GrpTexture.cpp
9>ActorInstanceRender.cpp
6>GrpVertexBuffer.cpp
6>GrpVertexBufferDynamic.cpp
3>Base.cpp
6>GrpVertexBufferStatic.cpp
6>GrpVertexShader.cpp
6>GrpWikiRenderTargetTexture.cpp
9>ActorInstanceRotation.cpp
6>IME.cpp
6>Input.cpp
6>JpegFile.cpp
6>LensFlare.cpp
6>lineintersect_utils.cpp
6>MSApplication.cpp
3>Poly.cpp
6>MSWindow.cpp
9>ActorInstanceSync.cpp
6>Mutex.cpp
6>NetAddress.cpp
6>NetDatagram.cpp
6>NetDatagramReceiver.cpp
6>Derleniyor...
6>NetDatagramSender.cpp
6>NetDevice.cpp
6>NetPacketHeaderMap.cpp
6>NetStream.cpp
6>parser.cpp
6>PathStack.cpp
6>ReferenceObject.cpp
6>Resource.cpp
9>ActorInstanceWeaponTrace.cpp
3>Symbol.cpp
6>ResourceManager.cpp
9>Area.cpp
3>SymTable.cpp
6>ScreenFilter.cpp
6>SkyBox.cpp
6>StateManager.cpp
6>TargaResource.cpp
6>TextBar.cpp
9>AreaLoaderThread.cpp
6>TextFileLoader.cpp
3>Random.cpp
9>AreaTerrain.cpp
6>TextTag.cpp
6>Thread.cpp
6>Util.cpp
9>DungeonBlock.cpp
3>Stl.cpp
9>FlyingData.cpp
9>Derleniyor...
9>FlyingInstance.cpp
3>tea.cpp
6>EterLib.vcxproj -> C:\Users\yenim\OneDrive\Masaüstü\MarioMin-ServerFiles\.sources\Client\extern\projects\EterLib\Release\EterLib.lib
9>FlyingObjectManager.cpp
3>TempFile.cpp
9>FlyTarget.cpp
9>FlyTrace.cpp
9>GameEventManager.cpp
3>Timer.cpp
9>GameType.cpp
9>GameUtil.cpp
3>Derleniyor...
3>tinyxml2.cpp
9>ItemData.cpp
3>Utils.cpp
9>ItemManager.cpp
9>MapBase.cpp
9>MapManager.cpp
3>EterBase.vcxproj -> C:\Users\yenim\OneDrive\Masaüstü\MarioMin-ServerFiles\.sources\Client\extern\projects\EterBase\Release\EterBase.lib
9>MapOutdoor.cpp
9>MapOutdoorCharacterShadow.cpp
9>MapOutdoorIndexBuffer.cpp
9>MapOutdoorLoad.cpp
9>MapOutdoorQuadtree.cpp
9>MapOutdoorRender.cpp
9>MapOutdoorRenderHTP.cpp
9>MapOutdoorRenderSTP.cpp
9>MapOutdoorUpdate.cpp
9>Derleniyor...
9>MapOutdoorWater.cpp
9>MapType.cpp
9>MapUtil.cpp
9>PhysicsObject.cpp
9>Property.cpp
9>PropertyLoader.cpp
9>PropertyManager.cpp
9>RaceData.cpp
9>RaceDataFile.cpp
9>RaceManager.cpp
9>RaceMotionData.cpp
9>SnowEnvironment.cpp
9>SnowParticle.cpp
9>TerrainDecal.cpp
9>TerrainPatch.cpp
9>TerrainQuadtree.cpp
9>WeaponTrace.cpp
9>GameLib.vcxproj -> C:\Users\yenim\OneDrive\Masaüstü\MarioMin-ServerFiles\.sources\Client\extern\projects\GameLib\Release\GameLib.lib
18>------ Derleme başladı: Proje: UserInterface, Yapılandırma: Release Win32 ------
18>C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio\2019\Community\MSBuild\Microsoft\VC\v160\Microsoft.CppBuild.targets(499,5): warning MSB8004: Output dizini sonda bir eğik çizgiyle bitmiyor. Output dizininin düzgün değerlendirilmesi için bu eğik çizgi gerekli olduğundan bu oluşturma örneği eğik çizgiyi ekleyecek.
18>LINK : fatal error LNK1181: 'rootlib.lib' giriş dosyası açılamıyor
18>"UserInterface.vcxproj" projesini oluşturma tamamlandı -- BAŞARISIZ OLDU.
========== Oluşturma: 16 başarılı, 2 başarısız, 0 güncel, 0 atlandı ==========
 
Çözüm
Kod:
16>WARNING:  C:\Users\yenim\OneDrive\Masa³st³\MarioMin-ServerFiles

Burada Türkçe karakter kodlanamamış. Belki sebebi bu olabilir. Src klasörünü Türkçe karakter ve boşluk olmayan bir klasör dizinine atmayı dene ve komple vs yi yeniden başlat.

C:/test/testfiles gibi.
Kod:
16>WARNING:  C:\Users\yenim\OneDrive\Masa³st³\MarioMin-ServerFiles

Burada Türkçe karakter kodlanamamış. Belki sebebi bu olabilir. Src klasörünü Türkçe karakter ve boşluk olmayan bir klasör dizinine atmayı dene ve komple vs yi yeniden başlat.

C:/test/testfiles gibi.
 
Çözüm
Kod:
16>WARNING:  C:\Users\yenim\OneDrive\Masa³st³\MarioMin-ServerFiles

Burada Türkçe karakter kodlanamamış. Belki sebebi bu olabilir. Src klasörünü Türkçe karakter ve boşluk olmayan bir klasör dizinine atmayı dene ve komple vs yi yeniden başlat.

C:/test/testfiles gibi.
belirttiğin şekilde türkçe karakter içermeyen bir dosya ile build aldığımda sorunsuz build aldı. Konu biraz açık kalsın lütfen denemeler yapıyorum sonuca göre bildiririm.
 
belirttiğin şekilde türkçe karakter içermeyen bir dosya ile build aldığımda sorunsuz build aldı. Konu biraz açık kalsın lütfen denemeler yapıyorum sonuca göre bildiririm.
Merhaba,

Çözüm işaretinizi kaldırdım. Sonuçlanınca tekrar işaretlemeniz durumunda konuya işlem yapılacaktır.

İyi forumlar.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst