Çözüldü Client build hatası

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

CalvinGiorgio

Üye
Üye
Mesaj
735
Çözümler
15
Beğeni
99
Puan
539
Ticaret Puanı
0
1621598761960.png


K Envanter eklerken aldığım hata üst resimde mevcut. Yaklaşık 2 saattir build etmeyi deniyorum hata satırlarını kontrol edip bir iki değişiklik yapıp tekrar denedim fakat bir türlü hatalardan kurtulamadım bilen birisi lütfen yardımcı olsun. Teşekkürler.
Değiştirilmemiş GameType.h :
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

benim düzenlediğim GameType.h :
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Kod:
enum EWindows
{
    RESERVED_WINDOW,
    INVENTORY,                // 기본 인벤토리. (45칸 짜리가 2페이지 존재 = 90칸)
    EQUIPMENT,
    SAFEBOX,
    MALL,
    DRAGON_SOUL_INVENTORY,
    GROUND,                    // NOTE: 2013년 2월5일 현재까지 unused.. 왜 있는거지???
    BELT_INVENTORY,            // NOTE: W2.1 버전에 새로 추가되는 벨트 슬롯 아이템이 제공하는 벨트 인벤토리

    WINDOW_TYPE_MAX,
};

#ifdef WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    SKILL_BOOK_INVENTORY,
    UPGRADE_ITEMS_INVENTORY,
    STONE_INVENTORY,
    BOX_INVENTORY,
    EFSUN_INVENTORY,
    CICEK_INVENTORY,
#endif

Bu yaptığın yanlış.

Kod:
#ifdef WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM

    SKILL_BOOK_INVENTORY,

    UPGRADE_ITEMS_INVENTORY,

    STONE_INVENTORY,

    BOX_INVENTORY,

    EFSUN_INVENTORY,

    CICEK_INVENTORY,

#endif

bunu alacaksın


RESERVED_WINDOW,
INVENTORY, // 기본 인벤토리. (45칸 짜리가 2페이지 존재 = 90칸)
EQUIPMENT,
SAFEBOX,
MALL,
DRAGON_SOUL_INVENTORY,
GROUND, // NOTE: 2013년 2월5일 현재까지 unused.. 왜 있는거지???
BELT_INVENTORY, // NOTE: W2.1 버전에 새로 추가되는 벨트 슬롯 아이템이 제공하는 벨트 인벤토리

WINDOW_TYPE_MAX,

buradaki belt_ınventortynin altına yapıştıracaksın.
 
Anlatım dosyalarında nasıl gösterilmiş bir fikrim yok ancak kodların bazıları yanlış eklenmiş.
Bkz:

C++:
enum ESlotType
{
    [...]
};

#ifdef WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    SLOT_TYPE_SKILL_BOOK_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_UPGRADE_ITEMS_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_STONE_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_BOX_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_EFSUN_INVENTORY,
    SLOT_TYPE_CICEK_INVENTORY,
#endif

enum EWindows
{
    [...]
};


#ifdef WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM kodları tamamen boşluğa eklenmiş.. Hiç bir yere dahil değiller.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst