Cevherleri yan yana sıralama

TheAdmin33

Ah bu şarkıların gözü kör olsun
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Editör
Mesaj
768
Çözümler
45
Beğeni
1.417
Puan
1.139
Ticaret Puanı
0
Ekran Alıntısı.PNG
Ekran Alıntısı2.PNG
Ekran Alıntısı3.PNG
Ekran Alıntısı4.PNG

Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.
 
Son düzenleme:
orada levelli cevher sisteminin bir kısmını alıp paylaşmış. Kodlar karmaşıktı ve gereksiz kısımlar vardı. Ben bir filestan kodları alıp gereksiz kısımları çıkartıp kodu düzenledim. Ha illa öylede olmaz denicekse de konuda ki kodu alıp o konuya dahil edip bu konuyu şikayet edip kapattırabilir sıkıntı yok. Zaten bir kar amacım yok.
 
orada levelli cevher sisteminin bir kısmını alıp paylaşmış. Kodlar karmaşıktı ve gereksiz kısımlar vardı. Ben bir filestan kodları alıp gereksiz kısımları çıkartıp kodu düzenledim. Ha illa öylede olmaz denicekse de konuda ki kodu alıp o konuya dahil edip bu konuyu şikayet edip kapattırabilir sıkıntı yok. Zaten bir kar amacım yok.
Yanlış anlama dostum kötü nitelikte yorum yapmadım. Ve kodunu incelediğimde zırhtaki taşları da yan yana koyuyor sanırım zırhtakine baktın mı ?
 
Paylaşım için teşekkürler

Verdiği özellikleri fazla gösteriyor bu arada
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


birde süre ve cevher isimlerinin konumları kötü kalmış ortalanmış olsa daha güzel görünürdü
 
Paylaşım için teşekkürler

Verdiği özellikleri fazla gösteriyor bu arada
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


birde süre ve cevher isimlerinin konumları kötü kalmış ortalanmış olsa daha güzel görünürdü
4 cevher mi ekleniyor itemlerinize farklı bir iteme dener misiniz kaç tane soket ve cevher ekleniyor
 
Yanlış anlama dostum kötü nitelikte yorum yapmadım. Ve kodunu incelediğimde zırhtaki taşları da yan yana koyuyor sanırım zırhtakine baktın mı
Zırh ve silahların görünümüde bozuluyor dediğin gibi
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


4 cevher mi ekleniyor itemlerinize farklı bir iteme dener misiniz kaç tane soket ve cevher ekleniyor
bende max 3 cevher sanırım bu paylaşılan 4 cevhere göre hesaplıyor
 
Düzenleme;

uitooltip.py:
Benim paylaştığım kodun içinde ki kodları değiştirin başka yerdekilere dokunayın.

#Bul;

__AppendMetinSlotInfo_AppendMetinSocketData

#Değiştir;

__AppendMetinSlotInfo_AppendMetinSocketData_New

#Ve son olarak önceki def __AppendMetinSlotInfo_AppendMetinSocketData(self, index, metinSlotData, custumAffectString="", custumAffectString2="", leftTime=0):
#komple geri ekleyin

bunu yaptığınızda sadece cevherlerde değişiklik olacak zırhlar vs. düzelicek



Konuya bu düzenlemeyi dahil ettim.
 
Son düzenleme:
Paylaşım için teşekkürler

Verdiği özellikleri fazla gösteriyor bu arada
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


birde süre ve cevher isimlerinin konumları kötü kalmış ortalanmış olsa daha güzel görünürdü
nameTextLine.SetPosition(50, self.toolTipHeight) // bu cevher isminin konumu kendine göre ayarla

timeTextLine.SetPosition(50, self.toolTipHeight + 55) // bu sürenin konumu kendine göre ayarla


affectList1=[0, max(1, affectValue1*10/100), max(2, affectValue1*20/100), max(3, affectValue1*40/100)]
affectList2=[0, max(1, affectValue2*10/100), max(2, affectValue2*20/100), max(3, affectValue2*40/100)]
affectList3=[0, max(1, affectValue3*10/100), max(2, affectValue3*20/100), max(3, affectValue3*40/100)]

// bunlarda itemin kendisindeki efsunlardan yüzdesel olarak ne kadarını alacağını ayarla fazla özellik versin istemiyorsan düşür.
 
Diğer sistemdeki syserr bırakıyordu şu an ki nasıl?
 
4 cevher mi ekleniyor itemlerinize farklı bir iteme dener misiniz kaç tane soket ve cevher ekleniyor
socket sayısının bununla bir alakası yok. socket sayısını değiştirmek için src taraflı düzenlemeler gerekiyor. yani kaç socket ekleniceğini değiştiren bir düzenleme dğil bu
 
Geri
Üst