Can Kaybını Renklendirme | MMO Tutkunları
  1. Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz. Daha Fazla Bilgi.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    Henüz sitemize üye girişi yapmadınız. Sitemizden tam anlamıyla yararlanabilmeniz için sitemize üye olmanız gerekmektedir. Eğer sitemize daha önceden üye olduysanız, buradan giriş yapabilirsiniz. Sitemize üye değilseniz buraya tıklayarak üye olabilirsiniz.

    Duyuruyu Kapat
  3. Merhaba Ziyaretçi, Usta üye alımında bazı maddeler değişti. Siz de güncel halini okumak istiyorsanız buraya tıklayabilirsiniz.
    Duyuruyu Kapat
  4. Merhaba Ziyaretçi,
    Sitemizin idari anlamda düzgün işleyebilmesi için yönetime yardımcı olacak gönüllüler aranıyor. Eğer beklenen kriterleri karşılıyorsanız moderatör olmak için başvuru formunu doldurabilirsiniz.
    Detaylar: Moderatör Alımları İçin Tıklayınız
    Duyuruyu Kapat
Duyuruyu Kapat
Merhaba Ziyaretçi,
İçerik üreticilerinin güvencesi olan temel telif hakkı sistemi forumumuzda kullanıma sunulmuştur. Telif hakkı ile ilgili detaylı bilgiye şuradan ulaşabilirsiniz: bu linke tıklayarak konuya erişebilirsiniz

Can Kaybını Renklendirme

'C++ / C# / Python' forumunda comos tarafından 2 Ekim 2019 tarihinde açılan konu

Etiketler:
  1. comos

    comos Aktif Üye Üye

    199
    185
    731
    26 Mart 2017
    Erkek
    İstanbul
    Önizleme:
    RegalGoalDomesticpigeon.gif
    Anlatım dosyada, dosya ektedir. Dosya şifresi : mmotutkunlari

     

    Ekli dosyalar:

    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 30 Ekim 2019
    nef, adv1453, McDynamic ve 1 kişi daha bunu beğendi.
  2. adv1453

    adv1453 Normal Üye Üye

    104
    46
    91
    8 Temmuz 2019
    Erkek
    istanbul
    Paylaşım için teşekkürler, aşağıdaki hatayı alıyorum sorun nedir?

    Can kaybı renklendirme kodlar.jpg
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 30 Ekim 2019
  3. comos

    comos Aktif Üye Üye

    199
    185
    731
    26 Mart 2017
    Erkek
    İstanbul
    Whistle ve adv1453 bunu beğendi.
  4. adv1453

    adv1453 Normal Üye Üye

    104
    46
    91
    8 Temmuz 2019
    Erkek
    istanbul
    Whistle ve comos bunu beğendi.
  5. xRed

    xRed Aktif Üye Üye

    22
    9
    665
    24 Mayıs 2018
    Hertelden
    Teşekkürler.
     
    comos bunu beğendi.
  6. Whistle

    Whistle Sarhoş Filozof Site Yetkilisi Admin Casro2 Görevlisi

    5.876
    1.530
    1.971
    30 Ekim 2011
    Erkek
    Öğrenci
    Samsun
    Kanıt göz önünde bulundurularak konu sabite alınmıştır
     
    adv1453 bunu beğendi.
  7. nef

    nef Aktif Üye Üye

    16
    15
    300
    26 Şubat 2020
    ankara
    Mobun cani %0 a dustugu zaman sistemin calismama sorununu cozmek isteyen arkadaslar su kodu bulup silebilirler:

    Kod (Python):
    1.  
    2.  
    3.         if percentage == 0:
    4.             self.imgGauge.Hide()
    5.         else:
    6.             self.imgGauge.Show()
    7.  
    8.  
    Ayni zaman da su kod parcasinin da tam olarak ne ise yaradigini cozemedim. Kaldirmak herhangi bir buga sebep olmadi. Isteyen arkadaslar kaldirabilirler.

    Kod (Python):
    1.  
    2.  
    3.         elif  self .dynamicGaugePerc +0.2  <  self .newGaugePerc:
    4.             self .imgGauge.SetRenderingRect (0.0,0.0, ( -1.0 + float ( self .width -  self .GAUGE_TEMPORARY_PLACE * 2 ) *  self .newGaugePerc /  self .GAUGE_WIDTH),0.0)
    5.             self .dynamicGaugePerc =  self .newGaugePerc
    6.  
    7.  
     
    Whistle bunu beğendi.
  8. nef

    nef Aktif Üye Üye

    16
    15
    300
    26 Şubat 2020
    ankara
    Ufak bir eklenti daha yaptim. Normalde animasyon hizi sabit. Sizin ne kadar hasar vurdugunuza gore degismiyor. Bu da tek attiginiz da veya mobun caninin %90u kadar falan hasar vurdugunuz durumlarda animasyonun cok uzun surmesine sebep oluyor. Bunu dinamik yapmak isteyen arkadaslar su komutlari ekleyebilirler:

    Kod (Python):
    1.  
    2. #self.newGaugePerc = percentage
    3.  
    4. #Bu satirin YUKARISINA asagidaki kodu ekleyin
    5.  
    6.         animationSpeed = math.fabs(self.newGaugePerc - percentage) * 0.02
    7.         self.animationSpeed = animationSpeed
    8.  
    9. #self .dynamicGaugePerc =  self .dynamicGaugePerc - 0.005
    10.  
    11. #Bu satiri asagidaki kodla degistirin
    12.  
    13.             self.dynamicGaugePerc = self.dynamicGaugePerc - (0.0025 + self.animationSpeed)
    14.  
    15.  
    Eger daha fazla hizlandirmak veya yavaslatmak istiyorsaniz, 0.0025 veya 0.02 degerlerinde yukseltmeye veya azaltmaya gidebilirsiniz.
     
    Whistle bunu beğendi.
  9. nef

    nef Aktif Üye Üye

    16
    15
    300
    26 Şubat 2020
    ankara
    Bir bug daha buldum sistemle ilgili. Turkiye'deki bazi en buyuk pvp serverlarda bile ayni bug bulunuyor. Copy-paste yaparak files gelistirmenin zarari iste. :)

    Hatayi soyle bir gifle gostermek anlatmaktan daha kolay olacaktir herhalde:
    [​IMG]

    Anlamayanlar icin her yeni bir target secilip, daha sonra eski target'a tekrar tiklandiginda animasyon sifirdan basliyor. (Aslinda sifirdan baslamiyor da anlamasi daha kolay olmasi acisinda oyle kabul edebiliriz.)

    Peki nasil fixleriz? Cok basit!

    ui.py dosyasini acin:

    Kod (Python):
    1.  
    2. #def MakeGauge(self, width, color1, color2):
    3. #Bu satirin yukarisina asagidaki kodu yapistirin
    4.  
    5.     def ResetData(self):
    6.         self.dynamicGaugePerc = None
    7.         self.newGaugePerc = 0
    8.  
    9.  
    uitarget.py dosyasini acin:
    Kod (Python):
    1. #def __Initialize(self):
    2. #Bu satirin asagisina asagidaki kodu yapistirin
    3. if self.hpGauge != None:
    4.     self.hpGauge.ResetData()
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 28 Mart 2020 19:12
    comos bunu beğendi.
Yükleniyor...
Benzer Konular - Kaybını Renklendirme
  1. Whistle
    Yanıt:
    0
    Gösterim:
    634

Bu Sayfayı Paylaş

XenForo Add-ons by Brivium ™ © 2012-2013 Brivium LLC.