[C++] Pencere Sürüklemesini Ekran ile Sınırlandırın

Kaiser

⋞ 〈 ☪ 〉 ⋟
Site yetkilisi
Admin
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
3.712
Çözümler
350
Beğeni
3.608
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
Merhaba, bu küçük düzenleme oyun içindeki bütün pencerelerin (envanter,pazar ekranı,arkadaş listesi vs.) sadece client boyutu içerisinde sürüklenmesini sağlar.
Kısacası taşma durumunu ortadan kaldırır. Avantaj sağladığı gibi dezavantajları da olabilir. Yine de kullanmak isteyenler için paylaşmak istedim.

Görseller:

ÖNCE:
sBEs6fy.gif


SONRA:
hDYGjLa.gif



Client Src/EterPythonLib/PythonWindowManager.cpp açın ve aratın:

C++:
                pWin->SetPosition(x, y);
                pWin->OnMoveWindow(x, y);

Üstüne ekleyin:
C++:
                if (x + pWin->GetWidth() > UI::CWindowManager::Instance().GetScreenWidth())
                {
                    x = UI::CWindowManager::Instance().GetScreenWidth() - pWin->GetWidth();
                }
                else if (x < 0)
                {
                    x = 0;
                } 
          
                if (y + pWin->GetHeight() > UI::CWindowManager::Instance().GetScreenHeight())
                {
                    y = UI::CWindowManager::Instance().GetScreenHeight() - pWin->GetHeight();
                }
                else if (y < 0)
                {
                    y = 0;
                }
 
Geri
Üst