[C++]ComputePoints Hareket Hızı Fix

Reached

Moderator
Mesaj
679
Beğeni
524
Puan
829
Karakter hareket hızını sınırı kaldırdım ve bineğe in bin yaptığında bu şekilde bir yavaşlama meydana geldi. Sebebini araştırdığımda Mount ve Unmount fonksiyonlarında ComputePoints Çağırılmış. Aynı olay pet çağırıp gönderdiğimde, kısacası computepoints'in çalıştığı her kodda bu hata karşıma çıktı.
Kodu incelediğimde;
1633682903878.png

(Emin Değilim Ama) - Sanırım eski hız limiti uint8_t olduğundan max 255 alıyordu ve statik olarak 300'e setliyorlardı, sonradan karakterin hareket hızı max 255 olacağından dolayı karakteri yavaşlatmıyordu.
Her neyse buraya 300 yazmak yerine GetMoveMotionSpeed() yaptığımda sorunum çözüldü. Fakat bu doğru bir çözüm müdür tam bilemiyorum. Başka bir yerde hata çıkarır mı sanmıyorum fakat yine de denemekte fayda var.
1633682920229.png



Eski;


Yeni;

 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:

Yeniceri

Jamais vu
Mesaj
2.121
Beğeni
1.812
Puan
1.319
Bu hareket hızının sınırının kaldırılmasındaki amaç nedir? Yani bilmediğimden soruyorum.
Son zamanlarda herkes bunu yapıyor, oysa oyunun kendine ait olan hız sınırı (iksirlerle falan) gayet iyi bence.
 

Reached

Moderator
Mesaj
679
Beğeni
524
Puan
829
Bu hareket hızının sınırının kaldırılmasındaki amaç nedir? Yani bilmediğimden soruyorum.
Son zamanlarda herkes bunu yapıyor, oysa oyunun kendine ait olan hız sınırı (iksirlerle falan) gayet iyi bence.
Bir adet sistem yazdım, itemi bineğin üstüne sürükleyince ekstra hız alıyorsunuz. Bunun için yaptım.
 

Whistle

Ruhsuz Filozof
Mesaj
10.398
Beğeni
6.955
Puan
5.864
Hareket hızı verisinin tutulduğu değişkenlerin veritipini yükseltsek sorun çözülmez mi?
 

Reached

Moderator
Mesaj
679
Beğeni
524
Puan
829
Hareket hızı verisinin tutulduğu değişkenlerin veritipini yükseltsek sorun çözülmez mi?
Veri tipini yükselttikten sonra hareket hızı limitini getlimitpoint fonksiyonundaki POINT_MOV_SPEED üzerinden arttırıyoruz. Arttırdıktan sonra computepoints çalışan tüm fonksiyonlarda computepoints bizim hareket hızımızı 300'e setliyor. Bunun yerine karakterin sahip olduğu movespeed'e setliyorum. Kısaca mantık bu.
 

Üst