Yardım Boss'un Mob'un can yenileme oranı nasıl ayarlanır?

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

lordvoldemord

Üye
Üye
Merhaba kısa bir örnekle anlatayım. Metnin canı 5m diyelim. Biz bu metnin canını belirli bir oranda azaltıyoruz ama metin can yüklemesi olarak 50k 60k can yüklediği için süresi uzuyor. Bu kendine yüklediği canı nasıl azaltabiliriz? 50k yerine mesela 20k eklesin gibi.
 
Merhabalar
Navicat > player > mob proto > dan istediğin mob bulup
Sağa doğru ilerle (str-min damage-max damage) düşür (hp regen 0 yaparsan) canı dolmaz 0 'i kendinize göre ayarlayın
Sonra atack speed düşür bi bu şekilde denermisiniz

büyük bi ihtimalle regen bölümünü düzenlersen sorunun ortadan kalkacağini düşünüyorum
 
Son düzenleme:
Txt files regen hp yok.
Merhabalar
Navicat > player > mob proto > dan istediğin mob bulup
Sağa doğru ilerle (str-min damage-max damage) düşür (hp regen 0 yaparsan) canı dolmaz 0 'i kendinize göre ayarlayın
Sonra atack speed düşür bi bu şekilde denermisiniz

büyük bi ihtimalle regen bölümünü düzenlersen sorunun ortadan kalkacağini düşünüyorum
 
VNUM NAME RANK TYPE BATTLE_TYPE LEVEL SIZE AI_FLAG MOUNT_CAPACITY RACE_FLAG IMMUNE_FLAG EMPIRE FOLDER ON_CLICK ST DX HT IQ DAMAGE_MIN DAMAGE_MAX MAX_HP REGEN_CYCLE REGEN_PERCENT GOLD_MIN GOLD_MAX EXP DEF ATTACK_SPEED MOVE_SPEED AGGRESSIVE_HP_PCT AGGRESSIVE_SIGHT ATTACK_RANGE DROP_ITEM RESURRECTION_VNUM ENCHANT_CURSE ENCHANT_SLOW ENCHANT_POISON ENCHANT_STUN ENCHANT_CRITICAL ENCHANT_PENETRATE RESIST_SWORD RESIST_TWOHAND RESIST_DAGGER RESIST_BELL RESIST_FAN RESIST_BOW RESIST_FIRE RESIST_ELECT RESIST_MAGIC RESIST_WIND RESIST_POISON DAM_MULTIPLY SUMMON DRAIN_SP MOB_COLOR POLYMORPH_ITEM SKILL_LEVEL0 SKILL_VNUM0 SKILL_LEVEL1 SKILL_VNUM1 SKILL_LEVEL2 SKILL_VNUM2 SKILL_LEVEL3 SKILL_VNUM3 SKILL_LEVEL4 SKILL_VNUM4 SP_BERSERK SP_STONESKIN SP_GODSPEED SP_DEATHBLOW SP_REVIVE


başlıkları var mob protoda
 
VNUM NAME RANK TYPE BATTLE_TYPE LEVEL SIZE AI_FLAG MOUNT_CAPACITY RACE_FLAG IMMUNE_FLAG EMPIRE FOLDER ON_CLICK ST DX HT IQ DAMAGE_MIN DAMAGE_MAX MAX_HP REGEN_CYCLE REGEN_PERCENT GOLD_MIN GOLD_MAX EXP DEF ATTACK_SPEED MOVE_SPEED AGGRESSIVE_HP_PCT AGGRESSIVE_SIGHT ATTACK_RANGE DROP_ITEM RESURRECTION_VNUM ENCHANT_CURSE ENCHANT_SLOW ENCHANT_POISON ENCHANT_STUN ENCHANT_CRITICAL ENCHANT_PENETRATE RESIST_SWORD RESIST_TWOHAND RESIST_DAGGER RESIST_BELL RESIST_FAN RESIST_BOW RESIST_FIRE RESIST_ELECT RESIST_MAGIC RESIST_WIND RESIST_POISON DAM_MULTIPLY SUMMON DRAIN_SP MOB_COLOR POLYMORPH_ITEM SKILL_LEVEL0 SKILL_VNUM0 SKILL_LEVEL1 SKILL_VNUM1 SKILL_LEVEL2 SKILL_VNUM2 SKILL_LEVEL3 SKILL_VNUM3 SKILL_LEVEL4 SKILL_VNUM4 SP_BERSERK SP_STONESKIN SP_GODSPEED SP_DEATHBLOW SP_REVIVE


başlıkları var mob protoda
REGEN_CYCLE ve REGEN_PERCENT alanları olabilir orları bi kurcalarsan belki çözüme ulaşabilirsiniz.
 
Kurcalamadan öğrenilmez. @J3yShuFLe 'in dediğini uygulamayı deneyin
mevcut değerlerin yedeğini alip değiştirip deneyebilirsin sorun cıkcağını sanmıyorum kolay gelsin.
REGEN_CYCLE ve REGEN_PERCENT alanları olabilir orları bi kurcalarsan belki çözüme ulaşabilirsiniz.
regen cycle ve regen percenti epey düşürmeme rağmen bir şey değişmedi. Yine çok hızlı can dolduruyor.
 
Geri