Yardım Bir iteme veya iksire 3'den fazla özellik eklemek?

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

bqofficial

Üye
Üye
Mesaj
103
Çözümler
2
Beğeni
23
Puan
39
Ticaret Puanı
0
Merhaba, Bir iteme en fazla 3 özellik ekleyebiliyoruz. Sunucum için bir şebnem yapmak istiyorum ancak bunu quest şeklinde değil, iksir olarak istiyorum.

Tüm şebnemlerin verdiği özellikler, Tanrı kutsamalarının verdiği özellikler, mor pot ve yeşil iksirin verdiği hızlar vs. hepsini tek bir iksire toplamak istiyorum, nasıl yaparız?
 
Perma şebnemleri kastediyorsan, srcde verdiğin efsunları artırıp yapabilirsin. Affect.h'da 1 satır yer kaplar. Files için mantıklı şebnem piyasası için kötü bir düzenleme olur. İtemlere 3'den fazla sabit efsun olmasını istiyorsan diğer forumda konusu vardı sanırım.
 
Perma şebnemleri kastediyorsan, srcde verdiğin efsunları artırıp yapabilirsin. Affect.h'da 1 satır yer kaplar. Files için mantıklı şebnem piyasası için kötü bir düzenleme olur. İtemlere 3'den fazla sabit efsun olmasını istiyorsan diğer forumda konusu vardı sanırım.
Bu hindiba vs. bir süre sonra piyasası kalmayan eşyalar haline geliyor, düşündüm ki tüm şebnemleri, tanrıları ve yeşil iksirinden mor iksirine kadar hepsini tek bir şebneme toplayım, hem yer kaplamamış ve dünya kadar iksir olmamış olur hemde piyasası olması açısından onun yerine Tatlı, Bira, Turta gibi yeni eşyalar ile başka bir benzer eşyanın piyasasını yaparım diye düşündüm.

Bu src'den efsun vermek için bir kaynak var mı acaba?

Quest üzerinden yapmayı düşündüm ancak bir kaç sunucuda aç/kapat olarak yapılmış bu şebnem, quest üzerinde genelde bug çıkabiliyor, bug çıkmasa bile iksir olarak aç/kapat yapılmıyor diye biliyorum, illa bir yazı tablosu çıkacak sanırım o şekilde.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Bahsettiğim durum bu, envanterdeki 4. item :)
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Diğer forumdan alıntı yapıyorsanız belirtin.

char_item.cpp
C++:
        case USE_SPECIAL:

            switch (item->GetVnum())
            {
Buraya ekle
C++:
            case 32715:
            {
                if (FindAffect(NEW_POTION))
                {
                    ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, ("Bu özellik zaten karaktere işlenmiş"));
                    return false;
                }

                uint64_t time = item->GetValue(0);
                AddAffect(NEW_POTION, POINT_ATTBONUS_STONE, 50, AFF_NONE, time, 0, true, true);
                AddAffect(NEW_POTION, POINT_ATTBONUS_MONSTER, 30, AFF_NONE, time, 0, true, true);
                AddAffect(NEW_POTION, POINT_ATTBONUS_BOSS, 20, AFF_NONE, time, 0, true, true);
                item->SetCount(item->GetCount() - 1);
            }
            break;

Bu şekilde kullanabilirsin. Affecti kendin oluşturman gerek.

Not: Bendeki pointler sende olmayabilir düzenlersin. Value0 değeri zamanı temsil eder saniye şeklinde protodan ayarlayabilirsin.
C++:
           case 32715:// item vnum
 
Geri
Üst