Binek Üstünde Düğün İtemi(Buket) Takma Engeli

Kaiser

⋞ 〈 ☪ 〉 ⋟
Site yetkilisi
Admin
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
3.712
Çözümler
350
Beğeni
3.608
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
Binek üstünde buket takıldığı zaman karakter sabit kalıp buga giriyor. Bunun için aşağıdaki engellemeyi yapabilirsiniz.

char_item.cpp arat:

C++:
int iWearCell = item->FindEquipCell(this, iCandidateCell);

    if (iWearCell < 0)
        return false;

    // ¹«¾ğ°¡¸¦ ź »óÅ¿¡¼ Åνõµ ÀԱ⠱İÁö
    if (iWearCell == WEAR_BODY && IsRiding() && (item->GetVnum() >= 11901 && item->GetVnum() <= 11904))
    {
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("¸»À» ź »óÅ¿¡¼ ¿¹º¹À» ÀÔÀ» ¼ö ¾ø½À´Ï´Ù."));
        return false;
    }

Altına ekle:
C++:
if (iWearCell == WEAR_WEAPON && IsRiding() && (item->GetVnum() >= 50201 && item->GetVnum() <= 50202))
    {
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO,"Binek uzerinde bu esyayi takamazsin.");
        return false;
    }
 
Buketi takıp ata binmeye çalışırsan binebilirsin bunun içinde yapılması gereken;

char_horse.cpp:
    LPITEM armor = GetWear(WEAR_BODY);

    if (armor && (armor->GetVnum() >= 11901 && armor->GetVnum() <= 11904))
    {
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("¿¹º¹À» ÀÔÀº »óÅ¿¡¼ ¸»À» Å» ¼ö ¾ø½À´Ï´Ù."));
        return false;
    }

    LPITEM weapon = GetWear(WEAR_WEAPON);

    if (weapon && (weapon->GetVnum() >= 50201 && weapon->GetVnum() <= 50202))
    {
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("BUKET_KULLANIRKEN_ATA_BINEMEZSIN"));
        return false;
    }
 
binek üzerinde buket takılmıyor ama buketle biniliyor
 
binek üzerinde buket takılmıyor ama buketle biniliyor
Buketi takıp ata binmeye çalışırsan binebilirsin bunun içinde yapılması gereken;

char_horse.cpp:
    LPITEM armor = GetWear(WEAR_BODY);

    if (armor && (armor->GetVnum() >= 11901 && armor->GetVnum() <= 11904))
    {
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("¿¹º¹À» ÀÔÀº »óÅ¿¡¼ ¸»À» Å» ¼ö ¾ø½À´Ï´Ù."));
        return false;
    }

    LPITEM weapon = GetWear(WEAR_WEAPON);

    if (weapon && (weapon->GetVnum() >= 50201 && weapon->GetVnum() <= 50202))
    {
        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("BUKET_KULLANIRKEN_ATA_BINEMEZSIN"));
        return false;
    }
 
Geri
Üst