Beraber IGNORE_BLOCK Kodlayalım

MEKA

Discord: mekaprojects
Süper Moderatör
Premium Üye
Grafiker
Geliştirici
Yardımsever Üye
Editör
Mesaj
2.786
Çözümler
287
Beğeni
2.031
Puan
1.850
Ticaret Puanı
2
Merhaba arkadaşlar güncel olarak trde bulunan bir tanım olur kendisi hydra mapi ile ilgili bir şey tam olarak ne işe yaradığı hakkında pek fikrim yok fakat trnin Wolfman + 6. 7. Skillerin bulunduğu Skilldesc.txt skilldesc dosyasını kullanırken gözüme çarptı ve belki devamını getirebiliriz diye düşündüm. Eğer bilgisi olan var ise bu kodların devamını getirmede yardımcı olabilir.

PythonPlayerSkill.cpp
Bul:
bool CPythonPlayer::__ProcessEnemySkillTargetRange(CInstanceBase& rkInstMain, CInstanceBase& rkInstTarget, CPythonSkill::TSkillData& rkSkillData, DWORD dwSkillSlotIndex)
{
    DWORD dwSkillTargetRange = __GetSkillTargetRange(rkSkillData);
    float fSkillTargetRange = float(dwSkillTargetRange);
    if (fSkillTargetRange <= 0.0f)
        return true;

    float fTargetDistance = rkInstMain.GetDistance(&rkInstTarget);

    extern bool IS_HUGE_RACE(unsigned int vnum);
    if (IS_HUGE_RACE(rkInstTarget.GetRace()))
    {
        fTargetDistance -= 200.0f;
    }

    if (fTargetDistance >= fSkillTargetRange)
    {
        if (rkSkillData.IsChargeSkill())
        {
            if (!__IsReservedUseSkill(dwSkillSlotIndex))
                __SendUseSkill(dwSkillSlotIndex, 0);
        }

        __ReserveUseSkill(rkInstTarget.GetVirtualID(), dwSkillSlotIndex, dwSkillTargetRange);

        return false;
    }

Altına Ekle:
    if (rkSkillData.dwSkillAttribute & CPythonSkill::SKILL_ATTRIBUTE_IGNORE_BLOCK)
        if (!strcmp(CPythonBackground::Instance().GetWarpMapName(), "metin2_defensewave"))
            return true;

PythonSkill.cpp
Bul:
    m_SkillAttributeIndexMap.insert(std::map<std::string, DWORD>::value_type("SEARCH_TARGET", SKILL_ATTRIBUTE_SEARCH_TARGET));
Altına Ekle:
    m_SkillAttributeIndexMap.insert(std::map<std::string, DWORD>::value_type("IGNORE_BLOCK", SKILL_ATTRIBUTE_IGNORE_BLOCK));

PythonSkill.h
Bul:
            SKILL_ATTRIBUTE_SEARCH_TARGET            = (1 << 23),

Altına Ekle:
            SKILL_ATTRIBUTE_IGNORE_BLOCK            = (1 << 24),
 
Geri
Üst