Bazı Rezil GameForge Objelerinin Retexturelamak

Tengrist

MT Üye
MT Üye
Mesaj
384
Çözümler
11
Beğeni
275
Puan
809
Ticaret Puanı
0
oyunu büyük ekrana almadığım için 720p çözünürlüğünde çekmiş fakat oyunda beni rahatsız eden objelerin texturelarını değiştirme kararı aldım, aynı zamanda bazı skilleri de orijinalliğini bozmadan HD hale getirdim(komple set haline geldiği zaman videosunu paylaşacağım örnek: official hava kılıcı skillinin loop animasyonuna yakınlaştırdığınızda hava kılıcının animasyonunun en tepe noktasında pikselleşmeler olur veya güçlü beden yaktığınız sırada yakma animasyonunda pikseller patlar bunları yumuşattım(orijinalliği bozmadan)
Şimdilik bazı objeler: Çadırlar, çanak çömlek, odun, masa, şehirdeki taş lambalar, silahçı ve zırhçı objeleri, şehrin giriş çıkışında bulunan objeleri retexturelayıp HD versiyonlarıyla değiştim, muhtemelen hepsi bittiğinde daha da fark edilir olacak:
 
Daha da açıklamak gerekirse:
256x256 büyüklüğündeki formattan 2048x2048e getirme:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


eğer sadece 256lığı büyütürsek daha da kötü bir görüntü ortaya çıkıyor, benim yaptığım vs sadece boyut değişikliği:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Ciddi bir dosya boyutu artışı söz konusu oluyor mu ve ya oyun içinde render yaparken ram kullanımında yükselme söz konusu mu
 
Ciddi bir dosya boyutu artışı söz konusu oluyor mu ve ya oyun içinde render yaparken ram kullanımında yükselme söz konusu mu
380-400 arası ram kullanımı mevcuttu client'ımda hala aynı değer aralığında değişiyor fakat henüz az bir objede denediğim için etkisinin bu aşamada gözle görülür biçimde etki edeceğini düşünmüyorum bir de mt2 modellemecileri zamanında mantıklı bir hamle olarak tek bir dds dosyasından tüm modelin hatta bazen 5-6 modelin tek bir dds'ten çekmesini sağlamışlar bu bir avantaj sağlıyor. pack boyut artışına gelirsek 65 kb lık bir resim 105 çıkmış mesela pack boyutunda da yüzlerce dosyayı değiştirirsek aşırı bir fark olacağını düşünmüyorum.
 
metin2nin .ddslerin kalitesi çok düşük yani normalindende düşük.
ama bunun sebebi metin2nin çıktığı yıllarda evdek ibilgisayarın 2 yada 4 gb ram geçmediği için olabilir.
zemin .ddsleriini 8k ddslerler değiştiridiğimde çok ram tüketiyor.
 
metin2nin .ddslerin kalitesi çok düşük yani normalindende düşük.
ama bunun sebebi metin2nin çıktığı yıllarda evdek ibilgisayarın 2 yada 4 gb ram geçmediği için olabilir.
zemin .ddsleriini 8k ddslerler değiştiridiğimde çok ram tüketiyor.
çok fazla sayıda çok fazla texture alan objelerin kullanıldığı maplerde de yüksek çözünürlükte ram tüketimi dediğiniz gibi artar, ben orijinal mapleri sadece bir tık geliştiriyorum bu projemde
 
Oldukça şık olmuş elinize sağlık, fakat konuyla alakasız olmasına rağmen değinmek istediğim bir detay var, benim bildiğim objectlerin sahibi aslında Webzen(Ymir) tasarım onlara ait, tekrardan elinize sağlık.
 
Oldukça şık olmuş elinize sağlık, fakat konuyla alakasız olmasına rağmen değinmek istediğim bir detay var, benim bildiğim objectlerin sahibi aslında Webzen(Ymir) tasarım onlara ait, tekrardan elinize sağlık.
güzel yorumunuz için teşekkür ederim hocam dediğiniz gibi gameforge dağıtıcı firma oyunun modellemesi ymir'e dolayısıyla webzen'e ait başlık açarken bi ufak hata etmişim :)
 
çok fazla sayıda çok fazla texture alan objelerin kullanıldığı maplerde de yüksek çözünürlükte ram tüketimi dediğiniz gibi artar, ben orijinal mapleri sadece bir tık geliştiriyorum bu projemde
.dds uzantısını .jpg oalrak değiştirip online jpg low to high quality yapıp sonra tekrar .dds yapıp oyuna ekleyebilirsin.veya adobeyle.bazı siteler uzantı değitşirmeden olan .dds kabul etmiyor bazısı kabul ediyor.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Geri
Üst