Çözüldü Başlangıçta verilen itemlerin ( Temel Nesne ) Özelliği taşıması !

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Afraz

Cehalet yenilmesi gereken en büyük düşmandır.
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
678
Çözümler
30
Beğeni
181
Puan
604
Ticaret Puanı
0
Öncelikle Selamün Aleyküm.. Başlangıçta bildiğiniz üzere bir daha getirilmeyecek efsunlu itemler veriliyor genelde.. Bende öyle yaptım süreleri 1 hafta olarak ayarlamak ve'de Temel Nesne özelliğini taşıttırıp , Ticaret , Depo , Yere Atma Silme , aklınıza gelebilicek karşı tarafa geçicek tüm yöntemleri kapatan sistemin adı veyahut nasıl yapılır hakkında yardımcı olabilicek biri varmı?
 
Çözüm
Yazı işlemleride tooltip üzerinden yapıyorsun. Client src kısmına nasıl tanımladıklarını bilmiyorum isbasicitem olarak tanımladıysan şu şekilde eklemeler yaparsan çalışacaktır. Başka bir şekilde tanımlıysa isbasicitem kısmını kendine göre düzenle.

Arat:
    def __AppendAttributeInformation(self, attrSlot, itemAbsChance = 0):

Kod bloğundan sonra ekle:
    def __AppendBasicInformation(self, window_type, slotIndex):
        itemBasic = player.IsBasicItem(window_type, slotIndex)
        if itemBasic == True:
            self.AppendSpace(5)
            self.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ITEM_BASIC, 0xffffff00)


Bul:
    def SetInventoryItem(self, slotIndex, window_type = player.INVENTORY):

En alta şu şekilde ekle:
        self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot, 0...
Pachi tunga filesinden
#define ENABLE_BASIC_ITEM_SYSTEM
Sökebilirsin dediğin sistem bu dostum.
 
Bu 2 fonksiyon ; Akla gelebilicek tüm engellemeleri yapıyormu acaba? Ve tam olarak nereye ekliyoruz.?
Yanlış anlamışım kusura bakma ben yazı yazdırma diye anladım :D @burakhangunduz 'ün bahsettiği sql taraflı daha iyi olur onu kurabilirsin rohandada olması gerek.
 
Pachi tunga filesinden
#define ENABLE_BASIC_ITEM_SYSTEM
Sökebilirsin dediğin sistem bu dostum.
Sökme işlerinden pek anlamıyorum :D.. Fakat deneyeceğim src'lerde sadece bunu arat yapmam gerekiyor birde sql'ini.

Var olan sistemi kaldırmam gerekiyor sanırsam?
 
Sökme işlerinden pek anlamıyorum :D.. Fakat deneyeceğim src'lerde sadece bunu arat yapmam gerekiyor birde sql'ini.

Var olan sistemi kaldırmam gerekiyor sanırsam?
Sen başlangıçta item verme sistemi kurduysan onu kaldır ENABLE_BASIC_ITEM_SYSTEM diye arat çıkanları kendi srcne aynı şekilde ekle sql tablosu içinde sökerken görürsün zaten hangi tabloya ekleyeceğini is_basic diye bir stun oluşturuyor olman gerek.
 
Sen başlangıçta item verme sistemi kurduysan onu kaldır ENABLE_BASIC_ITEM_SYSTEM diye arat çıkanları kendi srcne aynı şekilde ekle sql tablosu içinde sökerken görürsün zaten hangi tabloya ekleyeceğini is_basic diye bir stun oluşturuyor olman gerek.
Evet.. Pack kısmı için ne yapmam gerekiyor acaba? Pack kısmında endif idfed kullanmıyorlar diye biliyorum..
 
Yazı işlemleride tooltip üzerinden yapıyorsun. Client src kısmına nasıl tanımladıklarını bilmiyorum isbasicitem olarak tanımladıysan şu şekilde eklemeler yaparsan çalışacaktır. Başka bir şekilde tanımlıysa isbasicitem kısmını kendine göre düzenle.

Arat:
    def __AppendAttributeInformation(self, attrSlot, itemAbsChance = 0):

Kod bloğundan sonra ekle:
    def __AppendBasicInformation(self, window_type, slotIndex):
        itemBasic = player.IsBasicItem(window_type, slotIndex)
        if itemBasic == True:
            self.AppendSpace(5)
            self.AppendTextLine(localeInfo.TOOLTIP_ITEM_BASIC, 0xffffff00)


Bul:
    def SetInventoryItem(self, slotIndex, window_type = player.INVENTORY):

En alta şu şekilde ekle:
        self.AddItemData(itemVnum, metinSlot, attrSlot, 0, 0, window_type, slotIndex)
        self.__AppendBasicInformation(window_type, slotIndex)

locale_game.txt:
TOOLTIP_ITEM_BASIC    (Temel Eşya)
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst