Çözüldü Baslangic Quest

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

notivi64

Üye
Üye
Mesaj
62
Çözümler
6
Beğeni
31
Puan
694
Ticaret Puanı
0
Merhabalar Elimde böle bi quest var. Baslangicta verilen itemler ve lv vb. questi okutuyorum ama islemiyo neden olabilir.

give_weapon_start falan sildim.



Lua (Quest):
quest baslangic begin
    state start begin
        when login with pc.get_level() >= 1 begin
        timer("starter", 1)
        end
            when starter.timer begin
            say_title("Hoþgeldin "..pc.get_name()..".")
            say("Kýyametten Uzun bir sonra aramýza katýlman")
            say("çok iyi oldu.")
            say("Görevleri tamamlamalýsýn.")
            say("Felaket Tellalý Seni Bekliyor.")
            say("Hemen Onunla Ýletiþime geç.")
            say("")
            wait()
            say_title("Geri Döndüðün için bunlarý veriyorum.")
            say("")
            pc . give_item2 ( "50053" , 1 )
            pc.change_alignment(10)
            horse . set_level ( 30 )
            horse . ride ( )
            horse.ride()  
            say_reward ( "Kazanmak Ýçin Herþeyi Yap." )
            say_reward ( "Tekrar Hoþgeldin." )  
            pc . set_skill_level ( 131 , 59 )
            pc . set_skill_level ( 137 , 59 )
            pc . set_skill_level ( 138 , 59 )
            pc . set_skill_level ( 139 , 59 )
            pc . set_skill_level ( 140 , 59 )
            pc . give_item2 ( "13009" , 1)
            pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "70038" , 25 )
            if pc . job == 0 then
            pc . give_item2 ( "19" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            say_reward ( "Nefer Ýtemleri verildi." )
            elseif pc . job == 1 then
            pc . give_item2 ( "1009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            say_reward ( "Suikast Ýtemleri verild." )
            elseif pc . job == 2 then
            pc . give_item2 ( "19" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            say_reward ( "Büyücü Ýtemleri verildi." )
            elseif pc . job == 3 then
            pc . give_item2 ( "7009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            say_reward ( "Þifacý Ýtemleri verildi." )
            end
            say("")
            say("Küfürsüz ve saygýlý bir oyun için.")
            say_gold("KýyametOyun")
            set_state(__COMPLETE__)

        end
    end
    state __COMPLETE__ begin
    end
end
 
Bunu dener misiniz?

Lua (Quest):
quest baslangic begin
    state start begin
        when login with pc.get_level() >= 1 begin
        timer("starter", 1)
        end
        when starter.timer begin
            say_title("Hoþgeldin "..pc.get_name()..".")
            say("Kýyametten Uzun bir sonra aramýza katýlman")
            say("çok iyi oldu.")
            say("Görevleri tamamlamalýsýn.")
            say("Felaket Tellalý Seni Bekliyor.")
            say("Hemen Onunla Ýletiþime geç.")
            say("")
            wait()
            say_title("Geri Döndüðün için bunlarý veriyorum.")
            say("")
            pc . give_item2 ( "50053" , 1 )
            pc.change_alignment(10)
            horse . set_level ( 30 )
            horse . ride ( )
            horse.ride()
            say_reward ( "Kazanmak Ýçin Herþeyi Yap." )
            say_reward ( "Tekrar Hoþgeldin." )
            pc . set_skill_level ( 131 , 59 )
            pc . set_skill_level ( 137 , 59 )
            pc . set_skill_level ( 138 , 59 )
            pc . set_skill_level ( 139 , 59 )
            pc . set_skill_level ( 140 , 59 )
            pc . give_item2 ( "13009" , 1)
            pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "70038" , 25 )
            if pc . job == 0 then
            pc . give_item2 ( "19" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            say_reward ( "Nefer Ýtemleri verildi." )
            elseif pc . job == 1 then
            pc . give_item2 ( "1009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            say_reward ( "Suikast Ýtemleri verild." )
            elseif pc . job == 2 then
            pc . give_item2 ( "19" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            say_reward ( "Büyücü Ýtemleri verildi." )
            elseif pc . job == 3 then
            pc . give_item2 ( "7009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            say_reward ( "Þifacý Ýtemleri verildi." )
            say("")
            say("Küfürsüz ve saygýlý bir oyun için.")
            say("KýyametOyun")
        end
    end
end
 
Hata verdi.
quest hata.jpg

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Kod bloklarında hata var. then endleri tek tek kontrol edin. Kodlar birbirine girmiş gözüküyor.
 
Bi arkadasin kullandigi questide yaptim gene olmuyo. Arkadasta sorunsuz benim serverda islemiyo. Neden olabilir. Queste ait herseyi komple sildim. Object dosyasini komple silip questi attim gene islemiyor. Delirmemek elde degil :):)
 
Bi arkadasin kullandigi questide yaptim gene olmuyo. Arkadasta sorunsuz benim serverda islemiyo. Neden olabilir. Queste ait herseyi komple sildim. Object dosyasini komple silip questi attim gene islemiyor. Delirmemek elde degil :):)

./qc ile okuttunuz mu yeni questi? olmama gibi bir lüks yok çünkü yine olmadıysa büyük ihtimal başka objectlerde kalıntılar olabilir sh make çekip deneyin.
 
make.sh cekip object´deki herseyi komple sildim. yeni quest ekledim gene olmadi :mad:

bu db syserr bu hatalari aldim var/db icindeki mysql sildim yükledim bakalim olucak mi ?

Kod:
SYSERR: Jun 15 22:03:37 :: pid_init:
Start of pid: 974
SYSERR: Jun 15 22:03:37 :: DirectQuery: AsyncSQL::DirectQuery : mysql_query error: Table './player/quest' is marked as crashed and should be repaired
query: SELECT szName, lValue FROM quest WHERE dwPID = 0
SYSERR: Jun 15 22:03:39 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Table './player/quest' is marked as crashed and should be repaired (query: REPLACE INTO quest (dwPID, szName, szState, lValue) VALUES(0, 'oxevent_status', '', 0) errno: 145)
SYSERR: Jun 15 22:06:51 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Table './player/quest' is marked as crashed and should be repaired (query: SELECT dwPID,szName,szState,lValue FROM quest WHERE dwPID=10058 errno: 145)
SYSERR: Jun 15 22:06:51 :: RESULT_COMPOSITE_PLAYER: null MYSQL_RES QID 2
SYSERR: Jun 15 22:07:29 :: ChildLoop: AsyncSQL: query failed: Table './player/quest' is marked as crashed and should be repaired (query: REPLACE INTO quest (dwPID, szName, szState, lValue) VALUES(10058, 'item', 'last_time', 1592251619) errno: 145)
 
player.quest tablosu düzgün çalışıyor mu? Syserr kayıtlarında veritabanına veri eklerken sorun yaşıyor.
 
Sorun çözüldüğüne göre konuya kilit vurulmuştur. Bi sorun oluştuğunda syserr kayıtlarına bakmak gerekiyor. :)

:sadomazo::matrix:
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst