Çözüldü Ay ışığı define sandığı bitiş saatini ayarlama hakkında

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

byzirvex

Üye
Üye
Mesaj
62
Çözümler
1
Beğeni
5
Puan
424
Ticaret Puanı
0
ay ışığı define sandığı başladığı zaman 1 saat sonra bitmesini istiyorum nasıl yapabilirim yardımcı olabilir misiniz?

Kod:
local event2 = select("Ayışığı Define Sandığı etkinliği başlat ","Ayışığı Define Sandığı etkinliği bitir ","Vazgeç ")

if event2 == 1 then

notice_all("Etkinlik: 'Ayışığı Define Sandığı' etkinliği başladı. ")

notice_all("Etkinlik: Tüm canavarlardan Ayışığı Define Sandığı elde edebilirsin. ")

game.set_event_flag("event_ayisigi_drop",1)

send_letter("Yönetim Paneli")

elseif event2 == 2 then

notice_all("Etkinlik: 'Ayışığı Define Sandığı' etkinliği sona erdi. ")

game.set_event_flag("event_ayisigi_drop",0)

send_letter("Yönetim Paneli")

elseif event2 == 3 then

return

send_letter("Yönetim Paneli")

end

kullandığım quest bu
 
Çözüm
Event.Quest:
quest event begin
    state start begin
        when letter with pc.is_gm() begin
            send_letter("Otomatik event")
            end
        when info or button with pc.is_gm() begin
        say_title("event Yönetimi")
        say("")
        say("Ne yapmak istiyorsunuz?")
            local event = select("Aktif Et","Deaktif Et","Vazgeç ")
            if event == 1 then
            clear_server_timer("auto_notice")
            server_loop_timer("auto_notice",1)
            chat("Otomatik ay isik aktif edilmiştir.")
            send_letter("Otomatik event")
            elseif event == 2 then
            clear_server_timer("auto_notice")
            server_loop_timer("auto_notice",0)
            chat("Otomatik ay isik deaktif...
Event.Quest:
quest event begin
    state start begin
        when letter with pc.is_gm() begin
            send_letter("Otomatik event")
            end
        when info or button with pc.is_gm() begin
        say_title("event Yönetimi")
        say("")
        say("Ne yapmak istiyorsunuz?")
            local event = select("Aktif Et","Deaktif Et","Vazgeç ")
            if event == 1 then
            clear_server_timer("auto_notice")
            server_loop_timer("auto_notice",1)
            chat("Otomatik ay isik aktif edilmiştir.")
            send_letter("Otomatik event")
            elseif event == 2 then
            clear_server_timer("auto_notice")
            server_loop_timer("auto_notice",0)
            chat("Otomatik ay isik deaktif edilmiştir.")
            send_letter("Otomatik event")
            elseif event == 3 then
            send_letter("Otomatik event")
            end
        end
        when auto_notice.server_timer begin
            local time = os.date("%X")
            
            if time == "03:55:00" then
            notice_all("Etkinlik: 'Ayışığı Define Sandığı' etkinliği başladı. ")
            notice_all("Etkinlik: Tüm canavarlardan Ayışığı Define Sandığı elde edebilirsin. ")
            game.set_event_flag("event_ayisigi_drop",1)
            command("b Etkinlik başladı.")
            notice_all("Etkinlik başladı.")
            end
            
            if time == "04:55:00" then
            notice_all("Etkinlik: 'Ayışığı Define Sandığı' etkinliği sona erdi. ")
            game.set_event_flag("event_ayisigi_drop",0)
            command("b Etkinlik bitti.")
            notice_all("Etkinlik bitti.")
            end
    end
end
end
 
Çözüm
Event.Quest:
quest event begin
    state start begin
        when letter with pc.is_gm() begin
            send_letter("Otomatik event")
            end
        when info or button with pc.is_gm() begin
        say_title("event Yönetimi")
        say("")
        say("Ne yapmak istiyorsunuz?")
            local event = select("Aktif Et","Deaktif Et","Vazgeç ")
            if event == 1 then
            clear_server_timer("auto_notice")
            server_loop_timer("auto_notice",1)
            chat("Otomatik ay isik aktif edilmiştir.")
            send_letter("Otomatik event")
            elseif event == 2 then
            clear_server_timer("auto_notice")
            server_loop_timer("auto_notice",0)
            chat("Otomatik ay isik deaktif edilmiştir.")
            send_letter("Otomatik event")
            elseif event == 3 then
            send_letter("Otomatik event")
            end
        end
        when auto_notice.server_timer begin
            local time = os.date("%X")
           
            if time == "03:55:00" then
            notice_all("Etkinlik: 'Ayışığı Define Sandığı' etkinliği başladı. ")
            notice_all("Etkinlik: Tüm canavarlardan Ayışığı Define Sandığı elde edebilirsin. ")
            game.set_event_flag("event_ayisigi_drop",1)
            command("b Etkinlik başladı.")
            notice_all("Etkinlik başladı.")
            end
           
            if time == "04:55:00" then
            notice_all("Etkinlik: 'Ayışığı Define Sandığı' etkinliği sona erdi. ")
            game.set_event_flag("event_ayisigi_drop",0)
            command("b Etkinlik bitti.")
            notice_all("Etkinlik bitti.")
            end
    end
end
end
quest timer gibi reload'tan vs etkileniyor mu acaba ?
 
Hayır, etkilemiyor daha yeni yazdım. Denedim. Saatler oyunun saatlerine bağlı etkinlik.
 
Merhaba @byzirvex,

Açmış olduğunuz konularda başlıklara özen gösteriniz, konu başlıklarınız içeriği özetleyecek şekilde olması gerekmektedir. Tekrarında sözlü uyarı olmayacaktır.

İyi forumlar.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst