Çözüldü Atın ismindeki at yazısının kaynağı nerede

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

asilords

Üye
Üye
Mesaj
37
Çözümler
1
Beğeni
20
Puan
664
Ticaret Puanı
0
Resimde işaretlediğim atın üstünde KarekterismiAt yazıyor oradaki at nerede yazıyor kaynağı sourcelerdemi fileste mi bulamadım bir türlü?
 

Dosya Eklentileri

  • Ekran görüntüsü 2024-02-27 231415.png
    Ekran görüntüsü 2024-02-27 231415.png
    267,7 KB · Gösterim: 40
Çözüm
char_horse.cpp:
C++:
if (pHorseName != NULL && strlen(pHorseName) != 0)
{
    m_chHorse->m_stName = pHorseName;
}
else
{
    m_chHorse->m_stName = GetName();
    m_chHorse->m_stName += LC_TEXT("´ÔÀÇ ¸»");
}

locale_string.txt:
Kod:
"´ÔÀÇ ¸»";
"At ";
char_horse.cpp:
C++:
if (pHorseName != NULL && strlen(pHorseName) != 0)
{
    m_chHorse->m_stName = pHorseName;
}
else
{
    m_chHorse->m_stName = GetName();
    m_chHorse->m_stName += LC_TEXT("´ÔÀÇ ¸»");
}

locale_string.txt:
Kod:
"´ÔÀÇ ¸»";
"At ";
 
Çözüm
char_horse.cpp:
C++:
if (pHorseName != NULL && strlen(pHorseName) != 0)
{
    m_chHorse->m_stName = pHorseName;
}
else
{
    m_chHorse->m_stName = GetName();
    m_chHorse->m_stName += LC_TEXT("´ÔÀÇ ¸»");
}

locale_string.txt:
Kod:
"´ÔÀÇ ¸»";
"At ";
Teşekkür ederim ayrıntılı cevap için 2 defa üstünden geçtim gözümden kaçmış, sizi yakalamışken 1 soru daha sormak istiyorum, At leveli 10 a kadar normal at bineği 11 den sonra zırhlı 21 de ise asker at geliyor ben 30 dan sonra başka bir binek gelsin istiyorum ama mobdellerin kodlarını arattırıyorum sonuc cıkaramıyorum bilginiz var mı bu konuda en ufak detay işimi görür
 
Teşekkür ederim ayrıntılı cevap için 2 defa üstünden geçtim gözümden kaçmış, sizi yakalamışken 1 soru daha sormak istiyorum, At leveli 10 a kadar normal at bineği 11 den sonra zırhlı 21 de ise asker at geliyor ben 30 dan sonra başka bir binek gelsin istiyorum ama mobdellerin kodlarını arattırıyorum sonuc cıkaramıyorum bilginiz var mı bu konuda en ufak detay işimi görür
pack/NPC/horse2 klasörü içindeki horse2_master.gr2 dosyasını ve bağlantılı olduğu .dds dosyalarını istediğin binekle değiştirmeyi deneyebilirsin
 
pack/NPC/horse2 klasörü içindeki horse2_master.gr2 dosyasını ve bağlantılı olduğu .dds dosyalarını istediğin binekle değiştirmeyi deneyebilirsin
pack/NPC/horse2 klasörü içindeki horse2_master.gr2 dosyasını ve bağlantılı olduğu .dds dosyalarını istediğin binekle değiştirmeyi deneyebilirsin
Farklı şekilde çözdüm konu kapanabilir yardım için teşşekkürler
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst