Çözüldü At Yasaklama Game Build Hata

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Marlen2

1-99 Orta Emek Sunucu
Cezalı
Mesaj
185
Çözümler
7
Beğeni
186
Puan
389
Ticaret Puanı
0
Merhaba,

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Buradaki lonca savaşı ve belirlediğim maplerde at,binek yasaklamayı yapıyorum çalışıyor fakat input logindeki kodda build alırken hata alıyorum çözemedim.

Yardımcı olacak var mı acaba teşekkür ederim

hata77.png
 

Dosya Eklentileri

  • hata77.png
    hata77.png
    24,8 KB · Gösterim: 41
Son düzenleme:
Çözüm
Birde bunu dener misin? Çalışması lazım.
C++:
else if (ch->GetMapIndex() == 113) //arat içine ekle
{
    ch->RemoveAffect(AFFECT_MOUNT);
    ch->RemoveAffect(AFFECT_MOUNT_BONUS);
    if (ch->IsHorseRiding())
        ch->StopRiding();
}
Hocam böyle değilde şöyle deniyorum şuanda :

C++:
            if (ch->IsHorseRiding() == true)
            {
                ch->RemoveAffect(AFFECT_MOUNT);
                ch->RemoveAffect(AFFECT_MOUNT_BONUS);
                ch->StopRiding();
                ch->HorseSummon(false);
            }
Kostüm binek sistemi ekli değil gibi. O yüzden IsRidingMount fonksiyonunu bulamıyor. Sistem ekli değil ise bu alanı silip tekrar build alın:
C++:
LPITEM item3 = ch->GetWear(WEAR_COSTUME_MOUNT);
if(ch->IsRidingMount())
{
    ch->UnequipItem(item3);
}
 
Kostüm binek sistemi ekli değil gibi. O yüzden IsRidingMount fonksiyonunu bulamıyor. Sistem ekli değil ise bu alanı silip tekrar build alın:
C++:
LPITEM item3 = ch->GetWear(WEAR_COSTUME_MOUNT);
if(ch->IsRidingMount())
{
    ch->UnequipItem(item3);
}
Merhaba,

Giymeli değil binekler tıklayınca geliyor bunu eklemeden buildi zaten alıyor ama haritaya at veya binekle gidince inip göndermesi gerekiyor bu o işe yarıyor diye düşünüyorum istediğim haritada binek at çağrılmıyor tek sıkıntı at binek üstündeyken gidiliyor mape
 
Bu kodları uygulayıp dener misin?
C++:
else if (ch->GetMapIndex() == 113) //arat içine ekle
{
    ch->RemoveAffect(AFFECT_MOUNT);
    ch->RemoveAffect(AFFECT_MOUNT_BONUS);
    
    if (ch->GetHorse())
        ch->HorseSummon(false);
}
 
Birde bunu dener misin? Çalışması lazım.
C++:
else if (ch->GetMapIndex() == 113) //arat içine ekle
{
    ch->RemoveAffect(AFFECT_MOUNT);
    ch->RemoveAffect(AFFECT_MOUNT_BONUS);
    if (ch->IsHorseRiding())
        ch->StopRiding();
}
 
Birde bunu dener misin? Çalışması lazım.
C++:
else if (ch->GetMapIndex() == 113) //arat içine ekle
{
    ch->RemoveAffect(AFFECT_MOUNT);
    ch->RemoveAffect(AFFECT_MOUNT_BONUS);
    if (ch->IsHorseRiding())
        ch->StopRiding();
}
Hocam böyle değilde şöyle deniyorum şuanda :

C++:
            if (ch->IsHorseRiding() == true)
            {
                ch->RemoveAffect(AFFECT_MOUNT);
                ch->RemoveAffect(AFFECT_MOUNT_BONUS);
                ch->StopRiding();
                ch->HorseSummon(false);
            }
 
Çözüm
C++:
if (ch->IsHorseRiding() == true)
            {
                ch->RemoveAffect(AFFECT_MOUNT);
                ch->RemoveAffect(AFFECT_MOUNT_BONUS);
                ch->StopRiding();
                ch->HorseSummon(false);
            }

Bu kodlarla oldu :) @AhmetTeyfik hocam çok teşekkür ederim :)
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst