- Mesaj
- 250
- Çözümler
- 9
- Beğeni
- 38
- Puan
- 454
- Ticaret Puanı
- 0
At üstünde öldükten sonra tekrar at üstünde başlayabilme.
#define DISABLE_STOP_RIDING_WHEN_DIE
void CHARACTER::Dead(LPCHARACTER pkKiller, bool bImmediateDead)
{
if (IsDead())
return;
#ifndef DISABLE_STOP_RIDING_WHEN_DIE
{
if (IsHorseRiding())
{
StopRiding();
}
else if (GetMountVnum())
{
RemoveAffect(AFFECT_MOUNT_BONUS);
m_dwMountVnum = 0;
UnEquipSpecialRideUniqueItem();
UpdatePacket();
}
}
#endif
Aslında değil takip eden binek sisteminde vs böyle bir şeyler vardı. char_battle.cpp dead fonksiyonuna eklenecek bir kaç kod ile yapılabilir.Bu tarz işlemler oyun mantığına aykırı
P. sunucular oyun mantığını çok bozdu. Oyuncular oynasa da belirli süre sonra sıkılıyorlar. Fazla mantık dışına çıkmak iyi değil.Aslında değil takip eden binek sisteminde vs böyle bir şeyler vardı. char_battle.cpp dead fonksiyonuna eklenecek bir kaç kod ile yapılabilir.
Bu sistemler bana görede kullanışsız fakat kullanıcı böyle bir istekte bulunmuş ve yapılabileceğini yazdımP. sunucular oyun mantığını çok bozdu. Oyuncular oynasa da belirli süre sonra sıkılıyorlar. Fazla mantık dışına çıkmak iyi değil.
Şöyle bir işlem de yapılabilir. Oyuncu at yanındayken öldüğünde nasıl gitmiyorsa, at üstünde öldüğünde at yanında kalabilir.
Bana bu eklemeler gereksiz geliyor. Oyuncu öldüğünde becerileri kapanıyor onları açacak zaten at üstünde başlasa nolur ki
#define DISABLE_STOP_RIDING_WHEN_DIE
void CHARACTER::Dead(LPCHARACTER pkKiller, bool bImmediateDead)
{
if (IsDead())
return;
#ifndef DISABLE_STOP_RIDING_WHEN_DIE
{
if (IsHorseRiding())
{
StopRiding();
}
else if (GetMountVnum())
{
RemoveAffect(AFFECT_MOUNT_BONUS);
m_dwMountVnum = 0;
UnEquipSpecialRideUniqueItem();
UpdatePacket();
}
}
#endif