Çözüldü Asilzade pack yapısı, make pake hatası

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.

Hyuna Akali

Full Stack Developer
Grafiker
Usta Üye
Editör
Mesaj
727
Çözümler
20
Beğeni
585
Puan
839
Ticaret Puanı
0
Merhabalar,

Bugünde asilzadeyi deniyordum. Çok farklı bir pack yapısı ile karşılaştım. Make pack diye bir klasör içerisinde python tabanlı bir paketleme yapılmış. start.bat da python dosyasının çalıştırılma komudu verilmiş. Ama program çalışmadan kendini kapatıyordu bende açık dosyalaı Epack32 ile kapatıp packe attım fakat bu seferde packleri algılamıyor sanırsam packleri mecburen Make Pack ile kapatmalıyız. Bende hata nereden kaynaklanıyor öğrenmek için python IDLE ile açtım dosyayı ve böyle bir hata veriyor

Hata Ekranı:
Traceback (most recent call last):
  File "C:\Mt2 Dosylarım\Server Filesler\Asilzade\MakePack\pack.py", line 8, in <module>
    for packName in str(raw_input("Name of archive: ").lower()).split(" "):
NameError: name 'raw_input' is not defined

sanırsam 8.satırda raw_input değeri bulunamamış ama python bilgim düzeltmeye yeterli değil :D
 
galiba raw_input ile kullanıcı girdisi alıp ona göre programı ilerletecek ama değeri neden almıyor ? alacağı değerler [start,stop,debug] olarak belirlenmiş buyrun bu da pack.py dosya içeriği

Pack.py:
import os,sys,shutil
mypath = os.path.dirname(os.path.realpath(__file__))
startm2=0
fu_stop=0
debug=0
while 1:
    #print "commands start/stop"
    for packName in str(raw_input("Name of archive: ").lower()).split(" "):
        if packName == "":            pass
        elif packName == "start":    startm2=1
        elif packName == "stop":    startm2=0
        elif packName == "debug":    debug=1
        else:
            pathList = {
                "bgm":"bgm",
                "effect":"d:/ymir work/effect",
                "etc":"d:/ymir work",
                "guild":"d:/ymir work/guild",
                "icon":"icon",
                "item":"d:/ymir work/item",
                "locale":"locale",
                "monster":"d:/ymir work/monster",
                "monster2":"d:/ymir work/monster2",
                "npc":"d:/ymir work/npc",
                "npc2":"d:/ymir work/npc2",
                "npc_pet":"d:/ymir work/npc_pet",
                "npc_mount":"d:/ymir work/npc_mount",
                "pc_assassin":"d:/ymir work/pc/assassin",
                "pc_common":"d:/ymir work/pc/common",
                "pc_sura":"d:/ymir work/pc/sura",
                "pc_shaman":"d:/ymir work/pc/shaman",
                "pc_warrior":"d:/ymir work/pc/warrior",
                "pc2_assassin":"d:/ymir work/pc2/assassin",
                "pc2_common":"d:/ymir work/pc2/common",
                "pc3_common":"d:/ymir work/pc3/common",
                "pc2_sura":"d:/ymir work/pc2/sura",
                "pc2_shaman":"d:/ymir work/pc2/shaman",
                "pc2_warrior":"d:/ymir work/pc2/warrior",
                "pc3_wolfman":"d:/ymir work/pc3/wolfman",
                "property":"property",
                "season1":"season1",
                "season2":"season2",
                "sound":"sound",
                "terrain":"d:/ymir work/terrainmaps",
                "textureset":"textureset",
                "tree":"d:/ymir work/tree",
                "uiloading":"d:/ymir work/uiloading",
                "zone":"d:/ymir work/zone",
            }
            # if packName == "locale_client":
                # fu_stop = 1
                # os.system("cd locale_es & python write2File.pyexec")
            for lang in ('de', 'en', 'ro', 'es',):
                if lang == packName:
                    for filename in ('item_names.txt', 'mob_names.txt',):
                        shutil.copy("locale_es\\%s\\%s" % (lang,filename), filename)
                        fu_stop = 1
                    os.system("dump_proto.exe")
                    if debug == 0:
                        for filename in ('item_names.txt', 'mob_names.txt',):
                            os.remove(filename)                       
                        shutil.move("item_proto","locale_es\\%s\\item_proto" % lang)
                        shutil.move("mob_proto","locale_es\\%s\\mob_proto" % lang)
            if fu_stop == 1:    fu_stop = 0
            else:
                f = open("bin/make_xml.xml", "w")
                f.write("<ScriptFile>\n")
                f.write("\t<CreateEterPackXml Input=\"" + packName + ":")
                if packName in pathList:
                    f.write(pathList[packName] + "/\" ")
                else:
                    f.write("\" ")
                f.write("ArchivePath=\"../Binary/pack/" + packName + "\" ")
                f.write("XmlPath=\"bin/_create.xml\">\n")               
                for ignore_ext in ('db','png','psd','pyexec','rar','zip',):
                    f.write("\t\t<Ignore Pattern=\"[a-zA-z0-9]+.%s\" />\n" % ignore_ext)                   
                for ignore_single_file in ('item_names.txt','mob_names.txt',):
                    f.write("\t\t<Ignore Pattern=\"%s\" />\n" % ignore_single_file)                   
                f.write("\t</CreateEterPackXml>\n")
                f.write("</ScriptFile>\n")
                f.close()
                os.system("\"" + mypath + "\\bin\\FileArchiver.exe\" bin/make_xml.xml")
                print("XML File created.")

                packFile = []
                f = open("bin/_create.xml", "r")
                for line in f:
                    if line.find("/" + packName + "/") != -1:
                        searchStr = "/" + packName + "/"
                        line = line[:line.find(searchStr)] + line[line.find(searchStr) + len(searchStr):]
                    if not (packName in pathList):
                        searchStr = "ArchivedPath=\"/"
                        if line.find(searchStr) != -1:
                            line = line[:line.find(searchStr) + len(searchStr) - 1] + line[line.find(searchStr) + len(searchStr):]
                    packFile.append(line)
                f.close()
                os.system("\"" + mypath + "\\bin\\FileArchiver.exe\" " + "bin/_create.xml")
                if debug == 0:
                    os.remove("bin/make_xml.xml")
                    os.remove("bin/_create.xml")
                    
                print("Packing completed.")
    if startm2==1:
        os.system("cd \"" + mypath + "\\..\\Binary\\\" & metin2client.exe")
 
Bilgisayarda python’un hangi sürümü kurulu?
 
2.7 kurmanız lazım daha sonra path ayarlarının düzgün olup olmadığını kontrol edin. Windows konsolu’na (cmd) python komutunu girerek kontrol edebilirsiniz.
 
Konu kapatılabilir oyun içerisine girip sistemler , binekler , zırhlar , kostümler gibi şeylere bakıp sökmek istemiştim ama hata veriyor makepack.
 
Sorun çözülmüştür. Çözümü şu şekilde MakePack dosyasının dışına Binary ve onun içinede pack adında bir klasör oluşturmanız gerekmekte arşivlenen dosyaları program oraya atıyor
 
Geri
Üst