Çözüldü Animasyonlu İtem Socket Sorunu

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.

MEKA

Discord: mekaprojects
Site yetkilisi
Süper Moderatör
Premium Üye
Grafiker
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
2.792
Çözümler
287
Beğeni
2.053
Puan
1.850
Ticaret Puanı
2
Animasyonlu silah sisteminde socketten çektiği için efektleri problem çıkartıyor 2 taşlı silah 3 taş vs oluyor bunu sorun çıkartmıyacak bi yerden çektirtmek mümkünmüdür acaba
C++:
DWORD refine = max(pItem->GetRefine() + pItem->GetSocketCount(),CItemData::ITEM_SOCKET_MAX_NUM) - CItemData::ITEM_SOCKET_MAX_NUM;
    switch (pItem->GetType())
    {
    case CItemData::ITEM_TYPE_WEAPON:
        __ClearWeaponRefineEffect();
        if (pItem->GetSocketCount() == 4)
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Çözüm
Bunun yerine;
C++:
            switch (pItem->GetSubType())
            {
            case CItemData::WEAPON_DAGGER:
                trashy = EFFECT_REFINED + EFFECT_PUMNALE;
                trashy_silah = EFFECT_REFINED + EFFECT_PUMNALE_STANGA;
                break;
            case CItemData::WEAPON_FAN:
                trashy = EFFECT_REFINED + EFFECT_EVANTAI;
                break;
            case CItemData::WEAPON_BELL:
                trashy = EFFECT_REFINED + EFFECT_CLOPOT;
                break;
            case CItemData::WEAPON_BOW:
                trashy = EFFECT_REFINED + EFFECT_ARC;
                break;
            default:
                if (pItem->GetIndex() == 400)
                    trashy = EFFECT_REFINED +...
Teşekkürler. :) Yerde direk item olarak veya çuval olarak gözükmesi pek önemli değil ama oyuncuları yanıltabilir.
itemi yere atmayacakları şekilde bi şeyler düşündüm atılabilir fakat atmazlar :D 1 sistemi yaparken +larını -lerini düşünüyorum ona göre sağlam bir files oluşturmaya çalışıyorum
 
Geri
Üst