Çözüldü ani_image veya AniImageBox ile hareketli resim yapamıyorum.

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

okan4141

Üye
Üye
Mesaj
58
Çözümler
2
Beğeni
21
Puan
449
Ticaret Puanı
0
Arkadaşlar hepinizin bayramı mübarek olsun.

şimdi ben Oyunun Interface'sine bi hareketli sandık yapmak istiyorum tüm tga'lara sahibim.

def MakeInterface(self):

içinde

self.__MakeSalesWindow ()

adlı bir tanımlamam var.

Bunun içinde


Python:
    if app.NEW_SALES_SYSTEM:
        def __MakeSalesWindow(self):
            self.wndSales = uisales.SalesClass()
            self.wndSales.Open()
            self.wndSales.Hide()
         
            wndSalesButton = ui.Button()
            wndSalesButton.SetUpVisual(SALES_PATH + "m_sales_normal.png")
            wndSalesButton.SetOverVisual(SALES_PATH + "m_sales_over.png")
            wndSalesButton.SetDownVisual(SALES_PATH + "m_sales_down.png")
            wndSalesButton.SetPosition(systemSetting.GetWidth()-325, 0) #burası butonun pozisyonu
            wndSalesButton.SetEvent(ui.__mem_func__(self.OpenSalesWindow))
            wndSalesButton.Hide()
            self.wndSalesButton = wndSalesButton

sonra bunun altına


self.wndSalesImage = uisales.SalesInterface() adında bir tanımlama yapıp uisales içinde SalesInterface classına gönderiyorum.

sonra bu class içinde

Python:
class SalesInterface(ui.Window):
    SALES_PATH = "d:/ymir work/ui/game/marvis_sales/"
    def __init__(self):
        ui.Window.__init__(self)

        self.loadingImage = None
        self.Initialize()

    def __del__(self):
        ui.Window.__del__(self)

    def Initialize(self):
        self.loadingImage = ui.AniImageBox()
        self.loadingImage.SetParent(self)
        self.loadingImage.SetDelay(6)

        for i in xrange(12):
            self.loadingImage.AppendImage(SALES_PATH + "loading/%d.tga" % int(i))

        self.SetPosition(systemSetting.GetWidth()-325, 0)
        self.loadingImage.Show()


şunu kodluyorum hiçbir resim adına yada hareket adına hiçbirşey görünmüyor binbir türlü yol denedim yok olmuyor yani yapamıyorum. Bir yerde hata yapıyorum. Yönlendirdiğim class'ı felan çekiyor. Çünkü self.loadingImage = ui.AniImageBox() şurayı normal buton olarak eklediğim de normal bir resim olarak tanımladığımda gözüküyor belirttiğim pozisyonda yani interfacemoduleden gelen tanımlama çalışıyor. Fakat orayı AniImageBox yapınca ve AniImageBox içindeki fonksyionları kullanınca ne bileyim SetDelay SetParant AppendImage gibi yani hareket vermek istediğimde resim gözükmüyor hiçbir şekilde. Tek isteğim oyunun arayüzünde hareketli resim yapmak :)

Eğer bu konu hakkında bilginiz varsa yardım ederseniz valla dua ederim. <3
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Çözüm
Çözdüm konu kapatılabilir. Şu şekilde çözdüm.

İnterFaceModule.py içindeki

def __init__(self): içine

self.loadingImage = None

ekleyin sonra

eğer kendinizin bir makesi var ise içine ekleyin

Python:
            self.loadingImage = ui.AniImageBox()
            self.loadingImage.SetDelay(6)
            for i in xrange(12):
                self.loadingImage.AppendImage(SALES_PATH + "loading_interface/%d.tga" % int(i))
            self.loadingImage.SetPosition(systemSetting.GetWidth()-325, 100)

sonra

def BUILD_OnUpdate(self): içine ekleyin

self.loadingImage.Show()

eğer kendi makeniz yok ise

def BUILD_OnUpdate(self): bunun içine yukardakileride ekleyin ve sonuna Show yapın...
Çözdüm konu kapatılabilir. Şu şekilde çözdüm.

İnterFaceModule.py içindeki

def __init__(self): içine

self.loadingImage = None

ekleyin sonra

eğer kendinizin bir makesi var ise içine ekleyin

Python:
            self.loadingImage = ui.AniImageBox()
            self.loadingImage.SetDelay(6)
            for i in xrange(12):
                self.loadingImage.AppendImage(SALES_PATH + "loading_interface/%d.tga" % int(i))
            self.loadingImage.SetPosition(systemSetting.GetWidth()-325, 100)

sonra

def BUILD_OnUpdate(self): içine ekleyin

self.loadingImage.Show()

eğer kendi makeniz yok ise

def BUILD_OnUpdate(self): bunun içine yukardakileride ekleyin ve sonuna Show yapın denemedim ama çalışacaktır.
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst