Çözüldü Affect shower client source build hatası

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

damador

MT Üye
MT Üye
Mesaj
163
Çözümler
7
Beğeni
47
Puan
489
Ticaret Puanı
0
Merhaba bu konudaki sistemi eklerken böyle bi hata veriyor daha önceden farklı bir alt yapıya eklediğimde böyle bi sorun çıkmamıştı

konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilirmi

Adsız.png


Gametype.cpp:
typedef struct SApplyInfo
{
    BYTE    bPointType;                          // APPLY -> POINT
} TApplyInfo;

const TApplyInfo aApplyInfo[CItemData::MAX_APPLY_NUM] =
{
    { POINT_NONE,                        },
    { POINT_MAX_HP,                        },
    { POINT_MAX_SP,                        },
    { POINT_HT,                            },
    { POINT_IQ,                            },
    { POINT_ST,                            },
    { POINT_DX,                            },
    { POINT_ATT_SPEED,                    },
    { POINT_MOV_SPEED,                    },
    { POINT_CASTING_SPEED,                },
    { POINT_HP_REGEN,                    },
    { POINT_SP_REGEN,                    },
    { POINT_POISON_PCT,                    },
    { POINT_STUN_PCT,                    },
    { POINT_SLOW_PCT,                    },
    { POINT_CRITICAL_PCT,                },
    { POINT_PENETRATE_PCT,                },
    { POINT_ATTBONUS_HUMAN,                },
    { POINT_ATTBONUS_ANIMAL,            },
    { POINT_ATTBONUS_ORC,                },
    { POINT_ATTBONUS_MILGYO,            },
    { POINT_ATTBONUS_UNDEAD,            },
    { POINT_ATTBONUS_DEVIL,                },
    { POINT_STEAL_HP,                    },
    { POINT_STEAL_SP,                    },
    { POINT_MANA_BURN_PCT,                },
    { POINT_DAMAGE_SP_RECOVER,            },
    { POINT_BLOCK,                        },
    { POINT_DODGE,                        },
    { POINT_RESIST_SWORD,                },
    { POINT_RESIST_TWOHAND,                },
    { POINT_RESIST_DAGGER,                },
    { POINT_RESIST_BELL,                },
    { POINT_RESIST_FAN,                    },
    { POINT_RESIST_BOW,                    },
    { POINT_RESIST_FIRE,                },
    { POINT_RESIST_ELEC,                },
    { POINT_RESIST_MAGIC,                },
    { POINT_RESIST_WIND,                },
    { POINT_REFLECT_MELEE,                },
    { POINT_REFLECT_CURSE,                },
    { POINT_POISON_REDUCE,                },
    { POINT_KILL_SP_RECOVER,            },
    { POINT_EXP_DOUBLE_BONUS,            },
    { POINT_GOLD_DOUBLE_BONUS,            },
    { POINT_ITEM_DROP_BONUS,            },
    { POINT_POTION_BONUS,                },
    { POINT_KILL_HP_RECOVER,            },
    { POINT_IMMUNE_STUN,                },
    { POINT_IMMUNE_SLOW,                },
    { POINT_IMMUNE_FALL,                },
    { POINT_NONE,                        },
    { POINT_BOW_DISTANCE,                },
    { POINT_ATT_GRADE_BONUS,            },
    { POINT_DEF_GRADE_BONUS,            },
    { POINT_MAGIC_ATT_GRADE_BONUS,        },
    { POINT_MAGIC_DEF_GRADE_BONUS,        },
    { POINT_CURSE_PCT,                    },
    { POINT_MAX_STAMINA                    },
    { POINT_ATTBONUS_WARRIOR            },
    { POINT_ATTBONUS_ASSASSIN            },
    { POINT_ATTBONUS_SURA                },
    { POINT_ATTBONUS_SHAMAN                },
    { POINT_ATTBONUS_MONSTER            },
    { POINT_ATT_BONUS                    },
    { POINT_MALL_DEFBONUS                },
    { POINT_MALL_EXPBONUS                },
    { POINT_MALL_ITEMBONUS                },
    { POINT_MALL_GOLDBONUS                },
    { POINT_MAX_HP_PCT                    },
    { POINT_MAX_SP_PCT                    },
    { POINT_SKILL_DAMAGE_BONUS            },
    { POINT_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS        },
    { POINT_SKILL_DEFEND_BONUS            },
    { POINT_NORMAL_HIT_DEFEND_BONUS        },
    { POINT_PC_BANG_EXP_BONUS            },
    { POINT_PC_BANG_DROP_BONUS            },
    { POINT_NONE,                        },
    { POINT_RESIST_WARRIOR,                },
    { POINT_RESIST_ASSASSIN,            },
    { POINT_RESIST_SURA,                },
    { POINT_RESIST_SHAMAN,                },
    { POINT_ENERGY                        },
    { POINT_DEF_GRADE                    },
    { POINT_COSTUME_ATTR_BONUS            },
    { POINT_MAGIC_ATT_BONUS_PER         },
    { POINT_MELEE_MAGIC_ATT_BONUS_PER    },
    { POINT_RESIST_ICE,                    },
    { POINT_RESIST_EARTH,                },
    { POINT_RESIST_DARK,                },
    { POINT_RESIST_CRITICAL,            },
    { POINT_RESIST_PENETRATE,            },
};

BYTE ApplyTypeToPointType(BYTE bApplyType)
{
    if (bApplyType >= CItemData::MAX_APPLY_NUM)
        return POINT_NONE;
    else
        return aApplyInfo[bApplyType].bPointType;
}

bu kodu eklemeden build aldığımdada bağlantlı olduğu kodlar hata veriyor sanırım

Kod:
Hata    LNK2001    çözümlenmemiş dış sembol "unsigned char __cdecl ApplyTypeToPointType(unsigned char)" (?ApplyTypeToPointType@@YAEE@Z)    UserInterface    D:\Yeni\Source\Client Source\Client\UserInterface\PythonItemModule.obj    1   
Hata    LNK1120    1 çözümlenmemiş dışlar    UserInterface    D:\Yeni\Source\Client Source\Client\bin\Release\metin2client.exe    1
 
Çözüm
Merhaba, gametype.cpp içerisinde pointleri kullanmışsınız fakat pointlerin ekli olduğu dosyayı include olarak gametype içerisine eklememişsiniz, bu yüzden tanımlamaları bulamıyor, ilgili dosyayı include olarak eklerseniz sorun çözülecektir, saygılar.
Merhaba, gametype.cpp içerisinde pointleri kullanmışsınız fakat pointlerin ekli olduğu dosyayı include olarak gametype içerisine eklememişsiniz, bu yüzden tanımlamaları bulamıyor, ilgili dosyayı include olarak eklerseniz sorun çözülecektir, saygılar.
 
Çözüm
Merhaba, gametype.cpp içerisinde pointleri kullanmışsınız fakat pointlerin ekli olduğu dosyayı include olarak gametype içerisine eklememişsiniz, bu yüzden tanımlamaları bulamıyor, ilgili dosyayı include olarak eklerseniz sorun çözülecektir, saygılar.
include "Packet.h" ekleyince çözüldü
Kod:
#include "Packet.h"
typedef struct SApplyInfo

teşekkürler
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst