Çözüldü 50m Karşılığı 2.kat Şeytan Kulesi

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

kayıturku

Üye
Üye
Mesaj
157
Çözümler
4
Beğeni
45
Puan
109
Ticaret Puanı
0
Merhaba Elimde böyle bir quest var naptıysam bir türlü kule questine ekleyemedim level sorgusundan itibarenki elseye ekliyorum yanlış mı yaptım bilemedim 2.kattan başlatamadım kuleyi ve questi okuturken ss'de görülen hatayı alıyorum. deviltower_zone.luayı ekledim kontrol edip yardımcı olursanız sevinirim
Lua (Quest):
       else
            say_title("Şeytan Kulesi Gardiyanı:")
            say("Şeytan kulesine girmek istiyor musun ?")
            say("2. Kattan devam etmek isterseniz 50M Yang ödemelisiniz.")
            local s = select("Gir.", "2.Kat'a Giriş Yap.", "Vazgeç.")
            if s == 1 then
                pc.warp(216500,727000)
            elseif s == 2 then
        if pc.get_money() < 50000000 then
            say("Hay Aksi!")
            say("Envanterine 50M yang olmadan seni içeri alamam.")
            say("50M yang yaptığında tekrar uğra.")
        else
            pc.change_money(-50000000)
            d.new_jump(66, special.devil_tower[1][1] * 100, special.devil_tower[1][2] * 100)
            d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
            d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
        end
            elseif s == 3 then
        return
            end
        end


Questin tamamı;
Lua (Quest):
quest deviltower_zone begin
    state start begin
        when login begin
            if pc.get_map_index() == 66 then
                if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then
                    pc.warp(590500, 110500)
                end
                pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
            elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
                pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)               
                deviltower_zone.register_player(pc.get_vid())
            end
        end

    when logout begin
        if pc.count_item(30300) >= 1 then
            pc.remove_item(30300, pc.count_item(30300))
        end
        if pc.count_item(30302) >= 1 then
            pc.remove_item(30302, pc.count_item(30302))
        end               
        if pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
            deviltower_zone.unregister_player(pc.get_vid())       
        end
    end
    when deviltower_man.chat.locale.deviltower_man_chat begin
        if pc.get_level() < 40 then
            say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
            say(locale.deviltower_man_say_you_cant)
        else
            say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
            say(locale.deviltower_man_say)
            local s = select(locale.deviltower_enter,locale.deviltower_no_enter)
            if s == 1 then
                pc.warp(216500,727000)
            end
        end
    end
        when kill with npc.get_race() == 8015  begin
            timer("devil_stone1_1", 8)
        end
        when devil_stone1_1.timer begin
            d.new_jump_all(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
            d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
            d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
        end
        when kill with npc.get_race() == 1091 begin
            d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt")
            d.check_eliminated()
        end
        function get_4floor_stone_pos()
        local positions =
            {
                {368, 629}, {419, 630}, {428, 653}, {422, 679},
                {395, 689}, {369, 679}, {361, 658},
            }
            for i = 1, 6 do
                local j = number(i, 7)
                if i != j then
                    local t = positions[i];
                    positions[i] = positions[j];
                    positions[j] = t;
                end
            end
            return positions
        end
        when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8016 begin
            d.setf("level", 4)
            local positions = deviltower_zone.get_4floor_stone_pos()
            for i = 1, 6 do
                d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2]))
            end
            local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2])
            d.set_unique("real", vid)
        server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index())
        server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index())

            d.notice("4. Kat Seçenek Kapısındasın.");
            d.notice("Gözlerini ve kulaklarını aldatacak bir çok sahte");
            d.notice("Metin Taşı mevcut. 15 dakika içerisinde");
            d.notice("gerçek Metin Taşı'nı bul ve yok et!");
            d.notice("Kapıdan geçmenin tek yolu budur.");
        end

        when devil_stone4_fail1.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("10 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_fail2.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
               d.notice("5 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_fail.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 4 then
                d.notice("Zaman doldu! ")
                d.exit_all()
            end
        end

        when devil_stone4_update.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                if not d.is_unique_dead("real") then
                    for i = 1, 6 do
                        if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then
                            if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then
                                d.purge_unique("fake" .. i)
                                d.setf("fakedead" .. i, 1)
                                d.notice("Sahte Metin taşları yok oldu...");
                            end
                        end
                    end
                else
                    server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg())
                    
                    d.notice("Mükemmel bir duyma yeteneğine ve iyi bir");
                    d.notice("içgüdüye sahip olduğunu kanıtlayarak");
                    d.notice("gerçek Metin Taşı'nı yok ettin!");
                    d.notice("Şimdi 5.kata gireceksin.")
                    d.purge()
                end
            else
        server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin
        clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
        end

        when devil_stone4_end.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
            clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
            clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg())
            clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg())
            clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg())

                d.setf("level", 5)
                d.setf("stone_count", 5)
                
                d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])
                d.notice("5.Kattaki Mühürlü Kapı'dasın. Bir sonraki kata ")
                d.notice("çıkmak için beş Eski Mühür'ü açman gerek. Bu alan ")
                d.notice("sana saldırmak için bekleyen canavarlarla dolu.")
                d.notice("Bazılarının üzerinde anahtar var. Yeteri kadar ")
                d.notice("Kilit Açma Taşı elde eder ve tüm mühürleri ")
                d.notice("açarsan 6. kata çıkabilirsin. Ama bil ki sadece ")
                d.notice("20 dakikan var!")

                
        server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg())
        clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())

                d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")

                d.spawn_mob(20073, 421, 452)
                d.spawn_mob(20073, 380, 460)
                d.spawn_mob(20073, 428, 414)
                d.spawn_mob(20073, 398, 392)
                d.spawn_mob(20073, 359, 426)
            end
        end
        when devil_stone5_fail1.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
               d.notice("15 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail2.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("10 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail3.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("5 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 5 then
        d.notice("Zaman doldu!")
        d.exit_all()
            end
        end

        when kill with pc.in_dungeon() and d.getf("level") == 5 and npc.get_race() == 1062 begin
            local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 50
            local n =d.getf("count") + 1
            d.setf("count", n)
            if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then
                game.drop_item(50084, 1)
                d.setf("count", 0)
            end
        end
        when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin
            npc.purge()
            item.remove()
            d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1)
            if d.getf("stone_count") <= 0 then
                d.clear_regen()
                d.kill_all()
                d.notice("Mührü açtın. 6. Kata çıkıyorsunuz!")

        clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg())
        clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg())
        clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg())
        clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg())
        
                d.setf("level", 6)
                d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2])
                d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt")
        
                d.notice("Şeytan Krala ulaşmak için tüm ")
                d.notice("şeytanları öldür!")

            else
                d.notice("Mührü açtın! "..d.getf("stone_count").." kaldı.")
            end
        end

        when kill with npc.get_race() == 1092 begin
            d.kill_all()
            d.check_eliminated()
            local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}
            d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);
            d.setqf("can_refine", 1)
        end

  
    when 20074.chat."Üst katlar" or 20075.chat."Üst katlar" or 20076.chat."Üst katlar" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        if not npc.lock() then
            say("")
            say("Şu anda başka biriyle konuşuyorum!")
            say("Biraz bekle ya da sonra tekrar gel!")
            return
        end
        say_title(mob_name(npc.get_race()))
        say("Kulenin 7. katına girmek mi istiyorsun?")
        say("Bu katla mücadele etmek muhteşem beceriler ve")
        say("büyük bir yazgı gerektirir.")
        say("Sadece 61. seviyeye ulaştıysan")
        say("seni oraya ışınlayabilirim.")
        wait()
            if pc.level >=61 then
            say_title(mob_name(npc.get_race()))
            say("Üst kata çıkmak için")
            say("yeterli deneyime ve güce sahipsin.")
            say("Girebilirsin!")
            say("")
            local gec = select("Git!","Vazgeç ","Kuleyi terket!")
                if gec == 1 then
                timer("devil_jump_7",6)
                npc.unlock()
                npc.purge()
                return
                elseif gec == 2 then
                    npc.unlock()
                return
                elseif gec == 3 then
                npc.unlock()
                pc.warp(590500, 110500)
                end
            else
            say_title(mob_name(npc.get_race()))
            say("Üzgünüm sadece")
            say("61. seviyeye ulaşanları bir")
            say("üst kata alabilirim.")
            say("")
            npc.unlock()
            wait()
            pc.warp(590500, 110500)
            return
            end
        end

   when devil_jump_7.timer begin
        d.clear_regen()

        d.spawn_mob(8018, 639, 658)
        d.spawn_mob(8018, 611, 637)
        d.spawn_mob(8018, 596, 674)
        d.spawn_mob(8018, 629, 670)

        d.setf("level", 7)

        d.jump_all(2048+590, 6656+638)
    end
    
    when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8018 begin
        local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1
        d.setf("7_stone_kill", cont)

        if cont >= 4 then
            d.setf("7_stone_kill", 0)
            d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower7_regen.txt")
        end
    end

    when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8019 begin
        game.drop_item(30300, 1)
    end

    when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        pc.remove_item("30300", 1)

        local pct = number(1,8)

        if pct == 1 then
            game.drop_item(30302, 1)
            d.clear_regen()
        else
            game.drop_item(30301, 1)
            
        end
    end

    when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        -- 8ÃşÀ¸·Î ¿öÇÁ

            if d.getf( "level" ) != 7 then
                pc.remove_item( "30302", 1)
                return
            end
            
        say("Bu haritayla bir sonraki kata çıkabilirim!")
        pc.remove_item("30302", 1)
        timer("devil_jump_8", 6)
        d.clear_regen()
    end
                        
    --------------------------------------------
    -- 8Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ 9Ãş ±îÁö
    --------------------------------------------
    when devil_jump_8.timer begin
        d.setf("level", 8)
        d.jump_all(2048+590, 6656+403)
        d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt")
        d.spawn_mob(20366, 640, 460)
        local _count = pc.count_item(30302)
        pc.remove_item(30302,_count)
        
    end

    when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1040 begin
        if d.getf("level") < 9 then
            local pct1 = number(1, 10)
            if pct1 == 1 then
                local pct2 = number(1, 4)
                if pct2 == 1 then
                    -- ÁøÂ¥ ¿¼è µå·Ó
                    game.drop_item(30304, 1)
                else
                    -- °¡Â¥ ¿¼è µå·Ó
                    game.drop_item(30303, 1)
                end
            else
                return
            end
        end
    end

    when 20366.take with item.vnum == 30304 begin
        -- ºÀÀÎ ÇØü 9Ãş ¤¡¤¡
        npc.purge()
        item.remove()
        timer("devil_jump_9", 8)
    end

    ---------------------------------------------
    -- 9Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ ¿Ï·á±îÁö
    ---------------------------------------------
    when devil_jump_9.timer begin
        d.setf("level", 9)
        d.jump_all(2048+590, 6656+155)
        d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt")
    end

    when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1093 begin
        d.kill_all()
        timer("devil_end_jump", 30)
    end

    when devil_end_jump.timer begin
        d.exit_all()
    end
    function register_player(vid)
        local player_count = d.getf("player_count")
        player_count = player_count + 1
        d.setf("player_count", tonumber(player_count))
        d.setf(string.format("player%d", player_count), tonumber(vid))
    end   
    function unregister_player(vid)
        local player_count = d.getf("player_count")
        local found = false
        for i = 1, player_count, 1 do
            if found == true then
                d.setf(string.format("player%d", tonumber(i)), d.getf(string.format("player%d", i+1)))
            end
            p = d.getf("player"..tostring(i))
            if p == vid then
                i = i -1
                found = true
            end
        end   
        if found == true then
            d.setf("player_count", tonumber(player_count - 1))
        end
    end   
    function get_players()
        local players = {}
        local player_count = d.getf("player_count")
        for i = 1, player_count, 1 do
            players[i] = d.getf("player"..tostring(i))
        end
        return players
    end
    function give_dc_access(pindex)
        local self_checked = false
        local self = pc.select(d.getf("player"..tostring(pindex)))
        --pc.setqf("dcenter", 1)
        pc.setf("deviltower_zone", "dcenter", 1)
        pc.select(self)
    end
end
end
 

Dosya Eklentileri

  • kule.png
    kule.png
    93,3 KB · Gösterim: 198
  • deviltower_zone.lua.rar
    3,5 KB · Gösterim: 37
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Bunu dener misiniz ? Bu arada object klasöründeki NPC konuşmalarını ve diğer quest kalıntılarını silip sonra questi okutun.
 

Dosya Eklentileri

  • deviltower_zone.rar
    3,6 KB · Gösterim: 53
Bunu dener misiniz ? Bu arada object klasöründeki NPC konuşmalarını ve diğer quest kalıntılarını silip sonra questi okutun.
Hocam Teşekkür ederim 2.kat seçeneği eklendi ve 50m alıyor ama ışınlamıyor ve birinci seçenek hala var gir diyince 1.kattan devam ediyor
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Lua (Quest):
locale.deviltower_man_chat = "Şeytan Kulesine..."
locale.deviltower_man_say = "Bu kule şeytanlar tarafından sarılmıştır.[ENTER]Sadece en güçlüler zirveye ulaşabilir.[ENTER]Bu kuleye girenlerin canlı çıkamadığı söylenir.[ENTER]Hala Şeytan Kulesine girmek istiyor musun?"
locale.deviltower_man_say_you_cant = "Bu kule şeytanlar tarafından sarılmıştır.[ENTER]Sadece en güçlüler zirveye ulaşabilir.[ENTER]Bu kuleye girenlerin canlı çıkamadığı söylenir.[ENTER]Sen tırmanamazsın çünkü 80. seviyeye henüz ulaşmadın."
locale.deviltower_enter = "Gir."
locale.deviltower_no_enter = "Girmeyeceğim."
locale.lua'da böyle bir kod bununla bir ilgisi olduğunu düşünüyorum ?
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Hocam Teşekkür ederim 2.kat seçeneği eklendi ve 50m alıyor ama ışınlamıyor ve birinci seçenek hala var gir diyince 1.kattan devam ediyor
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


locale.lua'da böyle bir kod bununla bir ilgisi olduğunu düşünüyorum ?
sanırım warp eklemeyi unuttum :D Object içerisindeki dosyaları sidikten sonra okuttuysanız ben warp eklememişimdir :D şimdi bakıyorum kodlara
 
yok kodlar gayet düzgün görünüyor. Object içerisinden silme işlemini yaptıktan sonra okutmayı deneyiniz
 
Çözüm
Sorunsuz çalışıyor hocam bunu kullanın

Lua (Quest):
quest deviltower_zone begin
    state start begin
        when login begin
            if pc.get_map_index() == 66 then
                if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then
                    pc.warp(590500, 110500)
                end
                pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
            elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
                pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)              
                deviltower_zone.register_player(pc.get_vid())
            end
        end

    when logout begin
        if pc.count_item(30300) >= 1 then
            pc.remove_item(30300, pc.count_item(30300))
        end
        if pc.count_item(30302) >= 1 then
            pc.remove_item(30302, pc.count_item(30302))
        end              
        if pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
            deviltower_zone.unregister_player(pc.get_vid())      
        end
    end
    when 20348.chat."Şeytan Kulesi " begin
        if pc.get_level() < 40 then
            say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
            say(locale.deviltower_man_say_you_cant)
        else
            say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
            say(locale.deviltower_man_say)
            local secim = select(locale.kulesecim,locale.kulesecimiki,locale.kulesecimuc,"Vazgeçtim")
            if secim == 1 then
                pc.warp(216500,727000)
            elseif secim == 2 then
                say_npc()
                say("Eğer 50.000.000 yang verirsen seni hiçbir")
                say("şeyle uğraştırmadan 2.Kat'a gönderebilirim.")
                say("ister misin?")
                local icsecimiki = select("Girmek istiyorum","Girmek istemiyorum.")
                if icsecimiki ==1 then
                    if pc.get_money() < 50000000 then
                        say_npc()
                        say_reward("Hay aksi!")
                        say("Seni içeri alamam envanterinde yeterli")
                        say("yang bulamadım bana 50.000.000 yang getirmelisin.")
                        return
                    end
                    --[[if pc.is_busy() then
                        say_npc()
                        say_reward("Hay aksi!")                          
                        say("Diğer penceleri kapatmadan buraya giremezsin.")
                        say("Ticaret, NPC, Depo gibi.")
                        say("Ek olarak 10 saniye beklemen gerekebilir.")
                        return
                    end        --]]
                    pc.change_money(-50000000)
                    --d.new_jump(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
                    d.new_jump(66, special.devil_tower[1][1] * 100, special.devil_tower[1][2] * 100)
                    d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
                    d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
                end
            elseif secim == 3 then
                say_npc()
                say("Eğer 75.000.000 yang verirsen seni ve grubunu hiçbir")
                say("şeyle uğraştırmadan 2.Kat'a gönderebilirim.")
                say("İster misin?")
                local icsecimgrup = select("Girmek İstiyorum","Girmek İstemiyorum.")
                if icsecimgrup ==1 then
                    if pc.get_money() < 75000000 then
                        say_npc()
                        say_reward("Hay aksi!")
                        say("Seni içeri alamam envanterinde yeterli")
                        say("yang bulamadım bana 75.000.000 yang getirmelisin.")
                        return
                    end
                    if not party.is_party() then
                        say_npc()
                        say_reward("Heey "..pc.get_name().."")
                        say("Bu işlemi yapmak istiyorsan önce grup olmalısın")
                        say("unutma kulede insanlar değişebilir kendine")
                        say("güvenilir bir grup kurmanı tavsiye ederim")
                        return
                    end
                    if not party.is_leader() then
                        say_npc()
                        say_reward("Heey "..pc.get_name().."")
                        say("Cesaretini takdir ediyorum ama")
                        say("yalnızca grup lideri giriş talebi yapabilir.")
                        return
                    end
                    --[[if pc.is_busy() then
                        say_npc()
                        say_reward("Hay aksi!")                          
                        say("Diğer penceleri kapatmadan buraya giremezsin.")
                        say("Ticaret, NPC, Depo gibi.")
                        say("Ek olarak 10 saniye beklemen gerekebilir.")
                        return
                    end        --]]
                    pc.change_money(-75000000)
                    d.new_jump_party(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
                    d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
                    d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
                end
            end
        end
    end
        when kill with npc.get_race() == 8015  begin
            timer("devil_stone1_1", 8)
        end
        when devil_stone1_1.timer begin
            d.new_jump_all(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
            d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
            d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
        end
        when kill with npc.get_race() == 1091 begin
            d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt")
            d.check_eliminated()
        end
        function get_4floor_stone_pos()
        local positions =
            {
                {368, 629}, {419, 630}, {428, 653}, {422, 679},
                {395, 689}, {369, 679}, {361, 658},
            }
            for i = 1, 6 do
                local j = number(i, 7)
                if i != j then
                    local t = positions[i];
                    positions[i] = positions[j];
                    positions[j] = t;
                end
            end
            return positions
        end
        when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8016 begin
            d.setf("level", 4)
            local positions = deviltower_zone.get_4floor_stone_pos()
            for i = 1, 6 do
                d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2]))
            end
            local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2])
            d.set_unique("real", vid)
        server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index())
        server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index())

            d.notice("4. Kat Seçenek Kapısındasın.");
            d.notice("Gözlerini ve kulaklarını aldatacak bir çok sahte");
            d.notice("Metin Taşı mevcut. 15 dakika içerisinde");
            d.notice("gerçek Metin Taşı'nı bul ve yok et!");
            d.notice("Kapıdan geçmenin tek yolu budur.");
        end

        when devil_stone4_fail1.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("10 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_fail2.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
               d.notice("5 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_fail.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 4 then
                d.notice("Zaman doldu! ")
                d.exit_all()
            end
        end

        when devil_stone4_update.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                if not d.is_unique_dead("real") then
                    for i = 1, 6 do
                        if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then
                            if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then
                                d.purge_unique("fake" .. i)
                                d.setf("fakedead" .. i, 1)
                                d.notice("Sahte Metin taşları yok oldu...");
                            end
                        end
                    end
                else
                    server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg())
                   
                    d.notice("Mükemmel bir duyma yeteneğine ve iyi bir");
                    d.notice("içgüdüye sahip olduğunu kanıtlayarak");
                    d.notice("gerçek Metin Taşı'nı yok ettin!");
                    d.notice("Şimdi 5.kata gireceksin.")
                    d.purge()
                end
            else
        server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin
        clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
        end

        when devil_stone4_end.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
            clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
            clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg())
            clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg())
            clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg())

                d.setf("level", 5)
                d.setf("stone_count", 5)
               
                d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])
                d.notice("5.Kattaki Mühürlü Kapı'dasın. Bir sonraki kata ")
                d.notice("çıkmak için beş Eski Mühür'ü açman gerek. Bu alan ")
                d.notice("sana saldırmak için bekleyen canavarlarla dolu.")
                d.notice("Bazılarının üzerinde anahtar var. Yeteri kadar ")
                d.notice("Kilit Açma Taşı elde eder ve tüm mühürleri ")
                d.notice("açarsan 6. kata çıkabilirsin. Ama bil ki sadece ")
                d.notice("20 dakikan var!")

               
        server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg())
        clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())

                d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")

                d.spawn_mob(20073, 421, 452)
                d.spawn_mob(20073, 380, 460)
                d.spawn_mob(20073, 428, 414)
                d.spawn_mob(20073, 398, 392)
                d.spawn_mob(20073, 359, 426)
            end
        end
        when devil_stone5_fail1.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
               d.notice("15 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail2.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("10 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail3.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) then
                d.notice("5 dakika kaldı ")
        server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
            end
        end

        when devil_stone5_fail.server_timer begin
            if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 5 then
        d.notice("Zaman doldu!")
        d.exit_all()
            end
        end

        when kill with pc.in_dungeon() and d.getf("level") == 5 and npc.get_race() == 1062 begin
            local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 50
            local n =d.getf("count") + 1
            d.setf("count", n)
            if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then
                game.drop_item(50084, 1)
                d.setf("count", 0)
            end
        end
        when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin
            npc.purge()
            item.remove()
            d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1)
            if d.getf("stone_count") <= 0 then
                d.clear_regen()
                d.kill_all()
                d.notice("Mührü açtın. 6. Kata çıkıyorsunuz!")

        clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg())
        clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg())
        clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg())
        clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg())
       
                d.setf("level", 6)
                d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2])
                d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt")
       
                d.notice("Şeytan Krala ulaşmak için tüm ")
                d.notice("şeytanları öldür!")

            else
                d.notice("Mührü açtın! "..d.getf("stone_count").." kaldı.")
            end
        end

        when kill with npc.get_race() == 1092 begin
            d.kill_all()
            d.check_eliminated()
            local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}
            d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);
            d.setqf("can_refine", 1)
        end

 
    when 20074.chat."Üst katlar" or 20075.chat."Üst katlar" or 20076.chat."Üst katlar" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        if not npc.lock() then
            say("")
            say("Şu anda başka biriyle konuşuyorum!")
            say("Biraz bekle ya da sonra tekrar gel!")
            return
        end
        say_title(mob_name(npc.get_race()))
        say("Kulenin 7. katına girmek mi istiyorsun?")
        say("Bu katla mücadele etmek muhteşem beceriler ve")
        say("büyük bir yazgı gerektirir.")
        say("Sadece 75. seviyeye ulaştıysan")
        say("seni oraya ışınlayabilirim.")
        wait()
            if pc.level >=75 then
            say_title(mob_name(npc.get_race()))
            say("Üst kata çıkmak için")
            say("yeterli deneyime ve güce sahipsin.")
            say("Girebilirsin!")
            say("")
            local gec = select("Git!","Vazgeç ","Kuleyi terket!")
                if gec == 1 then
                timer("devil_jump_7",6)
                npc.unlock()
                npc.purge()
                return
                elseif gec == 2 then
                    npc.unlock()
                return
                elseif gec == 3 then
                npc.unlock()
                pc.warp(590500, 110500)
                end
            else
            say_title(mob_name(npc.get_race()))
            say("Üzgünüm sadece")
            say("75. seviyeye ulaşanları bir")
            say("üst kata alabilirim.")
            say("")
            npc.unlock()
            wait()
            pc.warp(590500, 110500)
            return
            end
        end

   when devil_jump_7.timer begin
        d.clear_regen()

        d.spawn_mob(8018, 639, 658)
        d.spawn_mob(8018, 611, 637)
        d.spawn_mob(8018, 596, 674)
        d.spawn_mob(8018, 629, 670)

        d.setf("level", 7)

        d.jump_all(2048+590, 6656+638)
    end
   
    when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8018 begin
        local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1
        d.setf("7_stone_kill", cont)

        if cont >= 4 then
            d.setf("7_stone_kill", 0)
            d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower7_regen.txt")
        end
    end

    when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8019 begin
        game.drop_item(30300, 1)
    end

    when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        pc.remove_item("30300", 1)

        local pct = number(1,8)

        if pct == 1 then
            game.drop_item(30302, 1)
            d.clear_regen()
        else
            game.drop_item(30301, 1)
           
        end
    end

    when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
        -- 8ÃşÀ¸·Î ¿öÇÁ

            if d.getf( "level" ) != 7 then
                pc.remove_item( "30302", 1)
                return
            end
           
        say("Bu haritayla bir sonraki kata çıkabilirim!")
        pc.remove_item("30302", 1)
        timer("devil_jump_8", 6)
        d.clear_regen()
    end
                       
    --------------------------------------------
    -- 8Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ 9Ãş ±îÁö
    --------------------------------------------
    when devil_jump_8.timer begin
        d.setf("level", 8)
        d.jump_all(2048+590, 6656+403)
        d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt")
        d.spawn_mob(20366, 640, 460)
        local _count = pc.count_item(30302)
        pc.remove_item(30302,_count)
       
    end

    when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1040 begin
        if d.getf("level") < 9 then
            local pct1 = number(1, 10)
            if pct1 == 1 then
                local pct2 = number(1, 4)
                if pct2 == 1 then
                    -- ÁøÂ¥ ¿¼è µå·Ó
                    game.drop_item(30304, 1)
                else
                    -- °¡Â¥ ¿¼è µå·Ó
                    game.drop_item(30303, 1)
                end
            else
                return
            end
        end
    end

    when 20366.take with item.vnum == 30304 begin
        -- ºÀÀÎ ÇØü 9Ãş ¤¡¤¡
        npc.purge()
        item.remove()
        timer("devil_jump_9", 8)
    end

    ---------------------------------------------
    -- 9Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ ¿Ï·á±îÁö
    ---------------------------------------------
    when devil_jump_9.timer begin
        d.setf("level", 9)
        d.jump_all(2048+590, 6656+155)
        d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt")
    end

    when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1093 begin
        d.kill_all()
        timer("devil_end_jump", 30)
    end

    when devil_end_jump.timer begin
        d.exit_all()
    end
    function register_player(vid)
        local player_count = d.getf("player_count")
        player_count = player_count + 1
        d.setf("player_count", tonumber(player_count))
        d.setf(string.format("player%d", player_count), tonumber(vid))
    end  
    function unregister_player(vid)
        local player_count = d.getf("player_count")
        local found = false
        for i = 1, player_count, 1 do
            if found == true then
                d.setf(string.format("player%d", tonumber(i)), d.getf(string.format("player%d", i+1)))
            end
            p = d.getf("player"..tostring(i))
            if p == vid then
                i = i -1
                found = true
            end
        end  
        if found == true then
            d.setf("player_count", tonumber(player_count - 1))
        end
    end  
    function get_players()
        local players = {}
        local player_count = d.getf("player_count")
        for i = 1, player_count, 1 do
            players[i] = d.getf("player"..tostring(i))
        end
        return players
    end
    function give_dc_access(pindex)
        local self_checked = false
        local self = pc.select(d.getf("player"..tostring(pindex)))
        --pc.setqf("dcenter", 1)
        pc.setf("deviltower_zone", "dcenter", 1)
        pc.select(self)
    end
end
end
 
grupta olman lazım ve quest te grup sorgusu eklemen lazım yoksa 50m alır içeri atmaz.
 
Benim attığım questte grup şartı yok tek basına kule yapabiliyorsun.


verdiğiniz questte bu şekilde kalıyor hocam
yok onu silmeniz yeterli
Malesef aynı hata devam ediyor
grupta olman lazım ve quest te grup sorgusu eklemen lazım yoksa 50m alır içeri atmaz.
queste grup sorgusunu hangi kısma ekleyeceğim ve grup sorgusu örneği gönderebilirmisiniz fazla bilgim yok bu konuda
 
Hocam yanlış biliyor olabilirim, birde grup kurup içeri girmeyi dener misiniz. Benim bildiğim kadarıyla dungeon grupsuz oluşmuyor. Yanlışım varsa düzeltin lütfen.
 
Hocam yanlış biliyor olabilirim, birde grup kurup içeri girmeyi dener misiniz. Benim bildiğim kadarıyla dungeon grupsuz oluşmuyor. Yanlışım varsa düzeltin lütfen.
denedim ama malesef çalışmadı syserr kayıtlarında böyle bir hata var haritayla alakalı bir problem olabilir mi
Syserr:
SYSERR: Sep 28 00:22:07 :: CreatePrivateMap: Cannot find map index 66
SYSERR: Sep 28 00:22:07 :: dungeon_new_jump: cannot create dungeon 66
SYSERR: Sep 28 00:22:07 :: dungeon_get_map_index: no dungeon !!!
SYSERR: Sep 28 00:22:07 :: dungeon_set_warp_at_eliminate: cannot find dungeon
SYSERR: Sep 28 00:35:06 :: CreatePrivateMap: Cannot find map index 66
SYSERR: Sep 28 00:35:06 :: dungeon_new_jump: cannot create dungeon 66
SYSERR: Sep 28 00:35:06 :: dungeon_get_map_index: no dungeon !!!
SYSERR: Sep 28 00:35:06 :: dungeon_set_warp_at_eliminate: cannot find dungeon
 
denedim ama malesef çalışmadı syserr kayıtlarında böyle bir hata var haritayla alakalı bir problem olabilir mi
Syserr:
SYSERR: Sep 28 00:22:07 :: CreatePrivateMap: Cannot find map index 66
SYSERR: Sep 28 00:22:07 :: dungeon_new_jump: cannot create dungeon 66
SYSERR: Sep 28 00:22:07 :: dungeon_get_map_index: no dungeon !!!
SYSERR: Sep 28 00:22:07 :: dungeon_set_warp_at_eliminate: cannot find dungeon
SYSERR: Sep 28 00:35:06 :: CreatePrivateMap: Cannot find map index 66
SYSERR: Sep 28 00:35:06 :: dungeon_new_jump: cannot create dungeon 66
SYSERR: Sep 28 00:35:06 :: dungeon_get_map_index: no dungeon !!!
SYSERR: Sep 28 00:35:06 :: dungeon_set_warp_at_eliminate: cannot find dungeon
şimdi herşeyi geri kurdum ve test edip size söyleyeceğim :)
 
Syserr hatasında dungeon'un bulunmadığını söylüyor.
Lua (Quest):
                    d.new_jump(66, special.devil_tower[1][1] * 100, special.devil_tower[1][2] * 100)

Sanırsam buradaki koddan kaynaklı. Çünkü dışarıdan direk ikinci kata ışınlanmayı istiyoruz fakat karakteriniz ile daha önce haritaya girmediğiniz için dungeon oluşturulmamış oluyor.
pc.warp ile 2. kata ışınlanmayı deneyebilir misiniz?
 
Syserr hatasında dungeon'un bulunmadığını söylüyor.
Lua (Quest):
                    d.new_jump(66, special.devil_tower[1][1] * 100, special.devil_tower[1][2] * 100)

Sanırsam buradaki koddan kaynaklı. Çünkü dışarıdan direk ikinci kata ışınlanmayı istiyoruz fakat karakteriniz ile daha önce haritaya girmediğiniz için dungeon oluşturulmamış oluyor.
pc.warp ile 2. kata ışınlanmayı deneyebilir misiniz?
İkinci kat kodu nedir biliyormusunuz deneyim
 
questlib.lua dosyasında koordinatlar bulunuyor. special.devil_tower bunu aratın
 
Arkadaşlar gösterdiğiniz ilgi için hepinize için ayrı ayrı teşekkür ederim biraz kurcaladım verdiğiniz questte bir problem yok problem benim filesimla ilgiliymiş sorunuda anlatıyım belki ilerde benzer problem yaşayan arkadaşlar olur. Tapınağın tek chli olduğunu fark ettim cores/ channel / config dosyalarının '' MAP_ALLOW '' kısmını yeniden düzenledim tapınağı her chye ekledim ve map 66 şeytan kulesinide her chye ekledim rebot attım sorunum çözüldü
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst