Çözüldü 2 (İki) Minimap Kod Parçasını Birbirine Uyarlama ve Ekleme Hk.

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

SemihSEL

Semi Yazılım
Cezalı
Mesaj
371
Beğeni
747
Puan
804
Kısaca Söyle Anlatıyım; İki Kod Var Bunu Diğerine Uyarlamak Gerekiyor..
Yardımcı Olabilecek Arkadaşlara Şimdiden Tşk Ederim.
Sistem Sağlam Herseyi Uyarlandım Düzeltildi Sadece Bu Kısmı Kaldı Bu Kısmıda Düzelttik Mi Takır Takır Çalışır. Test Ettim Diğer Kod Parçalarını.

NOT: Bazı Arkadaşlar Var Sorunu Çok Komik Buluyorlar Çok Biliyorlarsa Yapsınlar Çözüm Olarak İşaretliyim Bilmiyorlarsada Sussunlar Bilmediği Konuyu Biliyormuş Gibi Gülmeye Devam Etsinler Fakat Rica Ederim Sussunlar Bilen Gerçekten Yardımcı Olmak İsteyene Engel Olmasınlar... Konuyu Daha Net Yazdım Bazıları Anlatmakta Zorluk Çekmesin Diye Net Olması Açısından...

Orjinal kod:
ROOT = "d:/ymir work/ui/minimap/"
RUTA_IMGS = "System/Dungeon/design/"
PATCH_IMG = "d_ranking_gremios/"

import localeInfo

window = {
    "name" : "MiniMap",

    "x" : SCREEN_WIDTH - 136,
    "y" : 0,

    "width" : 136,
    "height" : 137,

    "children" :
    (
        ## OpenWindow
        {
            "name" : "OpenWindow",
            "type" : "window",

            "x" : 0,
            "y" : 0,

            "width" : 136,
            "height" : 137,

            "children" :
            (
                {
                    "name" : "OpenWindowBGI",
                    "type" : "image",
                    "x" : 0,
                    "y" : 0,
                    "image" : ROOT + "minimap.sub",
                },
                ## MiniMapWindow
                {
                    "name" : "MiniMapWindow",
                    "type" : "window",

                    "x" : 4,
                    "y" : 5,

                    "width" : 128,
                    "height" : 128,
                },
                ## ScaleUpButton
                {
                    "name" : "ScaleUpButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 101,
                    "y" : 116,

                    "default_image" : ROOT + "minimap_scaleup_default.sub",
                    "over_image" : ROOT + "minimap_scaleup_over.sub",
                    "down_image" : ROOT + "minimap_scaleup_down.sub",
                },
                ## ScaleDownButton
                {
                    "name" : "ScaleDownButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 115,
                    "y" : 103,

                    "default_image" : ROOT + "minimap_scaledown_default.sub",
                    "over_image" : ROOT + "minimap_scaledown_over.sub",
                    "down_image" : ROOT + "minimap_scaledown_down.sub",
                },
                ## MiniMapHideButton
                {
                    "name" : "MiniMapHideButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 111,
                    "y" : 6,

                    "default_image" : ROOT + "minimap_close_default.sub",
                    "over_image" : ROOT + "minimap_close_over.sub",
                    "down_image" : ROOT + "minimap_close_down.sub",
                },
                ## AtlasShowButton
                {
                    "name" : "AtlasShowButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 12,
                    "y" : 12,

                    "default_image" : ROOT + "atlas_open_default.sub",
                    "over_image" : ROOT + "atlas_open_over.sub",
                    "down_image" : ROOT + "atlas_open_down.sub",
                },

                ## BattleButton
                # {
                    # "name" : "BattleButton",
                    # "type" : "button",

                    # "x" : -6,
                    # "y" : 105-32,

                    # "default_image" : ROOT + "battle_open_default.tga",
                    # "over_image" : ROOT + "battle_open_over.tga",
                    # "down_image" : ROOT + "battle_open_down.tga",
                # },


                {
                    "name" : "RankingButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 0,
                    "y" : 80,

                    "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/rank_guild_0.tga",
                    "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/rank_guild_1.tga",
                    "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/rank_guild_2.tga",
                },


                {
                    "name" : "DungeonSystemButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : -10,
                    "y" : 55-15,

                    "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/dungeon_0.tga",
                    "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/dungeon_1.tga",
                    "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/dungeon_2.tga",
                },

                ## ServerInfo
                {
                    "name" : "ServerInfo",
                    "type" : "text",
          
                    "text_horizontal_align" : "center",

                    "outline" : 1,

                    "x" : 70,
                    "y" : 140,

                    "text" : "",
                },
                ## PositionInfo
                {
                    "name" : "Title_New",
                    "type" : "text",
          
                    "text_horizontal_align" : "center",

                    "outline" : 1,

                    "x" : 70,
                    "y" : 160,

                    "text" : localeInfo.SERVER_TIME,
                },

                ## ObserverCount
                {
                    "name" : "Hora",
                    "type" : "text",
          
                    "text_horizontal_align" : "center",

                    "outline" : 1,

                    "x" : 70,
                    "y" : 180,

                    "text" : "",
                },

                ## ObserverCount
                {
                    "name" : "ObserverCount",
                    "type" : "text",
          
                    "text_horizontal_align" : "center",

                    "outline" : 1,

                    "x" : 70,
                    "y" : 200,

                    "text" : "",
                },
            ),
        },

        # {
            # "name" : "SearchShop",
            # "type" : "button",

            # "x" : 0,
            # "y" : 90,

            # "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/privatesearch/search_1.dds",
            # "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/privatesearch/search_2.dds",
            # "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/privatesearch/search_3.dds",
  
            # "tooltip_text": localeInfo.SHOP_SEARCH_TITLE,
        # },

        {
            "name" : "bio",
            "type" : "button",
            "x" : 15,
            "y" : 105,
            "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/biolog_0.tga",
            "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/biolog_1.tga",
            "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/biolog_2.tga",
            #"tooltip_text": localeInfo.BIO_TITLE,
        },
 
        {
            "name" : "battlepass",
            "type" : "button",
            "x" : 0,
            "y" : 80,
            "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/battle_pass/battlepass_icon_0.tga",
            "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/battle_pass/battlepass_icon_1.tga",
            "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/battle_pass/battlepass_icon_2.tga",
            #"tooltip_text": localeInfo.BATTLEPASS_TITLE,
        },
        {
            "name" : "CloseWindow",
            "type" : "window",

            "x" : 0,
            "y" : 0,

            "width" : 132,
            "height" : 48,

            "children" :
            (
                ## ShowButton
                {
                    "name" : "MiniMapShowButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 100,
                    "y" : 4,

                    "default_image" : ROOT + "minimap_open_default.sub",
                    "over_image" : ROOT + "minimap_open_default.sub",
                    "down_image" : ROOT + "minimap_open_default.sub",
                },
            ),
        },
        {"name" : "bead","type" : "button","x" : 0,"y" : 6,"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/12zi/bead/bead_default.sub","over_image" : "d:/ymir work/ui/game/12zi/bead/bead_over.sub","down_image" : "d:/ymir work/ui/game/12zi/bead/bead_down.sub",},
        {"name" : "beadInfo","type" : "text","x" : 15,"y" : 18,"text":"0",},
    ),
}

Yukarıdaki Orjinal Koda Eklenecek Kod Parçası:
 """ Client/Pack/minimap.py OK """

if app.minimapa_funkcje:
    import systemSetting

# find import section add import systemSetting



 # Find class : class AtlasWindow(ui.ScriptWindow):

 # Find Classes : def __init__(self):

"""
    self.board = 0
    def find
"""

        if app.minimapa_funkcje:
            self.ButtonList = []
            self.boardtype = None
            self.boardtype2 = None

 # add below

 # find : self.board = self.GetChild("board")

 # add below

            if app.minimapa_funkcje:
                self.boardtype = self.GetChild("boardtype")
                self.boardtype2 = self.GetChild("boardtype2")
                self.ButtonList.append(self.GetChild("show_npc_view"))
                self.ButtonList.append(self.GetChild("show_warp_view"))
                self.ButtonList.append(self.GetChild("show_guild_view"))

 # find : self.Hide()

        if app.minimapa_funkcje:
            self.ButtonList[0].SetToggleUpEvent(self.OnClickShowNpc)
            self.ButtonList[0].SetToggleDownEvent(self.OnClickShowNpc)
 
            self.ButtonList[1].SetToggleUpEvent(self.OnClickShowWarp)
            self.ButtonList[1].SetToggleDownEvent(self.OnClickShowWarp)
 
            self.ButtonList[2].SetToggleUpEvent(self.OnClickShowGuild)
            self.ButtonList[2].SetToggleDownEvent(self.OnClickShowGuild)
 
            self.RefreshNpcWarpGuildButton()

 # add above

 # find : def destroy : self.board = None

        if app.minimapa_funkcje:
            self.ButtonList = []
            self.boardtype = None
            self.boardtype2 = None

 # add below

 # find : def show : self.SetSize(iSizeX + 15, iSizeY + 38)

                if app.minimapa_funkcje:
                    self.SetSize(iSizeX + 15, iSizeY + 38+80)
                    self.boardtype.SetSize(iSizeX + 15, 85+10 )
                    self.boardtype2.SetSize(iSizeX - 5, 75 )
                else:
                    self.SetSize(iSizeX + 15, iSizeY + 38)

 # change

 # Find : def OnPressEscapeKey(self):
""" [...] """

    if app.minimapa_funkcje:
        def OnClickShowNpc(self):
            systemSetting.SetSnowAtlasNpc(not systemSetting.GetSnowAtlasNpc())
            self.RefreshNpcWarpGuildButton()
        def OnClickShowWarp(self):
            systemSetting.SetSnowAtlasWarp(not systemSetting.GetSnowAtlasWarp())
            self.RefreshNpcWarpGuildButton()
        def OnClickShowGuild(self):
            systemSetting.SetSnowAtlasGuild(not systemSetting.GetSnowAtlasGuild())
            self.RefreshNpcWarpGuildButton()
 
        def RefreshNpcWarpGuildButton(self):
            if systemSetting.GetSnowAtlasNpc():
                self.ButtonList[0].Down()
            else:
                self.ButtonList[0].SetUp()
            if systemSetting.GetSnowAtlasWarp():
                self.ButtonList[1].Down()
            else:
                self.ButtonList[1].SetUp()
            if systemSetting.GetSnowAtlasGuild():
                self.ButtonList[2].Down()
            else:
                self.ButtonList[2].SetUp()

 # add above

 """ OK Completed """
 

Dosya Eklentileri

  • dosyalar içerde.rar
    2,2 KB · Gösterim: 9
Son düzenleme:
Çözüm
Orda zaten rootta ekleyecem demedim ki ya bak birtane sistem var. bu sistemi kendi filesime ekliycem fakat sorun şu sistemin herseyi başarılı şekilde eklendi. 1 dosya hariç oda rar içerisinde.. minimap adlı dosya .. rar içerisindeki "Orjinal mini map dosyam buna eklenecek" adlı dosya içerisine "Benim Eklemek istediğim" bu dosyayı eklenmesi zaten "Benim Eklemek istediğim" adlı dosyaya girince görür minimap içerisinde talimatlar mevcut onu benim "Orjinal mini map dosyam buna eklenecek" klasör içerisindeki minimap dosyama kodlarını uyumlu bir şekilde eklenmesi istediğim şey
sistemi yazan kişi anlatımı hazırlarken muhtemelen dosyayı yanlış adlandırdı sistem dosyası olan minimap.py ye aslında root/uiminimap.py ye anladınmı ...

TheAdmin33

Ah bu şarkıların gözü kör olsun
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Yazar
Mesaj
590
Beğeni
994
Puan
939
minimap.py ye değil root/uiminimap.py ye ekliceksin anlatımdaki bulmanı isteği şeyler orada
 

SemihSEL

Semi Yazılım
Cezalı
Mesaj
371
Beğeni
747
Puan
804
minimap.py ye değil root/uiminimap.py ye ekliceksin anlatımdaki bulmanı isteği şeyler orada
Orda zaten rootta ekleyecem demedim ki ya bak birtane sistem var. bu sistemi kendi filesime ekliycem fakat sorun şu sistemin herseyi başarılı şekilde eklendi. 1 dosya hariç oda rar içerisinde.. minimap adlı dosya .. rar içerisindeki "Orjinal mini map dosyam buna eklenecek" adlı dosya içerisine "Benim Eklemek istediğim" bu dosyayı eklenmesi zaten "Benim Eklemek istediğim" adlı dosyaya girince görür minimap içerisinde talimatlar mevcut onu benim "Orjinal mini map dosyam buna eklenecek" klasör içerisindeki minimap dosyama kodlarını uyumlu bir şekilde eklenmesi istediğim şey
 

TheAdmin33

Ah bu şarkıların gözü kör olsun
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Yazar
Mesaj
590
Beğeni
994
Puan
939
Orda zaten rootta ekleyecem demedim ki ya bak birtane sistem var. bu sistemi kendi filesime ekliycem fakat sorun şu sistemin herseyi başarılı şekilde eklendi. 1 dosya hariç oda rar içerisinde.. minimap adlı dosya .. rar içerisindeki "Orjinal mini map dosyam buna eklenecek" adlı dosya içerisine "Benim Eklemek istediğim" bu dosyayı eklenmesi zaten "Benim Eklemek istediğim" adlı dosyaya girince görür minimap içerisinde talimatlar mevcut onu benim "Orjinal mini map dosyam buna eklenecek" klasör içerisindeki minimap dosyama kodlarını uyumlu bir şekilde eklenmesi istediğim şey
sistemi yazan kişi anlatımı hazırlarken muhtemelen dosyayı yanlış adlandırdı sistem dosyası olan minimap.py ye aslında root/uiminimap.py ye anladınmı .

uiscript içindeki minimap.py ye eklenmyecek .

sen rarda uiscript içindeki minimap.py yi vermişsin
 
Çözüm

SemihSEL

Semi Yazılım
Cezalı
Mesaj
371
Beğeni
747
Puan
804
sistemi yazan kişi anlatımı hazırlarken muhtemelen dosyayı yanlış adlandırdı sistem dosyası olan minimap.py ye aslında root/uiminimap.py ye anladınmı .

uiscript içindeki minimap.py ye eklenmyecek .

sen rarda uiscript içindeki minimap.py yi vermişsin
sen dosyaların içerisine giriyor musun ? indirip baktın mı ? ilgili dosyayı nereye atacağımı biliyorum atılacak yerinde sıkıntı yok. sıkıntı 2 adet minimap var biri sistemin diğeri filesin sistemin talimatli minimap dosyasını filesin minimap dosyası içerisine kodlarını uyarlamak bu yani minimap ların birinin içerisinde talimatlar var bu talimatlı olanı diğerine ekleme işlemi bu olay.. nereye atılacağını tabiki biliyorum mesele kodları diğerlerine uyumlu olarak ekleyip uyarlayıp birinin bana göndermesi olay bu
kısaca söyle anlatıyım;

Orjinal kod:
ROOT = "d:/ymir work/ui/minimap/"
RUTA_IMGS = "System/Dungeon/design/"
PATCH_IMG = "d_ranking_gremios/"

import localeInfo

window = {
    "name" : "MiniMap",

    "x" : SCREEN_WIDTH - 136,
    "y" : 0,

    "width" : 136,
    "height" : 137,

    "children" :
    (
        ## OpenWindow
        {
            "name" : "OpenWindow",
            "type" : "window",

            "x" : 0,
            "y" : 0,

            "width" : 136,
            "height" : 137,

            "children" :
            (
                {
                    "name" : "OpenWindowBGI",
                    "type" : "image",
                    "x" : 0,
                    "y" : 0,
                    "image" : ROOT + "minimap.sub",
                },
                ## MiniMapWindow
                {
                    "name" : "MiniMapWindow",
                    "type" : "window",

                    "x" : 4,
                    "y" : 5,

                    "width" : 128,
                    "height" : 128,
                },
                ## ScaleUpButton
                {
                    "name" : "ScaleUpButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 101,
                    "y" : 116,

                    "default_image" : ROOT + "minimap_scaleup_default.sub",
                    "over_image" : ROOT + "minimap_scaleup_over.sub",
                    "down_image" : ROOT + "minimap_scaleup_down.sub",
                },
                ## ScaleDownButton
                {
                    "name" : "ScaleDownButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 115,
                    "y" : 103,

                    "default_image" : ROOT + "minimap_scaledown_default.sub",
                    "over_image" : ROOT + "minimap_scaledown_over.sub",
                    "down_image" : ROOT + "minimap_scaledown_down.sub",
                },
                ## MiniMapHideButton
                {
                    "name" : "MiniMapHideButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 111,
                    "y" : 6,

                    "default_image" : ROOT + "minimap_close_default.sub",
                    "over_image" : ROOT + "minimap_close_over.sub",
                    "down_image" : ROOT + "minimap_close_down.sub",
                },
                ## AtlasShowButton
                {
                    "name" : "AtlasShowButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 12,
                    "y" : 12,

                    "default_image" : ROOT + "atlas_open_default.sub",
                    "over_image" : ROOT + "atlas_open_over.sub",
                    "down_image" : ROOT + "atlas_open_down.sub",
                },

                ## BattleButton
                # {
                    # "name" : "BattleButton",
                    # "type" : "button",

                    # "x" : -6,
                    # "y" : 105-32,

                    # "default_image" : ROOT + "battle_open_default.tga",
                    # "over_image" : ROOT + "battle_open_over.tga",
                    # "down_image" : ROOT + "battle_open_down.tga",
                # },


                {
                    "name" : "RankingButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 0,
                    "y" : 80,

                    "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/rank_guild_0.tga",
                    "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/rank_guild_1.tga",
                    "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/rank_guild_2.tga",
                },


                {
                    "name" : "DungeonSystemButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : -10,
                    "y" : 55-15,

                    "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/dungeon_0.tga",
                    "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/dungeon_1.tga",
                    "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/dungeon_2.tga",
                },

                ## ServerInfo
                {
                    "name" : "ServerInfo",
                    "type" : "text",
                   
                    "text_horizontal_align" : "center",

                    "outline" : 1,

                    "x" : 70,
                    "y" : 140,

                    "text" : "",
                },
                ## PositionInfo
                {
                    "name" : "Title_New",
                    "type" : "text",
                   
                    "text_horizontal_align" : "center",

                    "outline" : 1,

                    "x" : 70,
                    "y" : 160,

                    "text" : localeInfo.SERVER_TIME,
                },

                ## ObserverCount
                {
                    "name" : "Hora",
                    "type" : "text",
                   
                    "text_horizontal_align" : "center",

                    "outline" : 1,

                    "x" : 70,
                    "y" : 180,

                    "text" : "",
                },

                ## ObserverCount
                {
                    "name" : "ObserverCount",
                    "type" : "text",
                   
                    "text_horizontal_align" : "center",

                    "outline" : 1,

                    "x" : 70,
                    "y" : 200,

                    "text" : "",
                },
            ),
        },

        # {
            # "name" : "SearchShop",
            # "type" : "button",

            # "x" : 0,
            # "y" : 90,

            # "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/privatesearch/search_1.dds",
            # "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/privatesearch/search_2.dds",
            # "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/privatesearch/search_3.dds",
           
            # "tooltip_text": localeInfo.SHOP_SEARCH_TITLE,
        # },

        {
            "name" : "bio",
            "type" : "button",
            "x" : 15,
            "y" : 105,
            "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/biolog_0.tga",
            "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/biolog_1.tga",
            "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/biolog_2.tga",
            #"tooltip_text": localeInfo.BIO_TITLE,
        },
       
        {
            "name" : "battlepass",
            "type" : "button",
            "x" : 0,
            "y" : 80,
            "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/battle_pass/battlepass_icon_0.tga",
            "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/battle_pass/battlepass_icon_1.tga",
            "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/battle_pass/battlepass_icon_2.tga",
            #"tooltip_text": localeInfo.BATTLEPASS_TITLE,
        },
        {
            "name" : "CloseWindow",
            "type" : "window",

            "x" : 0,
            "y" : 0,

            "width" : 132,
            "height" : 48,

            "children" :
            (
                ## ShowButton
                {
                    "name" : "MiniMapShowButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 100,
                    "y" : 4,

                    "default_image" : ROOT + "minimap_open_default.sub",
                    "over_image" : ROOT + "minimap_open_default.sub",
                    "down_image" : ROOT + "minimap_open_default.sub",
                },
            ),
        },
        {"name" : "bead","type" : "button","x" : 0,"y" : 6,"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/12zi/bead/bead_default.sub","over_image" : "d:/ymir work/ui/game/12zi/bead/bead_over.sub","down_image" : "d:/ymir work/ui/game/12zi/bead/bead_down.sub",},
        {"name" : "beadInfo","type" : "text","x" : 15,"y" : 18,"text":"0",},
    ),
}

Yukarıdaki Orjinal Koda Eklenecek Kod Parçası:
 """ Client/Pack/minimap.py OK """

if app.minimapa_funkcje:
    import systemSetting

# find import section add import systemSetting



 # Find class : class AtlasWindow(ui.ScriptWindow):

 # Find Classes : def __init__(self):

"""
    self.board = 0
    def find
"""

        if app.minimapa_funkcje:
            self.ButtonList = []
            self.boardtype = None
            self.boardtype2 = None

 # add below

 # find : self.board = self.GetChild("board")

 # add below

            if app.minimapa_funkcje:
                self.boardtype = self.GetChild("boardtype")
                self.boardtype2 = self.GetChild("boardtype2")
                self.ButtonList.append(self.GetChild("show_npc_view"))
                self.ButtonList.append(self.GetChild("show_warp_view"))
                self.ButtonList.append(self.GetChild("show_guild_view"))

 # find : self.Hide()

        if app.minimapa_funkcje:
            self.ButtonList[0].SetToggleUpEvent(self.OnClickShowNpc)
            self.ButtonList[0].SetToggleDownEvent(self.OnClickShowNpc)
   
            self.ButtonList[1].SetToggleUpEvent(self.OnClickShowWarp)
            self.ButtonList[1].SetToggleDownEvent(self.OnClickShowWarp)
   
            self.ButtonList[2].SetToggleUpEvent(self.OnClickShowGuild)
            self.ButtonList[2].SetToggleDownEvent(self.OnClickShowGuild)
   
            self.RefreshNpcWarpGuildButton()

 # add above

 # find : def destroy : self.board = None

        if app.minimapa_funkcje:
            self.ButtonList = []
            self.boardtype = None
            self.boardtype2 = None

 # add below

 # find : def show : self.SetSize(iSizeX + 15, iSizeY + 38)

                if app.minimapa_funkcje:
                    self.SetSize(iSizeX + 15, iSizeY + 38+80)
                    self.boardtype.SetSize(iSizeX + 15, 85+10 )
                    self.boardtype2.SetSize(iSizeX - 5, 75 )
                else:
                    self.SetSize(iSizeX + 15, iSizeY + 38)

 # change

 # Find : def OnPressEscapeKey(self):
""" [...] """

    if app.minimapa_funkcje:
        def OnClickShowNpc(self):
            systemSetting.SetSnowAtlasNpc(not systemSetting.GetSnowAtlasNpc())
            self.RefreshNpcWarpGuildButton()
        def OnClickShowWarp(self):
            systemSetting.SetSnowAtlasWarp(not systemSetting.GetSnowAtlasWarp())
            self.RefreshNpcWarpGuildButton()
        def OnClickShowGuild(self):
            systemSetting.SetSnowAtlasGuild(not systemSetting.GetSnowAtlasGuild())
            self.RefreshNpcWarpGuildButton()
   
        def RefreshNpcWarpGuildButton(self):
            if systemSetting.GetSnowAtlasNpc():
                self.ButtonList[0].Down()
            else:
                self.ButtonList[0].SetUp()
            if systemSetting.GetSnowAtlasWarp():
                self.ButtonList[1].Down()
            else:
                self.ButtonList[1].SetUp()
            if systemSetting.GetSnowAtlasGuild():
                self.ButtonList[2].Down()
            else:
                self.ButtonList[2].SetUp()

 # add above

 """ OK Completed """

Olay bu...
 

Mavi Ruh

WWW.MR-3DWORK.COM
Grafiker
Yardımsever Üye
Usta Üye
Mesaj
560
Beğeni
699
Puan
949
sen dosyaların içerisine giriyor musun ? indirip baktın mı ? ilgili dosyayı nereye atacağımı biliyorum atılacak yerinde sıkıntı yok. sıkıntı 2 adet minimap var biri sistemin diğeri filesin sistemin talimatli minimap dosyasını filesin minimap dosyası içerisine kodlarını uyarlamak bu yani minimap ların birinin içerisinde talimatlar var bu talimatlı olanı diğerine ekleme işlemi bu olay.. nereye atılacağını tabiki biliyorum mesele kodları diğerlerine uyumlu olarak ekleyip uyarlayıp birinin bana göndermesi olay bu
@TheAd33 doğru söylüyor. Lakin siz kendi görüşünüzün aksini düşünmüyorsunuz. Yanılabilirsiniz. Başkaları sizden daha iyi biliyor da olabilir. Eğitim setiniz var diye her şeyi bilemezsiniz. Bunda utanmaya gerek yok. Yine de siz bilirsiniz tabi. Ancak ilerleyen vakitlerde kimsenin yardım etmediğini görünce forumu kötülemek yok. (Öngörü)
 

SemihSEL

Semi Yazılım
Cezalı
Mesaj
371
Beğeni
747
Puan
804
@TheAd33 doğru söylüyor. Lakin siz kendi görüşünüzün aksini düşünmüyorsunuz. Yanılabilirsiniz. Başkaları sizden daha iyi biliyor da olabilir. Eğitim setiniz var diye her şeyi bilemezsiniz. Bunda utanmaya gerek yok. Yine de siz bilirsiniz tabi. Ancak ilerleyen vakitlerde kimsenin yardım etmediğini görünce forumu kötülemek yok. (Öngörü)
Ben kodları birleştirip atar mısınız mı ? demişim .. O bana tutmuş şu konuma atman gerek root içerisinde şu var ona ekle filan dedi.. Bende Onu İstemediğimi asıl istediğimi anlattım. sence ben client içerisinde nereye atacağımımı veya bunu nereye eklemeliyim ? diye mi soruyorum harbi öyle mi anladınız ? Farklı projeler farklı şeyler yapmak istediğim şeyi veya aklımdakini bilemezsin... Ben söylediğine yanlış demiyorum. Sorum o degil veya da bunu nere ekleyecem diye sormadım zaten. "Bunu buna nasıl eklerim dedim. uyarlarım dedim." ben çokta iyi biliyorum demedim bilemediğim ve sorunlarla karşılaştıgım için burda bu konu açık demi ? Öyle bir iddeam yok.. merak etme kötülemem formu öyle bir niyetim yok. Kimse bulmaz yardım etmez destek olmaz ise er yada geç kendi cevabımı bulurum çözüm diye atarım bu kadar basit. Herkesin kendi işi var tek dertleri benim sorunum degil.. zaten ben alışkınım kendi yardım konularımı kendim çözmeye dert etme sen..

@TheAd33 arkadaşın uyarıları ve konuya göstermiş oldugu hassasiyetten dolayı çok tşk ederim. Demek istediğini anladım. Fakat ben farklı bir amaç için o kısımdan çektirmek ve o kısma eklemeler yapmak istiyorum bu kodu o kısma nasıl uyarlayabilirim. sorun bu .. :).

"Öngörülü" olupta "Ön Yargılı" olmayın lütfen. KONU BAŞKASININ DEGİL BENİM BEN BU KONUDA DESTEK İSTİYORUM BASİT NET ANLAŞILIR DİĞER TÜRLÜ OLSA BEN BU MİNİMAP I NEREYE EKLEYECEM DİYE SORARDIM. bir bakın konuyu okuyun bu adam ne için konu açmış konuda ne istiyor bakın. Sonra önerileri neden reddetmiş ben onu istemiyorum demiş ısrar etmiş onada bakın yeterli. Bu adam bunu buna uyarlamak için yardım açmış diyin anlayın.. anlatamıycam başka türlü daha fazla..​
 
Son düzenleme:

Forgiven

burakhangunduz
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Yazar
Mesaj
541
Beğeni
539
Puan
939
Ben kodları birleştirip atar mısınız mı ? demişim .. O bana tutmuş şu konuma atman gerek root içerisinde şu var ona ekle filan dedi.. Bende Onu İstemediğimi asıl istediğimi anlattım. sence ben client içerisinde nereye atacağımımı veya bunu nereye eklemeliyim ? diye mi soruyorum harbi öyle mi anladınız ? Farklı projeler farklı şeyler yapmak istediğim şeyi veya aklımdakini bilemezsin... Ben söylediğine yanlış demiyorum. Sorum o degil veya da bunu nere ekleyecem diye sormadım zaten. "Bunu buna nasıl eklerim dedim. uyarlarım dedim." ben çokta iyi biliyorum demedim bilemediğim ve sorunlarla karşılaştıgım için burda bu konu açık demi ? Öyle bir iddeam yok.. merak etme kötülemem formu öyle bir niyetim yok. Kimse bulmaz yardım etmez destek olmaz ise er yada geç kendi cevabımı bulurum çözüm diye atarım bu kadar basit. Herkesin kendi işi var tek dertleri benim sorunum degil.. zaten ben alışkınım kendi yardım konularımı kendim çözmeye dert etme sen..

@TheAd33 arkadaşın uyarıları ve konuya göstermiş oldugu hassasiyetten dolayı çok tşk ederim. Demek istediğini anladım. Fakat ben farklı bir amaç için o kısımdan çektirmek ve o kısma eklemeler yapmak istiyorum bu kodu o kısma nasıl uyarlayabilirim. sorun bu .. :).

"Öngörülü" olupta "Ön Yargılı" olmayın lütfen. KONU BAŞKASININ DEGİL BENİM BEN BU KONUDA DESTEK İSTİYORUM BASİT NET ANLAŞILIR DİĞER TÜRLÜ OLSA BEN BU MİNİMAP I NEREYE EKLEYECEM DİYE SORARDIM. bir bakın konuyu okuyun bu adam ne için konu açmış konuda ne istiyor bakın. Sonra önerileri neden reddetmiş ben onu istemiyorum demiş ısrar etmiş onada bakın yeterli. Bu adam bunu buna uyarlamak için yardım açmış diyin anlayın.. anlatamıycam başka türlü daha fazla..​
Senin yukarda eklenilecek dediğin kod kısmı root/uiminimap.py içerisine eklenicek.

Uis/minimap.py eklenmez o.
 

TheAdmin33

Ah bu şarkıların gözü kör olsun
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Yazar
Mesaj
590
Beğeni
994
Puan
939
sen dosyaların içerisine giriyor musun ? indirip baktın mı ? ilgili dosyayı nereye atacağımı biliyorum atılacak yerinde sıkıntı yok. sıkıntı 2 adet minimap var biri sistemin diğeri filesin sistemin talimatli minimap dosyasını filesin minimap dosyası içerisine kodlarını uyarlamak bu yani minimap ların birinin içerisinde talimatlar var bu talimatlı olanı diğerine ekleme işlemi bu olay.. nereye atılacağını tabiki biliyorum mesele kodları diğerlerine uyumlu olarak ekleyip uyarlayıp birinin bana göndermesi olay bu
kısaca söyle anlatıyım;

Orjinal kod:
ROOT = "d:/ymir work/ui/minimap/"
RUTA_IMGS = "System/Dungeon/design/"
PATCH_IMG = "d_ranking_gremios/"

import localeInfo

window = {
    "name" : "MiniMap",

    "x" : SCREEN_WIDTH - 136,
    "y" : 0,

    "width" : 136,
    "height" : 137,

    "children" :
    (
        ## OpenWindow
        {
            "name" : "OpenWindow",
            "type" : "window",

            "x" : 0,
            "y" : 0,

            "width" : 136,
            "height" : 137,

            "children" :
            (
                {
                    "name" : "OpenWindowBGI",
                    "type" : "image",
                    "x" : 0,
                    "y" : 0,
                    "image" : ROOT + "minimap.sub",
                },
                ## MiniMapWindow
                {
                    "name" : "MiniMapWindow",
                    "type" : "window",

                    "x" : 4,
                    "y" : 5,

                    "width" : 128,
                    "height" : 128,
                },
                ## ScaleUpButton
                {
                    "name" : "ScaleUpButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 101,
                    "y" : 116,

                    "default_image" : ROOT + "minimap_scaleup_default.sub",
                    "over_image" : ROOT + "minimap_scaleup_over.sub",
                    "down_image" : ROOT + "minimap_scaleup_down.sub",
                },
                ## ScaleDownButton
                {
                    "name" : "ScaleDownButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 115,
                    "y" : 103,

                    "default_image" : ROOT + "minimap_scaledown_default.sub",
                    "over_image" : ROOT + "minimap_scaledown_over.sub",
                    "down_image" : ROOT + "minimap_scaledown_down.sub",
                },
                ## MiniMapHideButton
                {
                    "name" : "MiniMapHideButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 111,
                    "y" : 6,

                    "default_image" : ROOT + "minimap_close_default.sub",
                    "over_image" : ROOT + "minimap_close_over.sub",
                    "down_image" : ROOT + "minimap_close_down.sub",
                },
                ## AtlasShowButton
                {
                    "name" : "AtlasShowButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 12,
                    "y" : 12,

                    "default_image" : ROOT + "atlas_open_default.sub",
                    "over_image" : ROOT + "atlas_open_over.sub",
                    "down_image" : ROOT + "atlas_open_down.sub",
                },

                ## BattleButton
                # {
                    # "name" : "BattleButton",
                    # "type" : "button",

                    # "x" : -6,
                    # "y" : 105-32,

                    # "default_image" : ROOT + "battle_open_default.tga",
                    # "over_image" : ROOT + "battle_open_over.tga",
                    # "down_image" : ROOT + "battle_open_down.tga",
                # },


                {
                    "name" : "RankingButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 0,
                    "y" : 80,

                    "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/rank_guild_0.tga",
                    "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/rank_guild_1.tga",
                    "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/rank_guild_2.tga",
                },


                {
                    "name" : "DungeonSystemButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : -10,
                    "y" : 55-15,

                    "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/dungeon_0.tga",
                    "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/dungeon_1.tga",
                    "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/dungeon_2.tga",
                },

                ## ServerInfo
                {
                    "name" : "ServerInfo",
                    "type" : "text",
                  
                    "text_horizontal_align" : "center",

                    "outline" : 1,

                    "x" : 70,
                    "y" : 140,

                    "text" : "",
                },
                ## PositionInfo
                {
                    "name" : "Title_New",
                    "type" : "text",
                  
                    "text_horizontal_align" : "center",

                    "outline" : 1,

                    "x" : 70,
                    "y" : 160,

                    "text" : localeInfo.SERVER_TIME,
                },

                ## ObserverCount
                {
                    "name" : "Hora",
                    "type" : "text",
                  
                    "text_horizontal_align" : "center",

                    "outline" : 1,

                    "x" : 70,
                    "y" : 180,

                    "text" : "",
                },

                ## ObserverCount
                {
                    "name" : "ObserverCount",
                    "type" : "text",
                  
                    "text_horizontal_align" : "center",

                    "outline" : 1,

                    "x" : 70,
                    "y" : 200,

                    "text" : "",
                },
            ),
        },

        # {
            # "name" : "SearchShop",
            # "type" : "button",

            # "x" : 0,
            # "y" : 90,

            # "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/privatesearch/search_1.dds",
            # "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/privatesearch/search_2.dds",
            # "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/privatesearch/search_3.dds",
          
            # "tooltip_text": localeInfo.SHOP_SEARCH_TITLE,
        # },

        {
            "name" : "bio",
            "type" : "button",
            "x" : 15,
            "y" : 105,
            "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/biolog_0.tga",
            "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/biolog_1.tga",
            "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/biolog_2.tga",
            #"tooltip_text": localeInfo.BIO_TITLE,
        },
      
        {
            "name" : "battlepass",
            "type" : "button",
            "x" : 0,
            "y" : 80,
            "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/battle_pass/battlepass_icon_0.tga",
            "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/battle_pass/battlepass_icon_1.tga",
            "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/battle_pass/battlepass_icon_2.tga",
            #"tooltip_text": localeInfo.BATTLEPASS_TITLE,
        },
        {
            "name" : "CloseWindow",
            "type" : "window",

            "x" : 0,
            "y" : 0,

            "width" : 132,
            "height" : 48,

            "children" :
            (
                ## ShowButton
                {
                    "name" : "MiniMapShowButton",
                    "type" : "button",

                    "x" : 100,
                    "y" : 4,

                    "default_image" : ROOT + "minimap_open_default.sub",
                    "over_image" : ROOT + "minimap_open_default.sub",
                    "down_image" : ROOT + "minimap_open_default.sub",
                },
            ),
        },
        {"name" : "bead","type" : "button","x" : 0,"y" : 6,"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/12zi/bead/bead_default.sub","over_image" : "d:/ymir work/ui/game/12zi/bead/bead_over.sub","down_image" : "d:/ymir work/ui/game/12zi/bead/bead_down.sub",},
        {"name" : "beadInfo","type" : "text","x" : 15,"y" : 18,"text":"0",},
    ),
}

Yukarıdaki Orjinal Koda Eklenecek Kod Parçası:
 """ Client/Pack/minimap.py OK """

if app.minimapa_funkcje:
    import systemSetting

# find import section add import systemSetting



 # Find class : class AtlasWindow(ui.ScriptWindow):

 # Find Classes : def __init__(self):

"""
    self.board = 0
    def find
"""

        if app.minimapa_funkcje:
            self.ButtonList = []
            self.boardtype = None
            self.boardtype2 = None

 # add below

 # find : self.board = self.GetChild("board")

 # add below

            if app.minimapa_funkcje:
                self.boardtype = self.GetChild("boardtype")
                self.boardtype2 = self.GetChild("boardtype2")
                self.ButtonList.append(self.GetChild("show_npc_view"))
                self.ButtonList.append(self.GetChild("show_warp_view"))
                self.ButtonList.append(self.GetChild("show_guild_view"))

 # find : self.Hide()

        if app.minimapa_funkcje:
            self.ButtonList[0].SetToggleUpEvent(self.OnClickShowNpc)
            self.ButtonList[0].SetToggleDownEvent(self.OnClickShowNpc)
  
            self.ButtonList[1].SetToggleUpEvent(self.OnClickShowWarp)
            self.ButtonList[1].SetToggleDownEvent(self.OnClickShowWarp)
  
            self.ButtonList[2].SetToggleUpEvent(self.OnClickShowGuild)
            self.ButtonList[2].SetToggleDownEvent(self.OnClickShowGuild)
  
            self.RefreshNpcWarpGuildButton()

 # add above

 # find : def destroy : self.board = None

        if app.minimapa_funkcje:
            self.ButtonList = []
            self.boardtype = None
            self.boardtype2 = None

 # add below

 # find : def show : self.SetSize(iSizeX + 15, iSizeY + 38)

                if app.minimapa_funkcje:
                    self.SetSize(iSizeX + 15, iSizeY + 38+80)
                    self.boardtype.SetSize(iSizeX + 15, 85+10 )
                    self.boardtype2.SetSize(iSizeX - 5, 75 )
                else:
                    self.SetSize(iSizeX + 15, iSizeY + 38)

 # change

 # Find : def OnPressEscapeKey(self):
""" [...] """

    if app.minimapa_funkcje:
        def OnClickShowNpc(self):
            systemSetting.SetSnowAtlasNpc(not systemSetting.GetSnowAtlasNpc())
            self.RefreshNpcWarpGuildButton()
        def OnClickShowWarp(self):
            systemSetting.SetSnowAtlasWarp(not systemSetting.GetSnowAtlasWarp())
            self.RefreshNpcWarpGuildButton()
        def OnClickShowGuild(self):
            systemSetting.SetSnowAtlasGuild(not systemSetting.GetSnowAtlasGuild())
            self.RefreshNpcWarpGuildButton()
  
        def RefreshNpcWarpGuildButton(self):
            if systemSetting.GetSnowAtlasNpc():
                self.ButtonList[0].Down()
            else:
                self.ButtonList[0].SetUp()
            if systemSetting.GetSnowAtlasWarp():
                self.ButtonList[1].Down()
            else:
                self.ButtonList[1].SetUp()
            if systemSetting.GetSnowAtlasGuild():
                self.ButtonList[2].Down()
            else:
                self.ButtonList[2].SetUp()

 # add above

 """ OK Completed """

Olay bu...
senin istediğin kod mimarisine aykırı bir istek o dosyayı o dosyaya uyarlayabilecek kişiyi bulupta ikna edebilirsen helal olsun.(Para versen de onu yapmak istedeyecek kişiyi zor bulursun).

Ben kodları birleştirip atar mısınız mı ? demişim .. O bana tutmuş şu konuma atman gerek root içerisinde şu var ona ekle filan dedi.. Bende Onu İstemediğimi asıl istediğimi anlattım. sence ben client içerisinde nereye atacağımımı veya bunu nereye eklemeliyim ? diye mi soruyorum harbi öyle mi anladınız ? Farklı projeler farklı şeyler yapmak istediğim şeyi veya aklımdakini bilemezsin... Ben söylediğine yanlış demiyorum. Sorum o degil veya da bunu nere ekleyecem diye sormadım zaten. "Bunu buna nasıl eklerim dedim. uyarlarım dedim." ben çokta iyi biliyorum demedim bilemediğim ve sorunlarla karşılaştıgım için burda bu konu açık demi ? Öyle bir iddeam yok.. merak etme kötülemem formu öyle bir niyetim yok. Kimse bulmaz yardım etmez destek olmaz ise er yada geç kendi cevabımı bulurum çözüm diye atarım bu kadar basit. Herkesin kendi işi var tek dertleri benim sorunum degil.. zaten ben alışkınım kendi yardım konularımı kendim çözmeye dert etme sen..

@TheAd33 arkadaşın uyarıları ve konuya göstermiş oldugu hassasiyetten dolayı çok tşk ederim. Demek istediğini anladım. Fakat ben farklı bir amaç için o kısımdan çektirmek ve o kısma eklemeler yapmak istiyorum bu kodu o kısma nasıl uyarlayabilirim. sorun bu .. :).

"Öngörülü" olupta "Ön Yargılı" olmayın lütfen. KONU BAŞKASININ DEGİL BENİM BEN BU KONUDA DESTEK İSTİYORUM BASİT NET ANLAŞILIR DİĞER TÜRLÜ OLSA BEN BU MİNİMAP I NEREYE EKLEYECEM DİYE SORARDIM. bir bakın konuyu okuyun bu adam ne için konu açmış konuda ne istiyor bakın. Sonra önerileri neden reddetmiş ben onu istemiyorum demiş ısrar etmiş onada bakın yeterli. Bu adam bunu buna uyarlamak için yardım açmış diyin anlayın.. anlatamıycam başka türlü daha fazla..​
dosyayı düzenleyip sana atmamızı istiyorsan bizimle paylaşman gereken dosya bu; root/uiminimap.py bu değil; uiscript/minimap.py
 

SemihSEL

Semi Yazılım
Cezalı
Mesaj
371
Beğeni
747
Puan
804
senin istediğin kod mimarisine aykırı bir istek o dosyayı o dosyaya uyarlayabilecek kişiyi bulupta ikna edebilirsen helal olsun.(Para versen de onu yapmak istedeyecek kişiyi zor bulursun).


dosyayı düzenleyip sana atmamızı istiyorsan bizimle paylaşman gereken dosya bu; root/uiminimap.py bu değil; uiscript/minimap.py
Hayla alamakta zorluk çektiğinizi anlıyorum. Bende illaha eklesin biri demedim ekleyebilecek var mı ekleyebilir mi dedim. YAPIM MİMARİSİNE TERS DEGİL ANLADIN ? Sana diğer dosyaları uyardıgımı bir tek bu dosya kaldıgını 2. kez demiş olayım birdaha demekle ugraşmıycam. yardım eden çıkmazsa onuda kendim uyarlarım neyinn tribindesiniz anlamadım istediğim şey BU yapabilecek olan yanıtlar bu kadar basit yani neyini anlamıyorsunuz ...... allahım allahım sana geliyorum. para vermeden çözerim :) gene iş başa düştü sanırım.
 

Kaiser

⋞ 〈 ☪ 〉 ⋟
Site yetkilisi
Yönetici
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Yazar
Mesaj
3.614
Beğeni
3.414
Puan
1.849
Konunun dışında kalan gereksiz mesajların tamamı silinmiştir. Hiç bir üye, yönetim kadrosunda olmadığı için gönlünce davranamaz. Bu sadece bu foruma değil, bütün platformlara özgü bir olgudur.
Sizi ilgilendirmeyen şeylerin dahi tamamı yönetim kadrosunda bulunan herkesi ilgilendirir.
Ayrıca; konularda ve mesajlarda düzgün bir üslupla daha düzgün iletişim kurulacağını düşünüyorum. Bütün üyeler her türlü eleştiride bulunup düşüncelerini söylemekte özgürdür ancak kullanılan dil önemlidir.
Yapılan bu gereksiz tartışmanın ve düzen bozucu hareketlerin tekrarı halinde kendi inisiyatifimi kullanıp, ilgili kişi veya kişilerin hesapları hakkında özel işlem yapacağımı biliniz.

Konu içeriğine gelince;
İki kodun dili aynı olsa da, client tarafından okunup çalıştırılma mantığı çok farklıdır ve birbirinden çok uzaktır.
Root içindeki .py dosyaları fonksiyonları barındırır ve çalıştırır.
Uiscript içindeki .py dosyaları ise, root tarafından çalıştırılan fonksiyonların grafik kısmını temsil edip çalıştırır.
(Basit bir örnekle; envanter butonuna tıkladığında envanterin açılmasını sağlayan kod root içindedir, ancak envanterin görüntüsünü ekrana getiren kısım uiscripttir.)

Aynı şekilde konuda istenilen şeyin tam tersinin de olması mümkün değildir.
Dolayısıyla bu iki kod, olduğu gibi birbirlerine uyarlanıp eklenemez. Ancak birbirlerini takip edecek şekilde her iki tarafa da eklenerek çalıştırılabilirler.
Böyle veya benzeri durumlarda uyarlamanın tek yolu, eksik tarafı elle kodlayarak tekrar yazmaktır.
Eğer hala merak ettiğin bir şey varsa daha fazla detay vererek daha anlaşılır olmasını sağlayabilirsin.
 

SemihSEL

Semi Yazılım
Cezalı
Mesaj
371
Beğeni
747
Puan
804
Konunun dışında kalan gereksiz mesajların tamamı silinmiştir. Hiç bir üye, yönetim kadrosunda olmadığı için gönlünce davranamaz. Bu sadece bu foruma değil, bütün platformlara özgü bir olgudur.
Sizi ilgilendirmeyen şeylerin dahi tamamı yönetim kadrosunda bulunan herkesi ilgilendirir.
Ayrıca; konularda ve mesajlarda düzgün bir üslupla daha düzgün iletişim kurulacağını düşünüyorum. Bütün üyeler her türlü eleştiride bulunup düşüncelerini söylemekte özgürdür ancak kullanılan dil önemlidir.
Yapılan bu gereksiz tartışmanın ve düzen bozucu hareketlerin tekrarı halinde kendi inisiyatifimi kullanıp, ilgili kişi veya kişilerin hesapları hakkında özel işlem yapacağımı biliniz.

Konu içeriğine gelince;
İki kodun dili aynı olsa da, client tarafından okunup çalıştırılma mantığı çok farklıdır ve birbirinden çok uzaktır.
Root içindeki .py dosyaları fonksiyonları barındırır ve çalıştırır.
Uiscript içindeki .py dosyaları ise, root tarafından çalıştırılan fonksiyonların grafik kısmını temsil edip çalıştırır.
(Basit bir örnekle; envanter butonuna tıkladığında envanterin açılmasını sağlayan kod root içindedir, ancak envanterin görüntüsünü ekrana getiren kısım uiscripttir.)

Aynı şekilde konuda istenilen şeyin tam tersinin de olması mümkün değildir.
Dolayısıyla bu iki kod, olduğu gibi birbirlerine uyarlanıp eklenemez. Ancak birbirlerini takip edecek şekilde her iki tarafa da eklenerek çalıştırılabilirler.
Böyle veya benzeri durumlarda uyarlamanın tek yolu, eksik tarafı elle kodlayarak tekrar yazmaktır.
Eğer hala merak ettiğin bir şey varsa daha fazla detay vererek daha anlaşılır olmasını sağlayabilirsin.
Ben Yaptım Hallettim Sadece Aklımda bir proje vardı bunuda ilgili bölümde degili o bölümden yapmak istedim çünkü diğer dosyalarımı öyle ayarladım biraz alışılmışım dışında. Diğer dosyaları bahsettiğiniz şeylere uygunlaştırdım eminim ki bunuda halledebilirsem çok güzel bir sistem ile birleştirmeyi de başarmış olucam. Bu benim projem detayları açıklamama gerek yok gerekli oldugu kadarını açıkladım sorum da gayet basitti anlaşılmayacak bişey yok.. Alışılmışın dışında bişeyler deniyorum hepsi bu. Sadece Bu kısmı benim için yapabilecek varmı diye sormuştum hepsi bu kadar sanırım projemi tam detayları ile açıklamadıgım için kimse anlamadı ve yargıladı ama sorum yeterli idii..

Tartışma konusu için ise;
ben yanlış kurallara uygun olmayan davranış sergilemedim. Diğer Kişi sergilemiştir

Söz konusu tartışma içinde ilk defa yaşanan bişey degildir kişi tarafıma sürekli saldırmaktadır her fırsatta aynısını yapmaktadır. konuları raporladım lütfen inceleyiniz ve tarafımda olmak üzere gerekli kişilere gerekli cezaları veriniz daha öncede kişi ile yaşanan olaylarda adminler uyarmıştı zaten Bu kişinin bu düşmanlık tavırları oldukça tarafımı rahatsız etmekle beraber site içerisindeki güvenimide sarsmaktadır. tek beklettim ve ricam budur yönetim ekibinizden... tşk ederim. inceleme sonuçlarınızı beklediğimi belirtirim.
 
Son düzenleme:

Kaiser

⋞ 〈 ☪ 〉 ⋟
Site yetkilisi
Yönetici
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Yazar
Mesaj
3.614
Beğeni
3.414
Puan
1.849
Ben Yaptım Hallettim Sadece Aklımda bir proje vardı bunuda ilgili bölümde degili o bölümden yapmak istedim çünkü diğer dosyalarımı öyle ayarladım biraz alışılmışım dışında. Diğer dosyaları bahsettiğiniz şeylere uygunlaştırdım eminim ki bunuda halledebilirsem çok güzel bir sistem ile birleştirmeyi de başarmış olucam. Bu benim projem detayları açıklamama gerek yok gerekli oldugu kadarını açıkladım sorum da gayet basitti anlaşılmayacak bişey yok.. Alışılmışın dışında bişeyler deniyorum hepsi bu. Sadece Bu kısmı benim için yapabilecek varmı diye sormuştum hepsi bu kadar sanırım projemi tam detayları ile açıklamadıgım için kimse anlamadı ve yargıladı ama sorum yeterli idii..

Tartışma konusu için ise;
ben yanlış kurallara uygun olmayan davranış sergilemedim. Diğer Kişi sergilemiştir

Söz konusu tartışma içinde ilk defa yaşanan bişey degildir kişi tarafıma sürekli saldırmaktadır her fırsatta aynısını yapmaktadır. konuları raporladım lütfen inceleyiniz ve tarafımda olmak üzere gerekli kişilere gerekli cezaları veriniz daha öncede kişi ile yaşanan olaylarda adminler uyarmıştı zaten tek beklettim ve ricam budur yönetim ekibinize tşk ederim. inceleme sonuçlarınızı beklediğimi belirtirim.
Denemek isteyebilirsiniz, bu gayet normal. Ancak bazı noktalarda denemek mümkün bile olmayabilir.
Konuda istediğiniz şey de tam olarak bu, üstteki mesajımda belirttiğim gibi bu pek olası değil.
En azından verilen bilgilerle ve verilerle yardımcı olabilmemiz zor.
 

SemihSEL

Semi Yazılım
Cezalı
Mesaj
371
Beğeni
747
Puan
804
Denemek isteyebilirsiniz, bu gayet normal. Ancak bazı noktalarda denemek mümkün bile olmayabilir.
Konuda istediğiniz şey de tam olarak bu, üstteki mesajımda belirttiğim gibi bu pek olası değil.
En azından verilen bilgilerle ve verilerle yardımcı olabilmemiz zor.
haklısınız galiba sistem hakkında detay veremeyeceğim için galiba geriye tek çare kalıyor kendim çözmek :) çözümünü bulunca burdan bildiririm...

Ayriyeten her seferinde Konu içerisinden gerekli uyarı sözlü olarak yapılmıştır. Tekrarı halinde belirtildiği şekilde işlem uygulanacaktır. diyip Şahsa hiçbir zaman cezai işlem yapmayacağınızıda anlıyorum Çünkü en sonki olayda da aynı uyarılar yapıldı biz yapsak en ufak şeylerde içimizden geçiyorsunuz tşk ederim. üyelere çok güzel güven tesis ediyorsunuz.. Bu yorum burda dursun birdahaki tartışmada okursunuz ve hatırlarsınız. Zannetmiyorum hatırlayacak olsanız bir önceki dediğinizi hatırlar sahsin olayı tekrarlaması üzerine ceza verirdiniz zaten. Hep aynısını diyip sahsin cezadan kurtarıp en ufak şeyde bize veriyorsunuz. 2 oldu 1 ncisinde üye kaybetmemek adına uyarıyı anlarım ve öyle olmalıda fakat bu aynı kişi ile aynı olay ve aynı laflar.. Kişi tarafıma yaptıgım işe saygısızlık yapmakla kalmayıp iftira etmiştir. Hareketlerde bulunmuştur yardım konumu gereksiz yorumlar ile doldurmuştur . ve daha fazlası ve bu ilk degil.. raporlanmıştı @Aksu tarafından incelenmişti. Gerekli inceleme yapılıp düzgün cezaların verilmediği takdirde bu forumda aktifliğimi kısa sürede biticeğimi bildiririm. Taraf tutuldugunu düşünüyorum. Güven saglanamıyorsa bende kısa süre aktifliğimi bu forumdan keseceğim.. Ben 3 üncü terbisizliğini bekleyemem kişinin 2 kez oldu 3. kez bu saygısızlıga katlamam ve vakit ayıramam. Ya cezai işlemleri uygulayın yada en kısa sürede forum üzerinde varlıgımı sürdürmeyi keseceğim. Kişi 1 suç degil bir çok suç işlemiştir hakaret etme, Yardım konusuna ilgisiz alakasız yorumlar atma, İftira etme, Huzur Bozma, Uyarılar konular tekrar tekrar Aynı işlemleri yapma karşısındakine saygısızca konuşma sokak arkadaşı gibi sayım mı okuyun yada siz önceki ve bugun ki konuyu...

çok etkili bir uyarı yapmışsınız.. 2. kez sagolun 3 üncü yede aynı lafları beklerim. bu adam kkayırma degilde nedir peki.. neyse iyi günler ha size hakaret etsem belli aralıklarla uyarı mı verceniz ? merak ediyorum. uzatmıyorum yorumum kalsın herkes görsun. sonra biz adam kayırmıyoruz dersiniz. Birazdanda beni banlarsanız hiç şaşmam tuttugunuz taraf belli yoksa bir adminin 2 kez bu cezayı affetmesine ben başka anlam yüklemem söz konusu işlemin adil oldugunu düşünmüyorum.

1111.PNG


Bu durumu düzeltmenizi rica ederim yada söyleyin sabah biz pırımızı pırtımızı toplayıp başka forma geçelim

@Kyknos @Aksu @Whistle
 
Son düzenleme:

SemihSEL

Semi Yazılım
Cezalı
Mesaj
371
Beğeni
747
Puan
804
Forum Ayrılıyorum ve Forum Üzerindeki Faaliyetlerimi Sonlandırıyorum.

Forum Ayrılıyorum ve Forum Üzerindeki Faaliyetlerimi Sonlandırıyorum.​

Arkadaşlar forum üzerindeki faaliyetlerimi tarafıma yapılan defalarca kez saldırı ve konularıma yapılan tacizler neticesinde adil kararlar alınmaması nedeniyle sonlandırıyorum. Birgün başka forumda görüşmek üzere allaha emanet olun.

konu kapatılabilir. gerek kalmadı.
 

Whistle

Ruhsuz Filozof
Site yetkilisi
Admin
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
11.454
Beğeni
11.884
Puan
5.864
Forum Ayrılıyorum ve Forum Üzerindeki Faaliyetlerimi Sonlandırıyorum.

Forum Ayrılıyorum ve Forum Üzerindeki Faaliyetlerimi Sonlandırıyorum.​

Arkadaşlar forum üzerindeki faaliyetlerimi tarafıma yapılan defalarca kez saldırı ve konularıma yapılan tacizler neticesinde adil kararlar alınmaması nedeniyle sonlandırıyorum. Birgün başka forumda görüşmek üzere allaha emanet olun.

konu kapatılabilir. gerek kalmadı.
Forum kuralı madde 40 ihlali sebebi ile süresiz uzaklaştırıldınız. Lütfen daha bu siteye gelmeyin. Sizin yüzünüzden yaşadığımız kaçıncı problem bu sayısını unuttum. Ayrıca aylardır süren depresyonumun sinirini sizden çıkartmak istemem. Yeterince size sabredildi. Ekip üyelerime kalsa çoktan banlanmıştınız ben engel oluyordum hep aceleci olmayalım diye. Demek ki bazı insanlar değişmiyor.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst