Kısaca Söyle Anlatıyım; İki Kod Var Bunu Diğerine Uyarlamak Gerekiyor..
Yardımcı Olabilecek Arkadaşlara Şimdiden Tşk Ederim.
Sistem Sağlam Herseyi Uyarlandım Düzeltildi Sadece Bu Kısmı Kaldı Bu Kısmıda Düzelttik Mi Takır Takır Çalışır. Test Ettim Diğer Kod Parçalarını.
NOT: Bazı Arkadaşlar Var Sorunu Çok Komik Buluyorlar Çok Biliyorlarsa Yapsınlar Çözüm Olarak İşaretliyim Bilmiyorlarsada Sussunlar Bilmediği Konuyu Biliyormuş Gibi Gülmeye Devam Etsinler Fakat Rica Ederim Sussunlar Bilen Gerçekten Yardımcı Olmak İsteyene Engel Olmasınlar... Konuyu Daha Net Yazdım Bazıları Anlatmakta Zorluk Çekmesin Diye Net Olması Açısından...
Yardımcı Olabilecek Arkadaşlara Şimdiden Tşk Ederim.
Sistem Sağlam Herseyi Uyarlandım Düzeltildi Sadece Bu Kısmı Kaldı Bu Kısmıda Düzelttik Mi Takır Takır Çalışır. Test Ettim Diğer Kod Parçalarını.
NOT: Bazı Arkadaşlar Var Sorunu Çok Komik Buluyorlar Çok Biliyorlarsa Yapsınlar Çözüm Olarak İşaretliyim Bilmiyorlarsada Sussunlar Bilmediği Konuyu Biliyormuş Gibi Gülmeye Devam Etsinler Fakat Rica Ederim Sussunlar Bilen Gerçekten Yardımcı Olmak İsteyene Engel Olmasınlar... Konuyu Daha Net Yazdım Bazıları Anlatmakta Zorluk Çekmesin Diye Net Olması Açısından...
Orjinal kod:
ROOT = "d:/ymir work/ui/minimap/"
RUTA_IMGS = "System/Dungeon/design/"
PATCH_IMG = "d_ranking_gremios/"
import localeInfo
window = {
"name" : "MiniMap",
"x" : SCREEN_WIDTH - 136,
"y" : 0,
"width" : 136,
"height" : 137,
"children" :
(
## OpenWindow
{
"name" : "OpenWindow",
"type" : "window",
"x" : 0,
"y" : 0,
"width" : 136,
"height" : 137,
"children" :
(
{
"name" : "OpenWindowBGI",
"type" : "image",
"x" : 0,
"y" : 0,
"image" : ROOT + "minimap.sub",
},
## MiniMapWindow
{
"name" : "MiniMapWindow",
"type" : "window",
"x" : 4,
"y" : 5,
"width" : 128,
"height" : 128,
},
## ScaleUpButton
{
"name" : "ScaleUpButton",
"type" : "button",
"x" : 101,
"y" : 116,
"default_image" : ROOT + "minimap_scaleup_default.sub",
"over_image" : ROOT + "minimap_scaleup_over.sub",
"down_image" : ROOT + "minimap_scaleup_down.sub",
},
## ScaleDownButton
{
"name" : "ScaleDownButton",
"type" : "button",
"x" : 115,
"y" : 103,
"default_image" : ROOT + "minimap_scaledown_default.sub",
"over_image" : ROOT + "minimap_scaledown_over.sub",
"down_image" : ROOT + "minimap_scaledown_down.sub",
},
## MiniMapHideButton
{
"name" : "MiniMapHideButton",
"type" : "button",
"x" : 111,
"y" : 6,
"default_image" : ROOT + "minimap_close_default.sub",
"over_image" : ROOT + "minimap_close_over.sub",
"down_image" : ROOT + "minimap_close_down.sub",
},
## AtlasShowButton
{
"name" : "AtlasShowButton",
"type" : "button",
"x" : 12,
"y" : 12,
"default_image" : ROOT + "atlas_open_default.sub",
"over_image" : ROOT + "atlas_open_over.sub",
"down_image" : ROOT + "atlas_open_down.sub",
},
## BattleButton
# {
# "name" : "BattleButton",
# "type" : "button",
# "x" : -6,
# "y" : 105-32,
# "default_image" : ROOT + "battle_open_default.tga",
# "over_image" : ROOT + "battle_open_over.tga",
# "down_image" : ROOT + "battle_open_down.tga",
# },
{
"name" : "RankingButton",
"type" : "button",
"x" : 0,
"y" : 80,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/rank_guild_0.tga",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/rank_guild_1.tga",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/rank_guild_2.tga",
},
{
"name" : "DungeonSystemButton",
"type" : "button",
"x" : -10,
"y" : 55-15,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/dungeon_0.tga",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/dungeon_1.tga",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/dungeon_2.tga",
},
## ServerInfo
{
"name" : "ServerInfo",
"type" : "text",
"text_horizontal_align" : "center",
"outline" : 1,
"x" : 70,
"y" : 140,
"text" : "",
},
## PositionInfo
{
"name" : "Title_New",
"type" : "text",
"text_horizontal_align" : "center",
"outline" : 1,
"x" : 70,
"y" : 160,
"text" : localeInfo.SERVER_TIME,
},
## ObserverCount
{
"name" : "Hora",
"type" : "text",
"text_horizontal_align" : "center",
"outline" : 1,
"x" : 70,
"y" : 180,
"text" : "",
},
## ObserverCount
{
"name" : "ObserverCount",
"type" : "text",
"text_horizontal_align" : "center",
"outline" : 1,
"x" : 70,
"y" : 200,
"text" : "",
},
),
},
# {
# "name" : "SearchShop",
# "type" : "button",
# "x" : 0,
# "y" : 90,
# "default_image" : "d:/ymir work/ui/game/privatesearch/search_1.dds",
# "over_image" : "d:/ymir work/ui/game/privatesearch/search_2.dds",
# "down_image" : "d:/ymir work/ui/game/privatesearch/search_3.dds",
# "tooltip_text": localeInfo.SHOP_SEARCH_TITLE,
# },
{
"name" : "bio",
"type" : "button",
"x" : 15,
"y" : 105,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/biolog_0.tga",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/biolog_1.tga",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/minimapa/biolog_2.tga",
#"tooltip_text": localeInfo.BIO_TITLE,
},
{
"name" : "battlepass",
"type" : "button",
"x" : 0,
"y" : 80,
"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/battle_pass/battlepass_icon_0.tga",
"over_image" : "d:/ymir work/ui/game/battle_pass/battlepass_icon_1.tga",
"down_image" : "d:/ymir work/ui/game/battle_pass/battlepass_icon_2.tga",
#"tooltip_text": localeInfo.BATTLEPASS_TITLE,
},
{
"name" : "CloseWindow",
"type" : "window",
"x" : 0,
"y" : 0,
"width" : 132,
"height" : 48,
"children" :
(
## ShowButton
{
"name" : "MiniMapShowButton",
"type" : "button",
"x" : 100,
"y" : 4,
"default_image" : ROOT + "minimap_open_default.sub",
"over_image" : ROOT + "minimap_open_default.sub",
"down_image" : ROOT + "minimap_open_default.sub",
},
),
},
{"name" : "bead","type" : "button","x" : 0,"y" : 6,"default_image" : "d:/ymir work/ui/game/12zi/bead/bead_default.sub","over_image" : "d:/ymir work/ui/game/12zi/bead/bead_over.sub","down_image" : "d:/ymir work/ui/game/12zi/bead/bead_down.sub",},
{"name" : "beadInfo","type" : "text","x" : 15,"y" : 18,"text":"0",},
),
}
Yukarıdaki Orjinal Koda Eklenecek Kod Parçası:
""" Client/Pack/minimap.py OK """
if app.minimapa_funkcje:
import systemSetting
# find import section add import systemSetting
# Find class : class AtlasWindow(ui.ScriptWindow):
# Find Classes : def __init__(self):
"""
self.board = 0
def find
"""
if app.minimapa_funkcje:
self.ButtonList = []
self.boardtype = None
self.boardtype2 = None
# add below
# find : self.board = self.GetChild("board")
# add below
if app.minimapa_funkcje:
self.boardtype = self.GetChild("boardtype")
self.boardtype2 = self.GetChild("boardtype2")
self.ButtonList.append(self.GetChild("show_npc_view"))
self.ButtonList.append(self.GetChild("show_warp_view"))
self.ButtonList.append(self.GetChild("show_guild_view"))
# find : self.Hide()
if app.minimapa_funkcje:
self.ButtonList[0].SetToggleUpEvent(self.OnClickShowNpc)
self.ButtonList[0].SetToggleDownEvent(self.OnClickShowNpc)
self.ButtonList[1].SetToggleUpEvent(self.OnClickShowWarp)
self.ButtonList[1].SetToggleDownEvent(self.OnClickShowWarp)
self.ButtonList[2].SetToggleUpEvent(self.OnClickShowGuild)
self.ButtonList[2].SetToggleDownEvent(self.OnClickShowGuild)
self.RefreshNpcWarpGuildButton()
# add above
# find : def destroy : self.board = None
if app.minimapa_funkcje:
self.ButtonList = []
self.boardtype = None
self.boardtype2 = None
# add below
# find : def show : self.SetSize(iSizeX + 15, iSizeY + 38)
if app.minimapa_funkcje:
self.SetSize(iSizeX + 15, iSizeY + 38+80)
self.boardtype.SetSize(iSizeX + 15, 85+10 )
self.boardtype2.SetSize(iSizeX - 5, 75 )
else:
self.SetSize(iSizeX + 15, iSizeY + 38)
# change
# Find : def OnPressEscapeKey(self):
""" [...] """
if app.minimapa_funkcje:
def OnClickShowNpc(self):
systemSetting.SetSnowAtlasNpc(not systemSetting.GetSnowAtlasNpc())
self.RefreshNpcWarpGuildButton()
def OnClickShowWarp(self):
systemSetting.SetSnowAtlasWarp(not systemSetting.GetSnowAtlasWarp())
self.RefreshNpcWarpGuildButton()
def OnClickShowGuild(self):
systemSetting.SetSnowAtlasGuild(not systemSetting.GetSnowAtlasGuild())
self.RefreshNpcWarpGuildButton()
def RefreshNpcWarpGuildButton(self):
if systemSetting.GetSnowAtlasNpc():
self.ButtonList[0].Down()
else:
self.ButtonList[0].SetUp()
if systemSetting.GetSnowAtlasWarp():
self.ButtonList[1].Down()
else:
self.ButtonList[1].SetUp()
if systemSetting.GetSnowAtlasGuild():
self.ButtonList[2].Down()
else:
self.ButtonList[2].SetUp()
# add above
""" OK Completed """
Dosya Eklentileri
Son düzenleme: