Yardım 1-99 Filesi için levelli pet sistemi olur mu?

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

CalvinGiorgio

Üye
Üye
Mesaj
830
Çözümler
17
Beğeni
111
Puan
559
Ticaret Puanı
0
1-99 tarzı bir files için levelli pet sistemi olsa saçma olur mu ?
 
Sadece level kasıcak ve bonus olarak pvm efsunları (canavar,metin) gibi yükselicek şekilde yaparsan tatlı olabilir :) Şu an teldeyim zamanında bi pet sistemi paylaşılmıştı polonyalı bi arkadaş tarafından o gayet güzeldi.
 
Sadece level kasıcak ve bonus olarak pvm efsunları (canavar,metin) gibi yükselicek şekilde yaparsan tatlı olabilir :) Şu an teldeyim zamanında bi pet sistemi paylaşılmıştı polonyalı bi arkadaş tarafından o gayet güzeldi.
Evet tamamen pvm olarak düşünüyorum. Pvp karşı olması tamamen saçma olur diye düşündüm eğer ki bana örnek gösterirsen o örneği uyarlamayı denerim.
 
Eksi TR'deki gibi hardcore grind konseptli bir oyun şu gün için içerik olarak çok boş olur, oyunun eski havasını bozmadan oyuncuların sadece çar kasmakla değil farklı özelliklerini veya eşyalarını geliştirerek vakit harcamalarını sağlamalısınız ki oyunun ömrü kısa olmasın veya sadece çok zor şekilde seviye kasan oyuncu oyundan aktivite seçeneği olmadığı için sıkılmasın, dolayısıyla oldschool 1-99 tarzlarda da levelli pet, pasif ekstra beceriler, oyuncuların para harcayacağı ekstra farmlar, balık veya maden farmı ile geliştirilebilen özellik veya itemler, oyunculara belli başlı PvP yada PvM özellikleri verecek Battlepass tarzı sistemler oyunu hem sıkıcılıktan uzaklaştırır hem de oyun sahibinin gelir elde etme imkanını arttırır, fakat burada çok önemli bir nokta var;

Bu sistemler olabildiğince sade olmalı ve etc, gui tasarımları oldschool konseptinde sırıtmayıp oyuncuyu rahatsız etmeyecek düzeyde yalın gözükmeliler, oyun içi dengeleri de çok büyük ölçüde etkilememeliler. Bunlara dikkat ederseniz bence gayet mantıklı olur.
 
Eksi TR'deki gibi hardcore grind konseptli bir oyun şu gün için içerik olarak çok boş olur, oyunun eski havasını bozmadan oyuncuların sadece çar kasmakla değil farklı özelliklerini veya eşyalarını geliştirerek vakit harcamalarını sağlamalısınız ki oyunun ömrü kısa olmasın veya sadece çok zor şekilde seviye kasan oyuncu oyundan aktivite seçeneği olmadığı için sıkılmasın, dolayısıyla oldschool 1-99 tarzlarda da levelli pet, pasif ekstra beceriler, oyuncuların para harcayacağı ekstra farmlar, balık veya maden farmı ile geliştirilebilen özellik veya itemler, oyunculara belli başlı PvP yada PvM özellikleri verecek Battlepass tarzı sistemler oyunu hem sıkıcılıktan uzaklaştırır hem de oyun sahibinin gelir elde etme imkanını arttırır, fakat burada çok önemli bir nokta var;

Bu sistemler olabildiğince sade olmalı ve etc, gui tasarımları oldschool konseptinde sırıtmayıp oyuncuyu rahatsız etmeyecek düzeyde yalın gözükmeliler, oyun içi dengeleri de çok büyük ölçüde etkilememeliler. Bunlara dikkat ederseniz bence gayet mantıklı olur.
Önerileriniz için çok teşekkür ederim. Ben komple sıfırdan gui tasarımı yapıp giydirmeyi düşünüyordum ama sanırım böyle bir şey tamamen hata olur sanırım
 
Geri
Üst