- Mesaj
- 53
- Çözümler
- 3
- Beğeni
- 18
- Puan
- 454
- Ticaret Puanı
- 0
Arkadaşlar merhaba ,geliştirdiğim filesi 55-120 olarak tasarlıyordum fakat bir konuda takıldım. Zindanlar offical metin2 nin aynısı. Ben bunları tek kat yapmak istiyorum. Zindana girdiği gibi karşısında boss gelsin gibisinden. İnternette araştırma yaptım mantığını anlatan yok sadece hazır questleri derleyip paylaşıyorlar ve ayrıca hazırladıkları questleride bir türlü kendi filesime uyduramadım. Bana zindanları tek kat yapmanın mantığını anlatabilecek var mı acaba ? Örnek olarak şeytan kulesini tek kat yapmak istiyorum.
Şeytan kulesinin quest kodları:
quest deviltower_zone begin
state start begin
when login begin
if pc.get_map_index() == 66 then
if pc.get_x() < 2048+88 or pc.get_y() < 6656+577 or pc.get_x() > 2048+236 or pc.get_y() > 6656+737 then
--pc.warp(590500, 110500)
end
-- pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
elseif pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
-- pc.set_warp_location(65, 5905, 1105)
-- deviltower_zone.register_player(pc.get_vid())
end
end
when logout begin
if pc.count_item(30300) >= 1 then
pc.remove_item(30300, pc.count_item(30300))
end
if pc.count_item(30302) >= 1 then
pc.remove_item(30302, pc.count_item(30302))
end
if pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 then
-- deviltower_zone.unregister_player(pc.get_vid())
------------ Dungeon Turn Back System ----------------------
pc.setf("devil_tower","dungeon_turn",1)
------------------------------------------------------------
end
end
when 20348.chat."Şeytan Kulesi " begin
if pc.get_level() < 40 then
say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
say(locale.deviltower_man_say_you_cant)
else
say_title("Şeytan Kulesi Bekçisi:")
addimage(35,35,'kule.tga')
say("")
say("")
say("")
say("")
say(locale.deviltower_man_say)
local secim = select(locale.kulesecim,locale.kulesecimiki,locale.kulesecimuc,"Vazgeçtim")
if secim == 1 then
------------ Dungeon Turn Back System ----------------------
--pc.remove_turn_back_dungeon()
------------------------------------------------------------
pc.warp(216500,727000)
elseif secim == 2 then
say_npc()
say("Eğer 50.000.000 yang verirsen seni hiçbir")
say("şeyle uğraştırmadan 2.Kat'a gönderebilirim.")
say("ister misin?")
local icsecimiki = select("Girmek istiyorum","Girmek istemiyorum.")
if icsecimiki ==1 then
if pc.get_money() < 50000000 then
say_npc()
say_reward("Hay aksi!")
say("Seni içeri alamam envanterinde yeterli")
say("yang bulamadım bana 50.000.000 yang getirmelisin.")
return
end
--[[if pc.is_busy() then
say_npc()
say_reward("Hay aksi!")
say("Diğer penceleri kapatmadan buraya giremezsin.")
say("Ticaret, NPC, Depo gibi.")
say("Ek olarak 10 saniye beklemen gerekebilir.")
return
end --]]
pc.change_money(-50000000)
--d.new_jump(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
------------ Dungeon Turn Back System ----------------------
--pc.remove_turn_back_dungeon()
------------------------------------------------------------
d.new_jump(66, special.devil_tower[1][1] * 100, special.devil_tower[1][2] * 100)
d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
end
elseif secim == 3 then
say_npc()
say("Eğer 75.000.000 yang verirsen seni ve grubunu hiçbir")
say("şeyle uğraştırmadan 2.Kat'a gönderebilirim.")
say("İster misin?")
local icsecimgrup = select("Girmek İstiyorum","Girmek İstemiyorum.")
if icsecimgrup ==1 then
if pc.get_money() < 75000000 then
say_npc()
say_reward("Hay aksi!")
say("Seni içeri alamam envanterinde yeterli")
say("yang bulamadım bana 75.000.000 yang getirmelisin.")
return
end
if not party.is_party() then
say_npc()
say_reward("Heey "..pc.get_name().."")
say("Bu işlemi yapmak istiyorsan önce grup olmalısın")
say("unutma kulede insanlar değişebilir kendine")
say("güvenilir bir grup kurmanı tavsiye ederim")
return
end
if not party.is_leader() then
say_npc()
say_reward("Heey "..pc.get_name().."")
say("Cesaretini takdir ediyorum ama")
say("yalnızca grup lideri giriş talebi yapabilir.")
return
end
--[[if pc.is_busy() then
say_npc()
say_reward("Hay aksi!")
say("Diğer penceleri kapatmadan buraya giremezsin.")
say("Ticaret, NPC, Depo gibi.")
say("Ek olarak 10 saniye beklemen gerekebilir.")
return
end --]]
------------ Dungeon Turn Back System ----------------------
--pc.remove_turn_back_dungeon()
------------------------------------------------------------
pc.change_money(-75000000)
d.new_jump_party(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
end
end
end
end
when kill with npc.get_race() == 8015 begin
timer("devil_stone1_1", 8)
end
when devil_stone1_1.timer begin
d.new_jump_all(66, special.devil_tower[1][1], special.devil_tower[1][2])
d.regen_file("data/dungeon/deviltower2_regen.txt")
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[2][1], special.devil_tower[2][2], "data/dungeon/deviltower3_regen.txt")
end
when kill with npc.get_race() == 1091 begin
d.set_warp_at_eliminate(4, d.get_map_index(), special.devil_tower[3][1], special.devil_tower[3][2], "data/dungeon/deviltower4_regen.txt")
d.check_eliminated()
end
function get_4floor_stone_pos()
local positions =
{
{368, 629}, {419, 630}, {428, 653}, {422, 679},
{395, 689}, {369, 679}, {361, 658},
}
for i = 1, 6 do
local j = number(i, 7)
if i != j then
local t = positions[i];
positions[i] = positions[j];
positions[j] = t;
end
end
return positions
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8016 begin
d.setf("level", 4)
local positions = deviltower_zone.get_4floor_stone_pos()
for i = 1, 6 do
d.set_unique("fake" .. i , d.spawn_mob(8017, positions[i][1], positions[i][2]))
end
local vid = d.spawn_mob(8017, positions[7][1], positions[7][2])
d.set_unique("real", vid)
server_loop_timer('devil_stone4_update', 10, pc.get_map_index())
server_timer('devil_stone4_fail1', 5*60, pc.get_map_index())
d.notice("4. Kat Seçenek Kapısındasın.");
d.notice("Gözlerini ve kulaklarını aldatacak bir çok sahte");
d.notice("Metin Taşı mevcut. 15 dakika içerisinde");
d.notice("gerçek Metin Taşı'nı bul ve yok et!");
d.notice("Kapıdan geçmenin tek yolu budur.");
end
when devil_stone4_fail1.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("10 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone4_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_fail2.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("5 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone4_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_fail.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 4 then
d.notice("Zaman doldu! ")
d.exit_all()
end
end
when devil_stone4_update.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
if not d.is_unique_dead("real") then
for i = 1, 6 do
if d.getf("fakedead" .. i) == 0 then
if d.unique_get_hp_perc("fake" .. i) < 50 then
d.purge_unique("fake" .. i)
d.setf("fakedead" .. i, 1)
d.notice("Sahte Metin taşları yok oldu...");
end
end
end
else
server_timer("devil_stone4_end", 5, get_server_timer_arg())
d.notice("Mükemmel bir duyma yeteneğine ve iyi bir");
d.notice("içgüdüye sahip olduğunu kanıtlayarak");
d.notice("gerçek Metin Taşı'nı yok ettin!");
d.notice("Şimdi 5.kata gireceksin.")
d.purge()
end
else
server_timer('devil_stone4_stop_timer', 1, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone4_stop_timer.server_timer begin
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
end
when devil_stone4_end.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail1', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail2', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_fail', get_server_timer_arg())
d.setf("level", 5)
d.setf("stone_count", 5)
d.jump_all(special.devil_tower[4][1], special.devil_tower[4][2])
d.notice("5.Kattaki Mühürlü Kapı'dasın. Bir sonraki kata ")
d.notice("çıkmak için beş Eski Mühür'ü açman gerek. Bu alan ")
d.notice("sana saldırmak için bekleyen canavarlarla dolu.")
d.notice("Bazılarının üzerinde anahtar var. Yeteri kadar ")
d.notice("Kilit Açma Taşı elde eder ve tüm mühürleri ")
d.notice("açarsan 6. kata çıkabilirsin. Ama bil ki sadece ")
d.notice("20 dakikan var!")
server_timer('devil_stone5_fail1', 5*60, get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone4_update', get_server_timer_arg())
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower5_regen.txt")
d.spawn_mob(20073, 421, 452)
d.spawn_mob(20073, 380, 460)
d.spawn_mob(20073, 428, 414)
d.spawn_mob(20073, 398, 392)
d.spawn_mob(20073, 359, 426)
end
end
when devil_stone5_fail1.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("15 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail2', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail2.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("10 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail3', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail3.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) then
d.notice("5 dakika kaldı ")
server_timer('devil_stone5_fail', 5*60, get_server_timer_arg())
end
end
when devil_stone5_fail.server_timer begin
if d.select(get_server_timer_arg()) and d.getf("level") == 5 then
d.notice("Zaman doldu!")
d.exit_all()
end
end
when kill with npc.get_race() == 8023 begin
game.drop_item(50084, 1)
end
when kill with pc.in_dungeon() and d.getf("level") == 5 and npc.get_race() == 1062 begin
local KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY = 50
local n =d.getf("count") + 1
d.setf("count", n)
if n == KILL_COUNT_FOR_DROP_KEY then
game.drop_item(50084, 1)
d.setf("count", 0)
end
end
when devil_stone5.take with item.vnum == 50084 begin
npc.purge()
item.remove()
d.setf("stone_count", d.getf("stone_count") - 1)
if d.getf("stone_count") <= 0 then
d.clear_regen()
d.kill_all()
d.notice("Mührü açtın. 6. Kata çıkıyorsunuz!")
clear_server_timer('devil_stone5_fail1', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail2', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail3', get_server_timer_arg())
clear_server_timer('devil_stone5_fail', get_server_timer_arg())
d.setf("level", 6)
d.jump_all(special.devil_tower[5][1], special.devil_tower[5][2])
d.regen_file("data/dungeon/deviltower6_regen.txt")
d.notice("Şeytan Krala ulaşmak için tüm ")
d.notice("şeytanları öldür!")
else
d.notice("Mührü açtın! "..d.getf("stone_count").." kaldı.")
end
end
when kill with npc.get_race() == 1092 begin
d.kill_all()
d.check_eliminated()
local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}
d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);
d.setqf("can_refine", 1)
end
when 20074.chat."Üst katlar" or 20075.chat."Üst katlar" or 20076.chat."Üst katlar" with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
if not npc.lock() then
say("")
say("Şu anda başka biriyle konuşuyorum!")
say("Biraz bekle ya da sonra tekrar gel!")
return
end
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Kulenin 7. katına girmek mi istiyorsun?")
say("Bu katla mücadele etmek muhteşem beceriler ve")
say("büyük bir yazgı gerektirir.")
say("Sadece 75. seviyeye ulaştıysan")
say("seni oraya ışınlayabilirim.")
wait()
if pc.level >=75 then
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Üst kata çıkmak için")
say("yeterli deneyime ve güce sahipsin.")
say("Girebilirsin!")
say("")
local gec = select("Git!","Vazgeç ","Kuleyi terket!")
if gec == 1 then
timer("devil_jump_7",6)
npc.unlock()
npc.purge()
return
elseif gec == 2 then
npc.unlock()
return
elseif gec == 3 then
npc.unlock()
pc.warp(590500, 110500)
end
else
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Üzgünüm sadece")
say("75. seviyeye ulaşanları bir")
say("üst kata alabilirim.")
say("")
npc.unlock()
wait()
pc.warp(590500, 110500)
return
end
end
when devil_jump_7.timer begin
d.clear_regen()
d.spawn_mob(8018, 639, 658)
d.spawn_mob(8018, 611, 637)
d.spawn_mob(8018, 596, 674)
d.spawn_mob(8018, 629, 670)
d.setf("level", 7)
d.jump_all(2048+590, 6656+638)
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8018 begin
local cont = d.getf("7_stone_kill") + 1
d.setf("7_stone_kill", cont)
if cont >= 4 then
d.setf("7_stone_kill", 0)
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower7_regen.txt")
end
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 8019 begin
game.drop_item(30300, 1)
end
when 30300.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
pc.remove_item("30300", 1)
local pct = number(1,8)
if pct == 1 then
game.drop_item(30302, 1)
d.clear_regen()
else
game.drop_item(30301, 1)
end
end
when 30302.use with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 begin
-- 8ÃşÀ¸·Î ¿öÇÁ
if d.getf( "level" ) != 7 then
pc.remove_item( "30302", 1)
return
end
say("Bu haritayla bir sonraki kata çıkabilirim!")
pc.remove_item("30302", 1)
timer("devil_jump_8", 6)
d.clear_regen()
end
--------------------------------------------
-- 8Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ 9Ãş ±îÁö
--------------------------------------------
when devil_jump_8.timer begin
d.setf("level", 8)
d.jump_all(2048+590, 6656+403)
d.set_regen_file("data/dungeon/deviltower8_regen.txt")
d.spawn_mob(20366, 640, 460)
local _count = pc.count_item(30302)
pc.remove_item(30302,_count)
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1040 begin
if d.getf("level") < 9 then
local pct1 = number(1, 10)
if pct1 == 1 then
local pct2 = number(1, 4)
if pct2 == 1 then
-- ÁøÂ¥ ¿¼è µå·Ó
game.drop_item(30304, 1)
else
-- °¡Â¥ ¿¼è µå·Ó
game.drop_item(30303, 1)
end
else
return
end
end
end
when 20366.take with item.vnum == 30304 begin
-- ºÀÀÎ ÇØü 9Ãş ¤¡¤¡
npc.purge()
item.remove()
timer("devil_jump_9", 8)
end
---------------------------------------------
-- 9Ãş ÁøÀÔºÎÅÍ ¿Ï·á±îÁö
---------------------------------------------
when devil_jump_9.timer begin
d.setf("level", 9)
d.jump_all(2048+590, 6656+155)
d.regen_file("data/dungeon/deviltower9_regen.txt")
end
when kill with pc.in_dungeon() and pc.get_map_index() >= 660000 and pc.get_map_index() < 670000 and npc.get_race() == 1093 begin
d.kill_all()
timer("devil_end_jump", 30)
end
when devil_end_jump.timer begin
d.exit_all()
end
function register_player(vid)
local player_count = d.getf("player_count")
player_count = player_count + 1
d.setf("player_count", tonumber(player_count))
d.setf(string.format("player%d", player_count), tonumber(vid))
end
function unregister_player(vid)
local player_count = d.getf("player_count")
local found = false
for i = 1, player_count, 1 do
if found == true then
d.setf(string.format("player%d", tonumber(i)), d.getf(string.format("player%d", i+1)))
end
p = d.getf("player"..tostring(i))
if p == vid then
i = i -1
found = true
end
end
if found == true then
d.setf("player_count", tonumber(player_count - 1))
end
end
function get_players()
local players = {}
local player_count = d.getf("player_count")
for i = 1, player_count, 1 do
players[i] = d.getf("player"..tostring(i))
end
return players
end
function give_dc_access(pindex)
local self_checked = false
local self = pc.select(d.getf("player"..tostring(pindex)))
--pc.setqf("dcenter", 1)
pc.setf("deviltower_zone", "dcenter", 1)
pc.select(self)
end
end
end