Çözüldü Official Efsun Tablosu Efsun Görmeme

  • Konuyu açan Konuyu açan DeadLyEscaPe
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 8
  • Gösterim Gösterim 1K
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

DeadLyEscaPe

Üye
Üye
Mesaj
441
Çözümler
28
Beğeni
106
Puan
474
Ticaret Puanı
0
Client ve game source dosyalarında yeni eklediğim efsunlar eksiksiz tanımlı. Oyun içerisinde vuruş işlevi var fakat tabloda işlevsiz. Yeni eklediğim için başka bir yerde ayrı bir işlem mi yapmam gerekiyor diye düşünürken varsayılan "canavarlara karşı güçlü" efsunu da tabloda göstermiyor. Bunun ile ilgili sunucuda ve packta herhangi bir syserr yok.



Adsız.png
 
Çözüm
Karakter sav ve atakları da çalışmıyordur.
Bi bakar mısın çalışıyor mu?
Pcye geçtiğimde çözümünü atıcam.
Karakter savunma ve atak bonusları da çalışmıyor. packet.h ve PythonPlayerModule.cpp içerisinde eksik olduğu için gözükmüyormuş. Yeni eklediğim efsunlar bosslara ve metinlere güçlü efsunu tabloda gösterdi. Aynı işlemi canavar için de yaptım ama o göstermiyor. Sanırım canavar içinde game tarafında da değişiklik lazım.

Sanırım game/char.h - client/packet.h sıralaması birbiriyle uyuşmuyor. Clientte packet.h dosyasında olan EPointTypes, game tarafında char.h dosyasında. EPointTypes, neden game tarafında packet.h dosyasında değil o da kafa karıştırıcı :D İkisini eşitleyince yine olmazsa sizden cevap bekliyorum.


Edit: Yukarıda...
Konuda belirttiğim gibi maalesef yok.

Aklıma bir şey geldi. item_attr.sql içerisinde kayıtlı değil tabelada gösteren efsunların hepsi ekli. Göstermeyenler ekli değil bundan olabilir mi acaba?
Pardon gözümden kaçmış :)
Filesınızda bu efsunlar zaten tanımlıdır, ancak isimleri farklı olabilir. İtem_attr de bunları tespit edip efsun tablosuna uyarlarsanız sorun kalmayacağını düşünüyorum.
 
Bu sistem üzerinde daha öncede çalışmıştım. Efsunların tanımlı olduğu kimliklerin doğru olduğundan emin olunuz
 
Bu sistem üzerinde daha öncede çalışmıştım. Efsunların tanımlı olduğu kimliklerin doğru olduğundan emin olunuz

Tabloda değeri gösteren kod:
Genişlet Daralt Kopyala
self.InfoList.append( [ localeInfo.DETAILS_NEW1, localeInfo.DETAILS_TOOLTIP_NEW11, item.GetApplyPoint( item.APPLY_ATTBONUS_STONE ) ] )

item.APPLY_ATTBONUS_STONE bu kod ile gösteriliyor. Bu kod hatalı olsa client açılmaz. APPLY_ATTBONUS_STONE diye kayıtlı client ve game source dosyalarında.
 
Karakter sav ve atakları da çalışmıyordur.
Bi bakar mısın çalışıyor mu?
Pcye geçtiğimde çözümünü atıcam.
 
Karakter sav ve atakları da çalışmıyordur.
Bi bakar mısın çalışıyor mu?
Pcye geçtiğimde çözümünü atıcam.
Karakter savunma ve atak bonusları da çalışmıyor. packet.h ve PythonPlayerModule.cpp içerisinde eksik olduğu için gözükmüyormuş. Yeni eklediğim efsunlar bosslara ve metinlere güçlü efsunu tabloda gösterdi. Aynı işlemi canavar için de yaptım ama o göstermiyor. Sanırım canavar içinde game tarafında da değişiklik lazım.

Sanırım game/char.h - client/packet.h sıralaması birbiriyle uyuşmuyor. Clientte packet.h dosyasında olan EPointTypes, game tarafında char.h dosyasında. EPointTypes, neden game tarafında packet.h dosyasında değil o da kafa karıştırıcı :D İkisini eşitleyince yine olmazsa sizden cevap bekliyorum.


Edit: Yukarıda bahsettiğim gibi çözüldü.
 
Son düzenleme:
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst