Çözüldü BU SORUN YÜZÜNDEN 3 GÜNDÜR GÖZÜME UYKU GİRMİYOR

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

laviemetin2

Üye
Üye
Mesaj
5
Beğeni
2
Puan
405
Merhabalar direkt olarak problemimi anlatayım;

Kullandığım files'ta saldırı ve hareket hızları sabit değerde ve basic_weapon.start dosyasında hareket hızını düzenlediğimde oyunda hareket hızı değeri artıyor lakin bu artış karakterde herhangi bir etki yaratmıyor. Aynı şekilde saldırı ve hareket hızı bonus efsunlarını kullandığım item'lara getirsem bile işlevsiz kalıyor. 3 gündür inanılmaz derecede araştırma yaptım ama hiç bir sonuç alamadım bu konuda bir fikri olan yardımcı olabilecek kişilerin yardımlarını bekliyorum.
 
Çözüm
Questlerinizi inceledim. ride.quest dosyasında;
Lua (Quest):
ride_info = {
                [52001] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52002] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52003] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52004] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52005] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52006] = { 20205,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52007] = { 20205,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52008] = { 20205,  apply.MAX_HP,250},           
                [52009] = { 20205,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52010] = { 20205,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52011] = {...
Merhabalar direkt olarak problemimi anlatayım;

Kullandığım files'ta saldırı ve hareket hızları sabit değerde ve basic_weapon.start dosyasında hareket hızını düzenlediğimde oyunda hareket hızı değeri artıyor lakin bu artış karakterde herhangi bir etki yaratmıyor. Aynı şekilde saldırı ve hareket hızı bonus efsunlarını kullandığım item'lara getirsem bile işlevsiz kalıyor. 3 gündür inanılmaz derecede araştırma yaptım ama hiç bir sonuç alamadım bu konuda bir fikri olan yardımcı olabilecek kişilerin yardımlarını bekliyorum.
Skype : soymalikbarones
 
Sistemde hareket ve saldırı hızlarının üst limitleri belirtilmiş. Eğer başlangıçta üst limitten hız verildiyse questlerle daha sonra verseniz bile fazlalık işe yaramayabilir.
 
Aklımda bir çözüm fikri var bunu da sizlerle paylaşayım halen daha bu konu üzerine düşünmekteyim, oyunda manu isimli pet diğerlerine göre oldukça hızlı hareket ediyor bende burdan şöyle bir sonuca vardım. Demekki karakterin hızı belli bir üst limite sabitlendi fakat mob'ların hareket hızının bir üst limiti olmayabilir, mesela ben oyundaki zırhlı atımın hareket hızını yükseltsem ata binip ilerlediğimde sizce de hızlı ilerleyemez miyim ? eğer bu fikrimi mantıklı buluyorsanız atın hareket hızını nasıl değiştirebileceğim konusunda yardımcı olabilir misiniz. Sanırım ben bu soruna bir çözüm bulana kadar uğraşmaya devam edeceğim
 
GM olan karakterlerde üst limit işlemiyor. Oyuncu karakterlerde işler. :)

O tür bineklerin questleri var. Questlerden değiştirilebiliyor.
 
GM olan karakterlerde üst limit işlemiyor. Oyuncu karakterlerde işler. :)

O tür bineklerin questleri var. Questlerden değiştirilebiliyor.
Hocam Gm hesabımla denemiştim siz dedikten sonra tekrar denedim aynı sonucu aldım hareket hızım artmıyor ne yazık ki ben de üst limite takılıyorum Quest öneriniz için teşekkür ediyorum hemen deneyip sonuçları paylaşıcam umarım olur

Edit: /usr/game/share/locale/turkey/quest/object/71224/use dizinine girdim sonuç ekteki gibi, burdan hareket hızını ayarlayabiliyormuyum yoksa yanlış bir dizinde miyim bilmiyorum

Lua (Quest):
local vnum2 = item . get_vnum ( )
if pc . is_polymorphed ( ) then
say ( "" )
say ( "Dönüşmüş haldeyken binek kullanamazsın." )
say ( "" )
elseif pc . get_map_index ( ) == 112 or pc . get_map_index ( ) == 113 or pc . get_map_index ( ) == 28 then
say ( "Bu bölgede binek hayvanını çağıramazsın." )
say ( "" )
return
elseif false == pc . is_riding ( ) then
if true == horse . is_summon ( ) then
horse . unsummon ( )
end
ride . Ride ( vnum2 , item . get_socket ( 0 ) )
else
say ( "Şu anda biniyorsun zaten! Hayvanını değiştirmek" )
say ( "için, önce binmiş olduğundan inmen lazım." )
say ( "" )
end
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Object içindeki dosyalar derlenenler. Questleri düzenlemek için /quest/ride.quest dosyasında düzenlemeler yapabilirsiniz.
Yalnız şöyle bir şey var. Eğer officialse questleriniz ride_ramadan, ride_hallowen gibi questler de var. O questlerinde içinde ride_info diye bir dizi tanımlanmış.

Ride info ile tanımlanan yerlerde bineğe bindiğiniz zaman size hangi özellikleri vereceği yazıyor. Sizde kendi bineğinizin koduyla bulmanız gerekiyor.
 
Son düzenleme:
Object içindeki dosyalar derlenenler. Questleri düzenlemek için /quest/ride.quest dosyasında düzenlemeler yapabilirsiniz.
Yalnız şöyle bir şey var. Eğer officialse questleriniz ride_ramadan, ride_hallowen gibi questler de var. O questlerinde içinde ride_info diye bir dizi tanımlanmış.

Ride info ile tanımlanan yerlerde bineğe bindiğiniz zaman size hangi özellikleri vereceği yazıyor. Sizde kendi bineğinizin koduyla bulmanız gerekiyor.
Hocam ilgiliz alakanız için çok teşekkür ediyorum söylediklerinizi adım adım uyguladım olumlu bir sonuç alamadım ne yazık ki son olarak dosyaları eklesem buraya siz bi göz atıp tekrar upload eder misiniz bana bu defa da olmazsa yapıcak bişey yok uğraşmıycam artık
 

Dosya Eklentileri

  • ride.txt
    13,5 KB · Gösterim: 287
  • ride_halloween.txt
    1,4 KB · Gösterim: 282
  • ride_mount_change.txt
    1,3 KB · Gösterim: 262
  • ride_mystery_boxes.txt
    2,4 KB · Gösterim: 310
  • ride_ramadan.txt
    1,6 KB · Gösterim: 297
  • ride_ticket_change.txt
    2 KB · Gösterim: 253
  • ride_upgradable.txt
    7 KB · Gösterim: 282
  • ride_xmas.txt
    7,6 KB · Gösterim: 285
  • ride1.txt
    2,3 KB · Gösterim: 306
Questlerinizi inceledim. ride.quest dosyasında;
Lua (Quest):
ride_info = {
                [52001] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52002] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52003] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52004] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52005] = { 20201,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52006] = { 20205,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52007] = { 20205,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52008] = { 20205,  apply.MAX_HP,250},           
                [52009] = { 20205,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52010] = { 20205,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52011] = { 20209,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},   
                [52012] = { 20209,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},   
                [52013] = { 20209,  apply.MAX_HP,500},            
                [52014] = { 20209,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},   
                [52015] = { 20209,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},   

                [52016] = { 20202,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52017] = { 20202,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52018] = { 20202,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52019] = { 20202,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52020] = { 20202,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52021] = { 20206,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52022] = { 20206,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52023] = { 20206,  apply.MAX_HP,250},           
                [52024] = { 20206,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52025] = { 20206,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52026] = { 20210,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},   
                [52027] = { 20210,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},   
                [52028] = { 20210,  apply.MAX_HP,500},            
                [52029] = { 20210,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},   
                [52030] = { 20210,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},           
               
                [52031] = { 20204,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52032] = { 20204,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52033] = { 20204,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52034] = { 20204,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52035] = { 20204,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52036] = { 20208,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52037] = { 20208,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52038] = { 20208,  apply.MAX_HP,250},           
                [52039] = { 20208,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52040] = { 20208,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52041] = { 20212,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},   
                [52042] = { 20212,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},   
                [52043] = { 20212,  apply.MAX_HP,500},            
                [52044] = { 20212,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},   
                [52045] = { 20212,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},   
               
                [52046] = { 20203,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52047] = { 20203,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52048] = { 20203,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52049] = { 20203,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52050] = { 20203,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52051] = { 20207,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52052] = { 20207,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52053] = { 20207,  apply.MAX_HP,250},           
                [52054] = { 20207,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52055] = { 20207,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52056] = { 20211,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},   
                [52057] = { 20211,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},   
                [52058] = { 20211,  apply.MAX_HP,500},            
                [52059] = { 20211,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},   
                [52060] = { 20211,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},   
               
                [52061] = { 20213,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52062] = { 20213,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52063] = { 20213,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52064] = { 20213,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52065] = { 20213,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52066] = { 20214,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52067] = { 20214,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52068] = { 20214,  apply.MAX_HP,250},           
                [52069] = { 20214,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52070] = { 20214,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52071] = { 20215,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},   
                [52072] = { 20215,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},   
                [52073] = { 20215,  apply.MAX_HP,500},            
                [52074] = { 20215,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},   
                [52075] = { 20215,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},   
               
                [52076] = { 20216,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52077] = { 20216,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52078] = { 20216,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52079] = { 20216,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52080] = { 20216,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52081] = { 20217,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52082] = { 20217,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52083] = { 20217,  apply.MAX_HP,250},           
                [52084] = { 20217,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52085] = { 20217,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52086] = { 20218,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},   
                [52087] = { 20218,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},   
                [52088] = { 20218,  apply.MAX_HP,500},            
                [52089] = { 20218,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},   
                [52090] = { 20218,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},

                [52091] = { 20223,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52092] = { 20223,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52093] = { 20223,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52094] = { 20223,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52095] = { 20223,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52096] = { 20224,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52097] = { 20224,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52098] = { 20224,  apply.MAX_HP,250},           
                [52099] = { 20224,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52100] = { 20224,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52101] = { 20225,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},   
                [52102] = { 20225,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},   
                [52103] = { 20225,  apply.MAX_HP,500},            
                [52104] = { 20225,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},   
                [52105] = { 20225,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},

                [52106] = { 20228,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52107] = { 20228,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52108] = { 20228,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52109] = { 20228,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52110] = { 20228,  apply.MOV_SPEED, 1},               
                [52111] = { 20229,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 3},   
                [52112] = { 20229,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 3},   
                [52113] = { 20229,  apply.MAX_HP,250},           
                [52114] = { 20229,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 50},   
                [52115] = { 20229,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 30},   
                [52116] = { 20230,  apply.ATTBONUS_MONSTER, 5},   
                [52117] = { 20230,  apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 5},   
                [52118] = { 20230,  apply.MAX_HP,500},            
                [52119] = { 20230,  apply.DEF_GRADE_BONUS, 150},   
                [52120] = { 20230,  apply.ATT_GRADE_BONUS, 100},
               
                ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                [71114] = { 20110,      apply.DEF_GRADE_BONUS, 75},
                [71116] = { 20111,      apply.DEF_GRADE_BONUS, 100},
                [71118] = { 20112,      apply.DEF_GRADE_BONUS, 125},
                [71120] = { 20113,      apply.ATT_GRADE_BONUS, 200},
                [71124] = { 20114,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71125] = { 20115,        apply.ATTBONUS_MONSTER, 20},
                [71126] = { 20116,        apply.CRITICAL_PCT, 10},
                [71127] = { 20117,        apply.CRITICAL_PCT, 10},
                [71128] = { 20118,        apply.DEF_GRADE_BONUS, 100},
                [71131] = { 20119,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71132] = { 20119,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71133] = { 20119,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71134] = { 20119,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71137] = { 20120,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71138] = { 20121,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71139] = { 20122,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71140] = { 20123,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71141] = { 20124,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71142] = { 20125,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 20},
                [71161] = { 20219,        apply.MOV_SPEED, 1},
                [71164] = { 20220,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71165] = { 20221,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71166] = { 20222,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71171] = { 20227,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71172] = { 20226,        apply.MOV_SPEED, 60},
                [71176] = { 20231,        apply.MOV_SPEED, 30},
                [71177] = { 20232,        apply.MOV_SPEED, 30},
                [71182] = { 20233,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71183] = { 20234,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71184] = { 20235,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71185] = { 20236,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71186] = { 20237,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71187] = { 20238,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71192] = { 20240,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71193] = { 20239,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71197] = { 20241,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71198] = { 20242,        apply.EXP_DOUBLE_BONUS, 30},
                [71220] = { 20243,        apply.MAX_HP,500},
                [71222] = { 20244,        apply.MAX_HP,500},
                [71223] = { 20245,        apply.MAX_HP,500},
                [71224] = { 20246,        apply.MAX_HP,500},
                [71225] = { 20247,        apply.MAX_HP,500},
                [71226] = { 20248,        apply.MAX_HP,500},
                [71227] = { 20249,        apply.MAX_HP,500},
                }
Burada manu için hp değeri verilmiş;
Lua (Quest):
[71225] = { 20247,        apply.MAX_HP,500},
Bunu şu şekilde değiştirip dener misiniz?
Lua (Quest):
[71225] = { 20247,        apply.MOV_SPEED,60},
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst