Öncelikle merhabalar arkadaşlar kendim bir quest yazıyordum ve sonrasında şunu farkettim ki mesela bazı serverlarda event yönetimi paneli olur o panelden kapatıp açabilirsiniz bende onun kodlarına bakınca örnekte verdigim gibi flag buldum ben kendi oluşturduğum questi nasıl o şekil flag içine...