Arama Sonuçları

  1. hasanmacit

    saltanat mt2 de olsan

    vectorsun bağırmadan pm sistemini kullanıyorsun :D
  2. hasanmacit

    saltanat mt2 de olsan

    zamanında gayet güzel sunucuydu da uzun zamandır çöpler. lycanla beraber sıçtılar diyebilirim.
  3. hasanmacit

    saltanat mt2 de olsan

    bende uzun zamandır oynamıyorum ama taa ortaokuldayken oyun çok güzeldi bu kadar paragöz değillerdi şimdi user az gözükür diye offshop bile eklemiyorlar. uzun zamandır oynamıyorum. swyi geliştirmeme sebeplerinin zaten son demleri olduğu içindir diye düşünüyorum. total onlinesi 500-1000 arasıdır...
  4. hasanmacit

    saltanat mt2 de olsan

    bineğe questle binsen nolur questsiz binsen nolur, zaten onun asıl amacının sürekli bineğe in bin olmasın diye olduğunu düşünüyorum ama src taraflı da eklenip ona da in bin engeli koyulabilir o ayrı. metin farmı tüm swler öyle zaten. balık içinde pazar mapinde kesemiyodun sanki ama emin değilim
  5. hasanmacit

    saltanat mt2 de olsan

    filesi güzel bence oyunu da güzel ama yöneten elemanlar bi değişik paragöz hepsi
Geri
Üst