Arama Sonuçları

  1. sharap

    Yardım FreeBSD 11.4 Sorunu

    Çok bilgim yok ama acaba frbsd 32 bit iken siz 64 bit olarakmı çalıştırmaya çalışıyorsunuz?
Geri
Üst