Arama Sonuçları

  1. Dr Livesey

    VisibilityCallBack Memory Leak Fixed

    Hatalı bir sorun çözümü yapmış olabilirim fayda sağlamayan bir konuyu paylaşmanın anlamı yok aynı şekilde benim gözümde :) konuyu kapatılması için raporladım.
  2. Dr Livesey

    VisibilityCallBack Memory Leak Fixed

    Clientte gezinirken keşfetmiştim aktif olarak kullanmadım fakat leak çözümlemeleri büyük ihtimalle cpu, ram düşüşüne etki ediyordur büyük ihtimalle. Bu tür leak çözümlemelerinin faydasını gördüğüm için sanırım bu şekilde yorumlayabilirim :)
  3. Dr Livesey

    VisibilityCallBack Memory Leak Fixed

    EterLib\CullingManager.cpp açılır ve alttaki aratılır void CCullingManager::VisibilityCallback(const Frustum&/*f*/, SpherePack* sphere, ViewState state) pInstance->Hide(); altına delete pInstance; eklenir Memory leak olması gerekiyor buda onun fixi.
Geri
Üst