VisibilityCallBack Memory Leak Fixed

Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Dr Livesey

MT Üye
MT Üye
Mesaj
862
Çözümler
18
Beğeni
1.057
Puan
1.039
Ticaret Puanı
0
EterLib\CullingManager.cpp açılır ve alttaki aratılır

C++:
void CCullingManager::VisibilityCallback(const Frustum&/*f*/, SpherePack* sphere, ViewState state)

C++:
pInstance->Hide();

altına

C++:
delete pInstance;

eklenir


1669582345332.png


Memory leak olması gerekiyor buda onun fixi.
 
Cahilliğimden soruyorum hocam bu leak fixlendiğinde istemcinin harcadığı ram cpu vs düşüşü oluyor mu
 
Cahilliğimden soruyorum hocam bu leak fixlendiğinde istemcinin harcadığı ram cpu vs düşüşü oluyor mu
Clientte gezinirken keşfetmiştim aktif olarak kullanmadım fakat leak çözümlemeleri büyük ihtimalle cpu, ram düşüşüne etki ediyordur büyük ihtimalle. Bu tür leak çözümlemelerinin faydasını gördüğüm için sanırım bu şekilde yorumlayabilirim :)
 
Bunu uygulayınca loading den sonra client kapanıyor syserr vermiyor. Farklı bir sistem eklemiştim ondan mı diye onu kaldırdım düzelmedi sonra bu eklediğim kodu kaldırdım giriş yaptı.
 
Bunu uygulayınca loading den sonra client kapanıyor syserr vermiyor. Farklı bir sistem eklemiştim ondan mı diye onu kaldırdım düzelmedi sonra bu eklediğim kodu kaldırdım giriş yaptı.
Olabilir. Bu konu bir sorunu çözmüyor tam aksine bir sorun yaratıyor. Hide yaptığın nesneyi tekrar Show yapmaya çalışırsan oyun crash verir.
 
Olabilir. Bu konu bir sorunu çözmüyor tam aksine bir sorun yaratıyor. Hide yaptığın nesneyi tekrar Show yapmaya çalışırsan oyun crash verir.
Hatalı bir sorun çözümü yapmış olabilirim fayda sağlamayan bir konuyu paylaşmanın anlamı yok aynı şekilde benim gözümde :) konuyu kapatılması için raporladım.
 
İstek üzerine kapatıldı.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst