Arama Sonuçları

  1. SadClowN

    Bulundu Npc ye warp eklemek quest [Bulundu]

    İstediğim para karşılığında 95-105 lv arası beta maplara gidişi sağlayan ve npc ye tıkladığında ışınlanma butonlarının üstünde bir yazı yazan quest idi. Questi veren @Yenicerii Questi Düzenlemeye yardımcı olan @Whistle Arkadaşlarımıza bir bir teşekkür ediyorum şimdi kanıtlı bir resim atmanın...
  2. SadClowN

    Yardım Yüzüklerin özelliklerini ayarlama konusunda yardım lazım.

    Allah için konuya item_proto.txt dosyasını açıp düzenlemek istediğiniz item kodunu bulup ss atarmısınız. Biz diyoruz ki item_proto.txt dosyası üzerinden değişiklik yapılması gerekmekte siz .xml uzantılı dosyadan bahsediyorsunuz. Yanlış anlamayın yardımcı olmaya çalışıyorum.
  3. SadClowN

    Yardım Yüzüklerin özelliklerini ayarlama konusunda yardım lazım.

    @Whistle hocama katılıyorum video çok açıklayıcı bende oradan bakarak yapmıştım. Gerçekten bilgi üstüne bilgi katıyor
  4. SadClowN

    Yardım Yüzüklerin özelliklerini ayarlama konusunda yardım lazım.

    Yanlış görmüyorsam o xml dosyası. Siz item_proto.txt üzerinden düzenleme yapmanız gerekmekte yeşil yazılar için
  5. SadClowN

    Yardım Yüzüklerin özelliklerini ayarlama konusunda yardım lazım.

    Çok ilginç bende çok merak ettim sorun neredeymiş
  6. SadClowN

    Yardım Yüzüklerin özelliklerini ayarlama konusunda yardım lazım.

    Peki item proto txt i editledikten sonra clienti kapatip locale tr yi paketleyip packin içine atıp tekrar yeni client açmayı denedinizmi :)
  7. SadClowN

    Yardım Yüzüklerin özelliklerini ayarlama konusunda yardım lazım.

    Şimdi ftp üzerinden yaptığınız değişiklikler sadece özelliklerini değiştirir. İtem_proto dan ayarlanıyordu sanırsam. Ve özelliklerin oyun içine yansıması yani oyun içinde verilen özellikleri görebilmeniz için pack içindeki item_proto.txt dosyasınıda editlemeniz gerekmekte sonra dump proto...
  8. SadClowN

    Yardım Client SRC Build Hatası

    pack kapatma işlemi yapmıştım yeni bir map eklemiştim eski build edilen exeden sorunsuz giriş sağlayabiliyorum sadece bu yeni build edilen clientten giriş olmuyor neden olabilirki. import sys import app import dbg sys.path = [] sys.path.append("lib") class TraceFile: def write(self, msg)...
  9. SadClowN

    Yardım Client SRC Build Hatası

    Haydaa :D Şimdi build işini bitirdik bu sefer client açmıyor verdiği sysser şu: 1023 22:12:46126 :: pack/root: Pack file does not exist 1023 22:12:01420 :: cannot run file main.py [no size] 1023 22:12:01420 :: RunMain Error Yardımlarınızı tekrardan bekliyorum :D
  10. SadClowN

    Yardım Client SRC Build Hatası

    Evet aslında sorun yine kolay fakat bambaşka yerden çıktı :D Sorunumuz client src build etmemesi diye görüyor olmamdı. Aslında olan şeyse önceden build edilen exe yi silmemişim ve üstünde yaptığım değişikliği build edip diğerlerinde değişiklik yapmadığım için bu kadar kısa sürüyormuş yani...
  11. SadClowN

    Yardım Client SRC Build Hatası

    yok gibide var gibide bende anlayamadım ama build işlemi sorunsuz bitmiyor onu biliyorum :D Bir çözümü olmalı ama
  12. SadClowN

    Yardım Client SRC Build Hatası

    Anlamadım vallahi :D Ben src build ederken tamam bir kaç sıkıntı çekiyordum beykide onun için çektiniz fakat onu başka bir arkadaş halletmişti bazı kodlar eksikdi yada yanlış yazılmıştı onları düzeltti server src build ederken herhangi bir sıkıntı çıkmadı sonradan fakat, bu client src yi build...
  13. SadClowN

    Yardım Client SRC Build Hatası

    Başlıktada belirttiğim gibi client src yi build ederken bir hata alıyorum kod satırlarına baktım fakat birşey bulamadım tabi bilgi yetersizliğinden :D Yardımcı olursanız sevinirim. 1>------ Build started: Project: UserInterface, Configuration: Release Win32 ------...
  14. SadClowN

    Çözüldü Navicat şifresini değiştirdikten sonra hata

    Hocam root kullanıcısı var fakat şifre yanlış diyor inanılmaz bir şekilde.
  15. SadClowN

    Çözüldü Navicat şifresini değiştirdikten sonra hata

    Dediklerinin hiç bir mantığı yok şu anda sen ne diyorsun ben ne diyorum konuyu baştan okursan sevinirim. rc.conf diyorsun ne demek istiyorsun seni anlamakta gerçekten güçlük çekiyorum buyur sana rc.conf karesinden bir görüntü.
  16. SadClowN

    Çözüldü Navicat şifresini değiştirdikten sonra hata

    Hostname dediğim putty ekranında gözüken bir ad var biliyorsan eğer. O adı değiştirdim sadece ve onu değistirirken vbox baglanip ee /etc/rc.conf komutunu yazip hostname nin karsisinda yazan localhost ismini değiştirdim ve ftp ye puttye bağlanırken herhangi bir sıkıntı çıkmadı sadece navicatta...
  17. SadClowN

    Çözüldü Navicat şifresini değiştirdikten sonra hata

    Aynısını yapmışdım zaten şifreyi değistirdim giremedim bak ilk seferde girebiliyordum sonra hostnameyi degistirdim localhost yaziyordu baktim girmedi dedim heralde ondan kaynaklaniyor sonra tekrar localhosta çektim yine girmedi anlamadım
  18. SadClowN

    Çözüldü Navicat şifresini değiştirdikten sonra hata

    Denedim sonuç yine aynı :)
  19. SadClowN

    Çözüldü Navicat şifresini değiştirdikten sonra hata

    Merhabalar, Navicat şifremi değiştirdim birdaha giremedim sebebi ne olabilir bende çok merak ediyorum. İp doğru şifre doğru şifreyi değiştirirken uyguladığım adımlar birebir doğru. ( 3 kere dikkatli şekilde şifre değiştirmeyi denedim. ) ve sonuç:
  20. SadClowN

    Çözüldü Moblar ölünce hızlı yok olması

    Çok teşekkür ederim bunu paylaşan yoktu yada ben yanlış arattım sanırım yinede bu kadar hızlı bir şekilde cevapladığınız için teşekkür ederim :)
Geri
Üst