Arama Sonuçları

  1. D

    [Geliştirme Günlüğü] Dr.Gusion | 1-105 Orta Emek

    Selam, vakit ayırıyorsan bu işe bence güncel martysama al ve direcxt9u kendin yapıp herşeyini kendine göre düzenle. Meyve veren ağaç taşlanır warez olmaz. Başarılar.
  2. D

    Yardım Işınlanınca oyundan atıyo

    Her kanalı tek core kullan tüm haritaları birleştir tek harita yap 50x50 isinlanmayida go ile yaptır bu sorun ortadan kalkar.
  3. D

    Battlepass (Öneri)

    10 kat güzel olmuş
  4. D

    Battlepass (Öneri)

    Tr 55-120 pvplerinin çirkin arayüzlerinin elementlerini kullanmayın global oyunların arayüzlerinden birşeyler alın zaten kalitesiz işçiliği daha kalitesiz gösteriyor şahsi yorumum emek veriyorsunuz bari modern dursun
  5. D

    Dolandırıcılıktan ban yemiş tiplerin yan hesapla forumda satış konusu açması hk.

    Okuduğunu anlamada sorunun olup olmadığını önce ki mesajda sormak istedim ama peşin hükümlü olmayayım dedim. Demişim ki ilk akla gelen çözümün özelleştirilmiş hali olabilir illa geliştirici ünvanı olmalı da demedim. Bunun illa maddi bedel olmasına da gerek yok yazmışım en azından basit bir vakit...
  6. D

    Dolandırıcılıktan ban yemiş tiplerin yan hesapla forumda satış konusu açması hk.

    Bana düşen bir iş yok bahsettiğim konuda yarın elvia değilde başka nickle açıp gelecek yazıyı okuduysan bu takip edilemez dedim en azından konu açmak için bir bedel olursa bu bile uzun vadede ciddi oranda azaltır yazıyı oku bence bida
  7. D

    Dolandırıcılıktan ban yemiş tiplerin yan hesapla forumda satış konusu açması hk.

    Mesela @Elvia bu arkadaş iki forumda da ban yemiş birisi nitelikli. Bugün forumda satış konusu açsa büyük ihtimalle banlanmaz çünkü kimin ne zaman ne yaptığını sürekli kontrol edemezsiniz. Sorunun ana kaynağı birisinin hiçbir bedel ödemeden satış konusu açıyor olabilmesi. Bu bedel illa maddi...
  8. D

    Champion Monster System

    Silkroadda vardı buna benzer mekanik. Her mobun 3 varyasyonu vardı. Normal Champion Giant şeklinde boyutları canları ve buna bağlı olarak drop rate ve expi artıyordu. Buna ek olarak bunların partili halleri vardı normal halinden bayağı güçlü normal(party), champion(party) gibi her varyasyonun...
  9. D

    Çözüldü 300 milyarlık target test ediyorum :)

    Konunun altına yazmama sebebin nedir acaba konulara yorum yapılıyor şu an yaptığımız gibi acaba bende bu yorum yerine bu bahsettiğim şeyi bir konu açıp mı sorsaydım?
  10. D

    S1nWar lameri ve diğer lamerler tarafından 2 gündür tüm sunuculara saldırılara dair / Bufferoverflow

    Bende de denedi hemde 3 gün boyunca yazdı ve olması gerektiğine o kadar inanıyor ki adama anormal bir durum olmadığını anlatamıyorum. Köklüyorum diyor neyi köklüyorsa acaba mouse a sert basıyor herhalde
  11. D

    Metin2 özelinde Offline farm

    Bir kelimesinde hata yok Keremcim foseptik çukurunda başarılar size.
  12. D

    Metin2 özelinde Offline farm

    55-120 de kim kaldı ki hepsi birbirinden kötü 3. sınıf oyunlar. 2-3bin kişide yoktur haftalık açılan tüm 55leri topla 2000 etmez. 1-99 da 500 online 55-120 nin 2500 onlinenına bedel. Offlinefarm konusuna gelirsek önceden emeğin karşılığı vardı otoavla birlikte o bayağı azaldı çünkü ekstra efor...
  13. D

    Işınlanma Sihirbazı

    Ben warezletmedim sistemi ui ı ben yaptırdım dedim sadece önemli bir konu değil umrumda da değil sadece kim neyine nasıl sahip çıkıyor bu tarz işlerde komik geliyor public işler
  14. D

    Işınlanma Sihirbazı

    Bu uilarin benim parayla yaptırdığım ui olması ve warez sisteme birden fazla kişinin sahip çıkması ilginc bir community
  15. D

    Hem Pc Hem Mobil Diye Garip Gureba Tokatlamaca

    Genel olarak söylediklerin doğru ama farm2 işinde yusuf yok sadece can var. Farm2yi açan arkadaş aynı gün başka oyunda açıyor her hafta sözde ödüllü 55-120ler fake ödüllü oyunlar vs. Gün sonunda baktığında oyunları oynanıyor burdan çıkarılabilecek sonuç arz talep mevzusu bu oyunun kitlesi bu...
  16. D

    Yeniyim, files geliştirmek için tavsiyenize ihtiyacım var

    Pythonu öğrenmen yıllar aldı ama c++ yı dolu filesten boş filesa defineli sistem aktararak mi kavradın. Vay anasını be
  17. D

    grafik geliştirme günlüğü

    Bu gölge olayında jettyx dahil bir absürtlük olduğunu düşünüyorum gerçekliğe yaklaşmak yerine uzaklaşmak gibi geliyor gölge mantığı doğru değil gibi Güneş mi çok yakın kalıyor gölge mi çok belirgin bilmiyorum ama tüm görsel update i gerçeklikten en çok uzaklaştıran şey bence gölge
  18. D

    Bounty Hunter

    Arada kelimesinin ilk harfini büyük yazmamışsın hocam
  19. D

    Bounty Hunter

    Mantık güzel, ek olarak en çok bounty hunt yapan oyunculara sistemin kendi ödül koyması gibi şeyler güzel olabilir
Geri
Üst