Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
benim hatammış ya gözümden kaçmış yeni olduğum için ./qc questisim.quest şeklinde olması lazımmış ben nokta koymadan yazıyordum o yüzden çalışmıyormuş konu kapatılabilir.
ben virtualboxa vhd kurdum ama örneğin sh.baslat.sh yazıcam ama nokta tuşuna bastığımda farklı harfler cıkıyo i ye basıyorum \344 diye saçma saçma seyler cıkıyor bunu nasıl düzeltebilirim.