Arama Sonuçları

  1. Kaiser

    [SRC] 1-120 Server Filesi > x-250 Olarak Değiştirmek

    Merhaba. Kaç gündür bununla çırpınıp duruyorum, en sonunda yabancı bir kaynaktan çözümünü bulduğum için Türkçe bir kaynak olması açısından bunu sizinle de paylaşmak istedim. Bildiğiniz üzere CONFIG dosyalarından level sınırını 250 yapmak tek başına çözüm olmuyor ve sonrasında exp-mob sorunları...
  2. Kaiser

    [SRC] 1-120 Server Filesi > x-250 Olarak Değiştirmek

    Rica ederim :) Bildiğim kadarıyla mob'dan gelen exp'i, yazılan değere göre katlıyor. (Değere göre arttırıyor veya düşürüyor.) Tabi işin matematiksel boyutunu net olarak bilmiyorum, o yönden yanlış bilgi vermek istemem. Bende bu komutu yeni duydum sayılır @Whistle sağolsun. Kendisi bu konuda...
Geri
Üst